AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 Jeg har mange annonser på finn, både til salgs og gies bort. Av og til ligger ting ute så lenge at jeg setter ned prisen flere ganger og til slutt gir jeg det bort. Forrige uke ga jeg bort en trykkavlastende overmadrass som jeg hadde betalt 1500 for på Jysk, men som jeg kun hadde sovet på to netter og ønsket å selge for 750 kr. Mange var inne og så på annonsen men ingen tok kontakt, så til slutt ga jeg den bort til en velpleid/velkledd dame som kom i en strøken Mercedes og hentet den. Hun fortalte meg at hun skulle ha den selv. I går tømte jeg frysen og så at jeg hadde et par pakker med kjøtt som ikke blir spist, derfor laget jeg en "kjøtt gies bort" annonse på FINN og kjøttet ble hentet av en dame i en fancy bil og hun så ikke ut som en fattig stakkar. Jeg blir litt overrasket når det kommer folk og henter sånne ting gratis ,også kjører de dyre biler, har både kunstige negler og vippe extensions og dyr jakke .Jeg hadde tenkt å hjelpe noen som ikke har penger til middag hver dag, eller som ikke har råd til en god overmadrass. Anonymkode: a456f...7ac 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #3 Skrevet 4. mars 2020 Alle liker jo få noe som er gratis Anonymkode: b2213...4f1 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #4 Skrevet 4. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har mange annonser på finn, både til salgs og gies bort. Av og til ligger ting ute så lenge at jeg setter ned prisen flere ganger og til slutt gir jeg det bort. Forrige uke ga jeg bort en trykkavlastende overmadrass som jeg hadde betalt 1500 for på Jysk, men som jeg kun hadde sovet på to netter og ønsket å selge for 750 kr. Mange var inne og så på annonsen men ingen tok kontakt, så til slutt ga jeg den bort til en velpleid/velkledd dame som kom i en strøken Mercedes og hentet den. Hun fortalte meg at hun skulle ha den selv. I går tømte jeg frysen og så at jeg hadde et par pakker med kjøtt som ikke blir spist, derfor laget jeg en "kjøtt gies bort" annonse på FINN og kjøttet ble hentet av en dame i en fancy bil og hun så ikke ut som en fattig stakkar. Jeg blir litt overrasket når det kommer folk og henter sånne ting gratis ,også kjører de dyre biler, har både kunstige negler og vippe extensions og dyr jakke .Jeg hadde tenkt å hjelpe noen som ikke har penger til middag hver dag, eller som ikke har råd til en god overmadrass. Anonymkode: a456f...7ac Jeg har hentet et gratis salongbord i nærheten av hvor jeg bor. Jeg kjører en fin bil, men jeg er enke og inntekten min er i øyeblikket minstesats på AAP. Det er overhode ikke synd på meg, men jeg har utbetalt ca 11000 i måneden - og det er vanskelig å få det til å strekke til. Kommunale avgifter, forsikring og behandlinger spiser det meste. Jeg liker også å være litt kreativ når kroppen er villig, så jeg håper å pusse opp bordet. Anonymkode: 7a6c9...d99 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #5 Skrevet 4. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Alle liker jo få noe som er gratis Anonymkode: b2213...4f1 Ja jeg skjønner jo det, men har man penger til en bil til 600 000 så har man jo også råd til å kjøpe en ny overmadrass.. Hun som hentet kjøttet hadde kjørt i tre mil så da tenker jeg vinninga går opp i spinninga. Jeg synes det er flott at man kan få ting gratis på Finn, men jeg hadde ikke hentet gratis overmadrasser og mat hos folk hvis jeg hadde penger til å kjøpe det selv. Jeg er ufør og har ikke økonomi til å ha bil men jeg er heller ikke så veldig økonomisk så jeg går ikke gjennom ild og vann for å skaffe meg ting gratis. Kanskje det er derfor folk har råd til en bra livsstil siden de er ekstremt økonomiske og kjøper mange ting brukt eller får tak i det gratis? Ts Anonymkode: a456f...7ac 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #6 Skrevet 4. mars 2020 Min mor elsker gratis annonser på Finn og hun henter mye fine ting derfra. Hun er ikke fattig, men hun bryr seg mye om miljø og gjenbruk. Anonymkode: ee5cd...ceb 7
