Gå til innhold

Folk som titter

Anbefalte innlegg

Gjest Forumhei
Skrevet

Jeg var på senter i dag, når jeg hostet ble jeg møtt med lange blikk.. hva er greia?😅

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det skjønner du vel selv i disse corona-tider.

Anonymkode: bcca9...73a

• Liker 3
Skrevet

Corona. 

Feil underforum, btw

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du burde gått i tskjorte med Hard Rock Café Milano samtidig.  Da hadde du fått blikk da 😂🙈

Anonymkode: cdd86...aba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke store hosten som skal til i dag nei... :P 

Anonymkode: 4b156...ef3

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Forumhei skrev:

Jeg var på senter i dag, når jeg hostet ble jeg møtt med lange blikk.. hva er greia?😅

Sier mye om deg at du slenger på et latterfjes..... 

Du vet at ikke alle nødvendigvis overlever Corona? Så derfor vil jeg vite hvorfor du synes det er så hysterisk morsomt. 

Anonymkode: e529f...f86

• Liker 1
Gjest Forumhei
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at ikke alle nødvendigvis overlever Corona? Så derfor vil jeg vite hvorfor du synes det er så hysterisk morsomt. 

Syntes ikke virus er noe morsomt.. skam deg. Syntes adferden til samtlige er underlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor laget du ny tråd ?

Anonymkode: 700bc...747

Skrevet

Hahahha! I know!! Jeg satt på bussen i går tidlig og hosta noe jeg har gjort siden desember. Og på andre siden sitter det to gutter i 11 åra og stirrer på meg med store øyne av skrekk! Jeg lo hele dagen i går

Skrevet
Akkurat nå, gladjenta96 skrev:

Hahahha! I know!! Jeg satt på bussen i går tidlig og hosta noe jeg har gjort siden desember. Og på andre siden sitter det to gutter i 11 åra og stirrer på meg med store øyne av skrekk! Jeg lo hele dagen i går

Kommer ikke til å glemme de blikka med det første

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og hosta på stappa bussen en uke siden. Og plutselig masse plass rundt meg. Oi konge tenkte jeg. Hoster hele tiden på bussen nå. 

Anonymkode: d44f8...43b

AnonymBruker
Skrevet

Hysteriske personer som deg er kjempe morsomme. 

Corona eller coronita ?

Kanskje kaldt Ringnes eller Aas hvis du liker lokale varer ?

Anonymkode: d44f8...43b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er hysterisk morsomt. Ikke Covid-19, for all del, men det at store deler av norges befolkning ser ut for å ha glemt at forkjølelse finnes.

Jeg har hostet i et par mnd nå. Som astmatiker sliter jeg gjerne med hoste i lang tid etter en forkjølelse, og jeg har vært forkjølet i alle fall et par ganger siden nyttår. Så jeg hoster. Kraftig. Jeg er så sikker som man kan bli på at jeg ikke har vært i kontakt med Covid-19. Nærmeste kjente tilfelle er 40 mil unna, jeg har ikke reist noe sted, jeg kjenner ingen som har vært i utlandet i år (liten bygd, så folk vet det meste om de fleste).

Så ja, når jeg ser i øynene til folk at det første de tenker er Covid-19, synes jeg det er hysterisk morsomt.

Anonymkode: eaea1...2c2

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å sette drikke i halsen på offentlig sted. Hele gata var plutselig nesten folketom. Folk sprang helt plutselig, det så helt idiotisk ut. De fremmede som stod igjen lo også. 

Anonymkode: 41f30...a2c

Skrevet

Tråden stenges, og brukere som ønsker å diskutere spredning av Corona-viruset, henvises til en av de mange andre trådene om temaet. Den aktive tråden på underforumet "Barn og familie" vil være Coronavirus og Barnehage/Skole fordi det er den som har skapt størst engasjement, og blitt vurdert til å passe best på dette underforumet. Brukere som ønsker å diskutere problemstillinger som dreier seg om andre aspekter av Corona, bes finne en tråd på et annet underforum, for eksempel på Aktuelle saker og politikk, Generell diskusjon eller Kropp og Helse. 

Vi håper på forståelse for dette, og tror at det vil gjøre debatten mer oversiktlig for alle!

Matas, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...