Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Trist-ung_gutt
Skrevet

Jeg har vel aldri elsket meg selv og kommer neppe noen gang til å gjøre det... Livet mitt gjør kun vondt.

Jeg har aldri følt kjærligheten inntil mitt kinn. Jeg er trist og har det fryktelig vondt innveindig. Jenten jeg så gjerne vil få dypere og nærmere kontakt traff jeg overfladisk i natt...

Jeg var vel litt dum og spilte hoven i starten - slik at hun skulle ta "igjen" på dansegulvet og ikke la meg inntil seg. Jeg hater meg selv. I fyllen kan vi få litt kontakt, men ikke stort når jeg ringer henne i edru tilstand.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... skrur på noe trist musikk nå og håper noen der ute har noen trøstende ord...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen grunn til å "spille", "late som"...slike ting. Bare vær slik du er. Er du åpen for en person så vær det, vil du unngå en person så gjør det. Gjør det du virkelig føler for. Når du "spiller" og "later som" så får folk ikke greie på deg som person heller.

Gjest Violetta
Skrevet

Enig med Morningstar, men jeg synes du er veldig streng mot deg selv. Det som er gjort er gjort, det er fremtiden du kan gjøre noe med. Hva med å sende en hyggelig sms, der du spør hvordan det går bare? :wink:

Gjest tullekopp
Skrevet

både enig og uenig med de andre her. Jeg synes det er litt stilig med en mann osm gir meg litt konkurranse, men ikke når han er direkte hoven. Hvis jeg skal ha en kjæreste, vil jeg at han skal være åpen og ærlig med meg. Spillet ditt vil hun finne utav før eller siden. Det er bedre å være seg selv, så er det bare "take it or leave it". Du må ikke miste motet. Jeg tror på at alt skjer for en grunn, og at vi vokser og lærer av hver og en epiosode og erfaring.

Prøv å kanskje invitere henne til middag med vin? Litt vin løsner litt på stemningen, men pass på å ikke drikke for mye.. det er lite sjarmerende! Vær deg selv og vær ærlig.

Skrevet

Ser ut som om dette er noe du ikke helt klarer å styre selv. En forsvarstaktikk? Du holder henne på avstand slik at hun ikke vil ta initiativ til nærhet? Du liker ikke deg selv - men prøv å gi andre en sjans til å like deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...