Gå til innhold

Hvor mange kalorier spiser du på en dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette varierer veldig for meg, men prøver å ligge på max 1500 for vektnedgang. Hva med dere?

Anonymkode: faafa...8ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For at tråden ikke skal bli stengt for deg, tenkte jeg bare å minne på om at man ikke får skrive om kaloriinntak under 1500, da blir tråden stengt. 

Jeg holder meg på 1600.

Anonymkode: 46f96...b03

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg teller ikke kalorier :) Så det vet jeg ikke.

Anonymkode: 56777...394

• Liker 2
Skrevet

Mellom 2000-2500 kalorier i ukedagene, opp mot 2800 kalorier i helgene.

AnonymBruker
Skrevet

vet ikke helt, kanskje 1700-2000? Var det jeg spiste sist jeg hadde telling, har ikke endra kosthold eller mengde etter det heller, så tipper det.

Anonymkode: 3dfbd...a9d

AnonymBruker
Skrevet

Ca 1500, men mer i helgene. Da holder jeg vekta. 

Anonymkode: 5f32d...5c3

AnonymBruker
Skrevet

Mellom 1700 (dager jeg ikke trener) og 2100 (ofte helger, en del treningsdager opp mot 2000) Prøver å gå litt opp i form av muskler 

Anonymkode: d5119...6c1

AnonymBruker
Skrevet

Mellom 0 og 5000 ca ☺️

Anonymkode: b29ba...638

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Rundt 2000 til vanlig. Noen ganger mer.

Anonymkode: 35f17...da9

Skrevet

Svarer ikke på det du spør om men tror det er viktigere hva man putter i kroppen enn hvor mye energi. Spiser man riktig vil kroppen regulere vekta selv, uten at man sulter den. Man kommer fryktelig langt ved å kutte raske karbohydrater og spise ren og næringsrik mat. 

• Liker 4
Gjest Jon Are
Skrevet

Det var det da. To brødskiver ned 2 egg til frokost og en tomat . Et glass juice og 2 par kris med kaffe og melk. Og en strimle med sjokolade  til kaffen.  Ca 20 g. Så 2 polar brød tom lunsj. En helt vanlig middag . 3 poteter.  En lakse file og rømme og ca 3 knekkebrød til kvelds. Og litt potetgull og mulig en strimle til med sjokolade. Aner ikke hva det er i kcal . Men så er det helgene da. Da går det med 1, 5 liter med cola . En 200g sjokolade og en potetgull pose kanskje i tillegg. Syns egentlig jeg spiser lite, men går nå ikke bed noe desverre.

AnonymBruker
Skrevet

De gangene jeg har prøvd å telle for å få oversikt (er normalvektig, men i øvre sjikt) så kommer jeg fort opp i godt over 2000 kcal. Men trener mye og forbrenner endel, så gidder ikke å telle fast før jeg er overvektig. 

Anonymkode: 90f45...79f

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

For at tråden ikke skal bli stengt for deg, tenkte jeg bare å minne på om at man ikke får skrive om kaloriinntak under 1500, da blir tråden stengt. 

Anonymkode: 46f96...b03

Jeg synes det er helt på styr med den regelen, vi er mange med petit-størrelse, som da selvfølgelig ikke har behov for rundt 2000 kalorier pr dag som er den ca + - anbefalt for en voksen kvinne. 

Anonymkode: 8fe22...49d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Veier 75,8kg, får meg 3200kcal om dagen Og har ca 10-12% prosentfett

Er forresten mann

Anonymkode: c7765...e99

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Jon Are skrev:

Det var det da. To brødskiver ned 2 egg til frokost og en tomat . Et glass juice og 2 par kris med kaffe og melk. Og en strimle med sjokolade  til kaffen.  Ca 20 g. Så 2 polar brød tom lunsj. En helt vanlig middag . 3 poteter.  En lakse file og rømme og ca 3 knekkebrød til kvelds. Og litt potetgull og mulig en strimle til med sjokolade. Aner ikke hva det er i kcal . Men så er det helgene da. Da går det med 1, 5 liter med cola . En 200g sjokolade og en potetgull pose kanskje i tillegg. Syns egentlig jeg spiser lite, men går nå ikke bed noe desverre.

2 brødskiver og 2 egg til frokost inkl smør blir fort 500 kcal, altså 1/3 av det du trenger totalt om du skal ned i vekt. Polarbrød blir også en del kcal. Kutt ned til 1 potet og fyll på med grønnsaker istedet. 

Anonymkode: 2de8c...c59

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2 brødskiver og 2 egg til frokost inkl smør blir fort 500 kcal, altså 1/3 av det du trenger totalt om du skal ned i vekt. Polarbrød blir også en del kcal. Kutt ned til 1 potet og fyll på med grønnsaker istedet. 

Ville kuttet sjokolade og potetgull først. Det er komplett umulig å gå ned i vekt hvis man inntar slikt daglig.

Anonymkode: 1894f...841

• Liker 3
Skrevet

Vet ikke. Bare spiser og holder samme vekt. 

• Liker 1
Gjest Jon Are
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Føler at alt er proppfullt av kcal. To tynne polar brød. Trodde det var ca 100 kcal, men skjønner du tenker det er mer. 2 poteter kan jeg faktisk kutte ned. Kanskje det hjelper.

Skrevet

Hmm, mellom 2000-3000, kanskje over i helgen om jeg drar ut :)

Gjest theTitanic
Skrevet

1500-1600 tenker jeg. Har ikke gått ned noe på det så det er vedlikeholdsvekt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...