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #7 Skrevet 4. mars 2020 Eller så har de lyst til å være miljøvennlige der de kan? Noe av det beste man kan gjøre for miljøet er jo å kjøpe brukt. Anonymkode: 5c355...719 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #8 Skrevet 4. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hentet et gratis salongbord i nærheten av hvor jeg bor. Jeg kjører en fin bil, men jeg er enke og inntekten min er i øyeblikket minstesats på AAP. Det er overhode ikke synd på meg, men jeg har utbetalt ca 11000 i måneden - og det er vanskelig å få det til å strekke til. Kommunale avgifter, forsikring og behandlinger spiser det meste. Jeg liker også å være litt kreativ når kroppen er villig, så jeg håper å pusse opp bordet. Anonymkode: 7a6c9...d99 Jeg har også fått tak i bord gratis/kjøpt brukt, men det er litt annerledes med overmadrass og mat . Ts Anonymkode: a456f...7ac
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #9 Skrevet 4. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller så har de lyst til å være miljøvennlige der de kan? Noe av det beste man kan gjøre for miljøet er jo å kjøpe brukt. Anonymkode: 5c355...719 Selvfølgelig, men å kjøre bil 30 min for å hente noe gratis som koster 40 kr er ikke så miljøvennlig... Ts Anonymkode: a456f...7ac 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #10 Skrevet 4. mars 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg skjønner jo det, men har man penger til en bil til 600 000 så har man jo også råd til å kjøpe en ny overmadrass.. Hun som hentet kjøttet hadde kjørt i tre mil så da tenker jeg vinninga går opp i spinninga. Jeg synes det er flott at man kan få ting gratis på Finn, men jeg hadde ikke hentet gratis overmadrasser og mat hos folk hvis jeg hadde penger til å kjøpe det selv. Jeg er ufør og har ikke økonomi til å ha bil men jeg er heller ikke så veldig økonomisk så jeg går ikke gjennom ild og vann for å skaffe meg ting gratis. Kanskje det er derfor folk har råd til en bra livsstil siden de er ekstremt økonomiske og kjøper mange ting brukt eller får tak i det gratis? Ts Anonymkode: a456f...7ac forstår ikke hun som kjørte så langt for å hente kjøttet 😄 Men ikke alle gidder kjøpe splitter ny overmadrass om de kan få en billig som er brukt to ganger som din. Solgt nesten ubrukt madrass jeg og. han som hentet den så ut som han hadde god råd. Jeg tjener 600 000. men øker ikke forbruket fordi jeg tjener bra. det meste av leiligheten min er innredet med møbler kjøpt brukt på finn. Alt ser veldig nytt ut. Noen av møblene er mye mer verdt enn jeg kjøpte de for. Sofaen min som koster over 10 000 ny fikk jeg for 1000 kr fordi noen skulle flytte og ville bli kvitt møbler fort. Pengene jeg sparer på å kjøpe brukt bruker jeg til å reise, konserter, ta massasje. Legger noe på sparekonto. Levde utrolig kummerlig noen år og det satte en støkk. Så jeg prioriterer hva jeg gidder bruke penger på. Og det er ikke nye dyre møbler! Anonymkode: e4225...452 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #11 Skrevet 5. april 2020 Kjøtt til 40kr? Det er ikke en pakke kjøttdeig nå engang. Anonymkode: 7b1c6...38d 1
Gjest Alterego666 Skrevet 5. april 2020 #12 Skrevet 5. april 2020 Hvordan tror du de har råd til Mercedeser og dyre klær? Svar: De prioriterer hva de bruker penger på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå