AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #41 Skrevet 8. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye trangere er analen enn vagina? Hvor mye trangere føles det ut som for menn? Sinnsyk stor forskjell? Noen menn som synes det var vondt og stramt? Anonymkode: 6d3d7...15b Analen er en god del trangere, men på en helt annen måte. Vagina blir som å runke der en tar et godt tak med hånda, mens analen blir litt som en kun skal holde tommel og pekefinger stramt rundt. Anonymkode: c6c58...0c0
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #42 Skrevet 8. mars 2020 På 4.3.2020 den 20.09, Hr. Aktiv skrev: Det er ikke vondt. Bruk bra med glid så er dette planke hvis du ønsker det. Viktig og ikke knipe igjen. Det er feil. For noen er det smertefullt. Noen blir det bedre for etterhvert. Mens for andre vil det alltid være vondt. Anonymkode: d1eae...123 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #43 Skrevet 8. mars 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er feil. For noen er det smertefullt. Noen blir det bedre for etterhvert. Mens for andre vil det alltid være vondt. Anonymkode: d1eae...123 De fleste gjør det helt feil, er der problemet er. Så da får de en dårlig erfaring som gjør at de frykter det senere. Anonymkode: 60b7f...0df
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #44 Skrevet 8. mars 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste gjør det helt feil, er der problemet er. Så da får de en dårlig erfaring som gjør at de frykter det senere. Anonymkode: 60b7f...0df Og hvordan gjør de det helt feil mener du? Anonymkode: 6d3d7...15b 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #45 Skrevet 8. mars 2020 Skulle prøve det med en ex. Tok på masse glidemiddel men han var ikke i nærheten av å komme inn med helt gjennomsnittlig størrelse på penisen. Prøvde litt med fingeren og det gikk heller ikke. Tok skikkelige magadrag pust da han skulle inn for å passe på at jeg slappet av. Vi ga opp og det var det- 👌 Anonymkode: cde6d...acc 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #46 Skrevet 10. mars 2020 På 8.3.2020 den 13.56, AnonymBruker skrev: Skulle prøve det med en ex. Tok på masse glidemiddel men han var ikke i nærheten av å komme inn med helt gjennomsnittlig størrelse på penisen. Prøvde litt med fingeren og det gikk heller ikke. Tok skikkelige magadrag pust da han skulle inn for å passe på at jeg slappet av. Vi ga opp og det var det- 👌 Anonymkode: cde6d...acc Du/dere skal ha for forsøket i det minste 😅 Anonymkode: 6d3d7...15b
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #47 Skrevet 11. mars 2020 Min partner visste ikke at det var første gangen jeg hadde analsex. Han tok det veldig rolig da og brukte glidemiddel. Det var ikke vondt, men det var en rar følelse og jeg var mest redd for at det skulle skje noen uhell. Det gikk bra og tempoet økte ganske raskt. Det beste er kanskje at du tar tak i hoften hans og styrer tempoet som du vil. Det viktigste er uansett at du har en partner som respekterer tempoet ditt og trekker seg ut hvis du ønsker det. Noen mannfolk lever etter mantraet at de "bare skal" presse litt mer på så blir det godt selv om det er smertefullt der og da. Slike menn vil du ikke ha med mindre du også synes det er ok å gjøre det slik. Anonymkode: 534f6...3ba
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #48 Skrevet 18. mars 2020 Har tykkelsen på penis veldig mye å si? Er det fåtall av menn som ikke har prøvd analsex pga de ikke har hatt så lyst? Min virker ikke så intressert😳 Trodde dette var alle gutters drøm? Anonymkode: 6d3d7...15b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå