Gå til innhold

Er det vanlig at kvinner som går ned i vekt blir utsatt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig at dem blir mer utsatt for overgrep? Leste en historie som en kvinne skrev, hun var ganske lubben før og da var hun så og si nesten usynlig... Så bestemte hun seg for at hun måtte gå ned i vekt, for helsa si skyld først og fremst...

Når hun hadde gått masse ned i vekt så begynte hun å bli utsatt for trakassering, hun merket at menn stirret mer og prøvde å legge an på hun.

En dag så ble hun utsatt for noe (overgrep). Hun skrev at hun til slutt endte opp med å savne å være lubben og ''tjukk'', fordi hun hatet den oppmerksomheten som fulgte med og følte seg ikke trygg lenger... Hun endte med å gå opp i vekt igjen.

Det fikk meg til å tenke at kanskje mange som er litt for glad i mat har blitt utsatt for lignende?

Anonymkode: b8f52...4a5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det motsatte, egentlig. Siden jeg var 16 har en del menn prøvd seg på meg sånn uten videre tilsynelatende utfra en vrangforestilling om at store damer er desperate/billige og tar hva som helst. Sist var på et julebord. Vi kjente hverandre litt gjennom jobben. Jeg var temmelig likegyldig til fyren, mens han tydeligvis hadde bestemt at jeg var brukendes til noe. Han flørtet, først den obligatoriske "du er fin til å være litt stor" og deretter spurte han meg ut om hva jeg var ute etter. Jeg sa greit at jeg ikke var noe forholds-menneske og at jeg trivdes best alene. Han tolket det som at jeg var ute etter et en-natts-eventyr og svarte: "Så, kuk i alle hull"? med det kåte gliset. Jeg bare reiste meg og gikk hjem. 

Jeg er aseksuell. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Øøh aldri hørt om. 

Anonymkode: 04d17...4e4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...