Kunstner'n Skrevet 12. juni 2005 #1 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg har nettopp begynt med å undersøke livmortappen min. Jeg venter mensen i løpet av 2 dager, og jeg kjente på tappen istad og da fikk jeg brunlig utflod på fingeren. Betyr det at mensen er på vei? tappen er lav, lukket (tror jeg) og myk. Vi prøver å bli gravide, men tror ikke det klaffet denne måneden siden dette ser ut som mensen. Det eneste uvanlige denne måneden er 2 uker med svært mye luft i magen (etter el). :oops: Håper noen kan gi meg noen råd og vink. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 12. juni 2005 #2 Del Skrevet 12. juni 2005 Hei. Jeg lurer faktisk nesten på det samme. Jeg kjente i dag også på livmora mi for å se om jeg snart fikk mensen. For jeg tror det er en eller annen dag i denne uka, men min lovmortapp var høyt oppe og fikk ikke kjent på den, men kom ut brunaktig utflod på fingeren. Er det nærme mensen da?Noen som har opplevd det? Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå