Gå til innhold

Er analsex første gang veldig vondt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen tips for å gjøre det så behagelig som mulig? Alltid verst første gang? 
Har fått med meg at glid er et must. Bedøvende glid, er det bra? 

Har lest at han ikke bør kjøre på for fort og hardt. Men holde penisen litt inni først uten store bevegelser? Åpner analen sex ved at en trykker i mot? Noe annet? Kondom uansett? Kan han komme inni uten kondom? 

Er det veldig trangt å få den inn, selv med glid? 
Hvordan føles det egentlig? Noen som synes det var litt godt første gang? Og nøt det? Og at han fikk lov å knulle skikkelig? 
Hvis en tenner på litt smerte (bunning, spank og slik) og berøring ved analen, sannsynlighet for at en vil like analsex da? 
Når det frister og prøve? 

Kan analsex gjøre/trigge at en plutselig må på do under akten, eller rett etterpå? Selv om en har gått på do først? 

Og liker de fleste gutter analsex med dama? Er det mye bedre og trangere enn vagina? Nedtur og knulle vanlig etterpå? 

Anonymkode: 6d3d7...15b

AnonymBruker
Skrevet

Ikke kjør på med penis først, utvid med fingre, vibrator osv først. 

Bruk masse glid, tid og slapp av. 

Anonymkode: bd84a...617

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke kjør på med penis først, utvid med fingre, vibrator osv først. 

Bruk masse glid, tid og slapp av. 

Anonymkode: bd84a...617

Hva mener du med utvid? Blir det utvidt gradvis? Eller mener du prøve med fingre først rett før penis? Er vel like trangt igjen evt neste gang? 

AnonymBruker
Skrevet

Bæsjehullet må du være forsiktig med. Kjenner noen som bedrev hardcore analsex i over ti år. I dag må de gå med bleie. 

Anonymkode: 990f6...319

• Liker 11
Skrevet

Det er ikke vondt. Bruk bra med glid så er dette planke hvis du ønsker det. Viktig og ikke knipe igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Vi gjorde alt etter boka og jeg syns det var noe ubehagelig. Mistenker at det er fordi pikken hans var enorm, hadde ikke hatt problem med å prøve analsex med en som har liten penis. 

Anonymkode: dcfff...39a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med utvid? Blir det utvidt gradvis? Eller mener du prøve med fingre først rett før penis? Er vel like trangt igjen evt neste gang? 

Utvide som i å varme opp,  akkurat som andre fysiske aktiviteter der musklene har best av litt gradvis tøyning. Og ja, det er like trangt neste gang.  For din egen del tror jeg du hadde hatt godt av å prøve litt bare for deg selv, onanere med noe i rumpa f.eks, og kjenne om du slapper av, og får noe ut av det.  

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og liker de fleste gutter analsex med dama? Er det mye bedre og trangere enn vagina? Nedtur og knulle vanlig etterpå? 

Veldig mange liker det,  men ikke for at det nødvendigvis er bedre. Det er avveksling, annerledes,  og i begynnelsen litt spennende.  Noen tenner på at hun ynker seg litt, og kanskje later som det er veldig vondt, mens andre tenner på at hun virkelig nyter det, og faktisk forlanger å bli tatt analt. Det skal ikke være enten eller, men en ny aktivitet, som kan benyttes som krydder. 

Ts; du høres kanskje ung og uerfaren ut? Analsex bør være en viderekommen aktivitet, med en hensynsfull partner du stoler på.  For noen er det null stress å ta ting opp i rumpa fra første stund, andre klarer det aldri.  Mann, som både gir og tar i mot.  

Anonymkode: d3e4f...2d9

• Liker 1
Gjest 81mod
Skrevet (endret)

.

Endret av 81mod
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Bæsjehullet må du være forsiktig med. Kjenner noen som bedrev hardcore analsex i over ti år. I dag må de gå med bleie. 

Helt sikker på at det ikke er du som går med bleie? 

• Liker 7
Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen tips for å gjøre det så behagelig som mulig? Alltid verst første gang? 
Har fått med meg at glid er et must. Bedøvende glid, er det bra? 

Har lest at han ikke bør kjøre på for fort og hardt. Men holde penisen litt inni først uten store bevegelser? Åpner analen sex ved at en trykker i mot? Noe annet? Kondom uansett? Kan han komme inni uten kondom? 

Er det veldig trangt å få den inn, selv med glid? 
Hvordan føles det egentlig? Noen som synes det var litt godt første gang? Og nøt det? Og at han fikk lov å knulle skikkelig? 
Hvis en tenner på litt smerte (bunning, spank og slik) og berøring ved analen, sannsynlighet for at en vil like analsex da? 
Når det frister og prøve? 

Kan analsex gjøre/trigge at en plutselig må på do under akten, eller rett etterpå? Selv om en har gått på do først? 

God tid , oppvarming med fingre og langt mer glidemiddel enn du tror du behøver. Vanlig glidemiddel. Det skal ikke gjøre vondt, da presser karen seg inn før dama er klar. Du bør ikke ha analsex hvis det ikke er med en normalt hensynsfull og oppegående person. 

Du bør ha veldig forsiktig analsex første gang - ingen regel på at hele penis skal inn i deg verken først eller gang nr 30. Da får du også mulighet til å merke dagen etter / dag nr.2 hvis du er litt sår i baken - brukte for lite glidemiddel- og du vil nok være veldig glad for at du ikke kjørte på med dype støt da, for å si det forsiktig.

Kondom avgjør du selv. Med fast frisk og testet partner må man ikke ha kondom. Kan selvsagt komme inni men noen damer kan få vondt i magen av det / klysterfølelsen så de må på do. 

Hvis du har vært på do så kan ikke det trigge noe plutselig do-besøk midt i akten - kommer han inni deg må du nok en tur på do etterpå.

Nei, selvfølgelig ikke en nedtur, er jo to  helt ulike ting 😛

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar 👍🏻🙈 

Så kun litt lirking av penis første gang? Ikke inn og ut? Og ikke helt inn? 
Eller aldri helt inn? Hva er vitsen da liksom? Han vil vel inn og ut for å komme. Kan dette gjøre godt for meg? Merkes det første gang om jeg liker/tenner på det? 
Hvis jeg tenner på tanken, berøring rundt analen og litt smerte under sex, tyder det på at jeg kommer til å like analsex da? 

Bedøvende glid, hjelper det? Gjør det alltid vondt i rumpa dager etterpå? 😳 Vondt å bæsje? Sårt? Vondt å sitte? 

Føler meg som jomfru igjen 🤭

AnonymBruker
Skrevet

Damer, er det godt? Hvordan føles det egentlig? Mulig å få orgasme? 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er masse som er lurt, glidemiddel og oppvarming. 

Når det er sagt ble jeg tatt litt på senga (haha) første gang, da kjæresten plutselig bare begynte å føre den inn. Sakte og varsomt, riktig nok, men var ikke forberedt på at det skulle skje akkurat der og da, siden vi hadde snakket om det og snakket om at vi skulle ta oss god tid om vi skulle gjøre det. Men det gikk greit, og jeg ga tegn til at han skulle fortsette. 

det var helt greit. Kjente at det strakk litt, og ikke det beste jeg har vært med på,men ikke vondt. 

Anonymkode: 7be08...7f4

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Damer, er det godt? Hvordan føles det egentlig? Mulig å få orgasme? 

Kjenner meg feldig fylt, og det er pirrende, men tror ikke jeg kommer til å få orgasme av det. Det er også lite som skal til for at det kjennes for godt i huden, og det ødelegger også litt. 

Anonymkode: 7be08...7f4

AnonymBruker
Skrevet

Det er deilig vondt.

Anonymkode: 315f1...2cf

• Liker 3
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det var jævlig vondt de fire gangene jeg prøvde. Aldri mer. Om en mann vil ha meg så er musa mi perfekt nok. 

Anonymkode: 94f28...c7f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd flere ganger. God oppvarming og nok glid osv men nei. Det er så vondt!!!! Ren tortur

Anonymkode: 77e01...f6f

• Liker 5
Skrevet

Hvis analsex første gang er vondt, så blir det sjelden boen andre gang.

Det er tid, stemning og tillit som gjør det. Uten det så nytter ikke glidemiddel.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får alltid orgasme av det. Skal ikke være vondt med en tålmodig partner du er trygg på. Er du redd strammer du mer sammen. Første gang satt jeg på topp slik at jeg hadde kontrollen på når jeg var klar og hvor langt inn som var greit. Vi utvider aldri først men gjør det bare gradvis med penis. Vi gjør både med og uten kondom.. Jeg syns det er litt mer hygienisk med men han merker jo mer uten 😉 Kan småprumpe litt en stund etterpå siden det er utvidet og må trekkes sammen samt få klystér følelse hvis han kommer inni der men ellers ikke vondt. Og mannen er over gjennomsnittet i størrelse. 

Anonymkode: 8560a...001

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

La meg se ....        Bullshit!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...