Gjest Anonym Bruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 (endret) Det hevdes at forutsetningen for å få sex med partneren (dama ) er ikkje hvor god ein er til å prestere under denne eine timen i sengen under hyrdestunde , men hvordan han oppfører seg overfor partneren de øvrige 23 timene i døgnet. Er det noen kvinner som kan bekrefte / avkrefte denne påstanden. ? Menn føler ofte utmattelse / trøtthet umiddelbart etter en orgasme, og sex ofte har synt eg å vera effektivt som eit ledd i en innsovning Er det vanleg at også kvinner kan føle trøtthet etter en orgasme, og kan føle at sex og orgasme kan vera nyttig som ledd i en innsovning ? Endret 4. mars 2020 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #2 Skrevet 4. mars 2020 Hvordan han er i timene før har som regel NOE å si, men kan ha både ingenting eller alt å si. Kommer veldig an på... det skal rimelige heftige greier til for at jeg ikke er klar for kjæresten min.... Han blir forøvrig lys våken etter sex, mens jeg gjerne blir litt trøttere. Anonymkode: 0a348...af9 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #3 Skrevet 4. mars 2020 Påstand 1: ja, hvordan han oppfører seg har svært stor betydning for min lyst, ja. Det er jo dette som viser hvem han ER, og derfor hvor lyst jeg har på ham. Men hvis han er dårlig i senga, så mister jeg også lysten på mer ved en sener anledning Påstand 2: Ja, jeg kan bli trett av en heftig runde sex. En kjapp, lett orgasme har ikke samme effekt. Anonymkode: c99bc...8c2 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #4 Skrevet 4. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Påstand 1: ja, hvordan han oppfører seg har svært stor betydning for min lyst, ja. Det er jo dette som viser hvem han ER, og derfor hvor lyst jeg har på ham. Men hvis han er dårlig i senga, så mister jeg også lysten på mer ved en sener anledning Påstand 2: Ja, jeg kan bli trett av en heftig runde sex. En kjapp, lett orgasme har ikke samme effekt. Anonymkode: c99bc...8c2 Enig. Anonymkode: 472d9...d17
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #5 Skrevet 4. mars 2020 16 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Det hevdes at forutsetningen for å få sex med partneren (dama ) er ikkje hvor god ein er til å prestere under denne eine timen i sengen under hyrdestunde , men hvordan han oppfører seg overfor partneren de øvrige 23 timene i døgnet. Er det noen kvinner som kan bekrefte / avkrefte denne påstanden. ? Hvordan en mann oppfører og ter seg har helt klart mye å si for tenningen. En mann kan være sinnsykt deilig, men oppfører seg som en idiot. Da blir han uattraktiv. Det samme med menn som forventer at damer skal gjøre alt i hus og hjem osv. En mann som vet å sette pris på dama, tar sin del av ansvaret i hjemmet osv er langt mer attraktiv. Så ja, de 23 timene i døgnet er avgjørende for tenningen. Anonymkode: 860bd...2da 4
Gjest Anonym Bruker Skrevet 4. mars 2020 #6 Skrevet 4. mars 2020 (endret) 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan en mann oppfører og ter seg har helt klart mye å si for tenningen. En mann kan være sinnsykt deilig, men oppfører seg som en idiot. Da blir han uattraktiv. Det samme med menn som forventer at damer skal gjøre alt i hus og hjem osv. En mann som vet å sette pris på dama, tar sin del av ansvaret i hjemmet osv er langt mer attraktiv. Så ja, de 23 timene i døgnet er avgjørende for tenningen. Anonymkode: 860bd...2da Kan en mann oppfattes som sinnsykt deilig samtidig som han oppfører seg som idiot ? Arbeidsfordeling i hjemmet synes å vera igjennstand for mange konflikter, og mann og kvinner ser. ofte ting utifra litt ulike prioriteringer /vinklinger og menn og kvinner kan ha ulike måter å vise / utrykke følelser på. Er det slik at kvinner oppfatter ofte menn som attraktive dersom ting skjer på deres premisser ? Endret 4. mars 2020 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #7 Skrevet 4. mars 2020 25 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Er det slik at kvinner oppfatter ofte menn som attraktive dersom ting skjer på deres premisser ? Alle mennesker finner andre mer attraktive dersom ting skjer på deres egne premisser, det ligger i menneskets natur. Eller tenker du at menn ikke er sånn? Hvem liker at alt skjer på den andres premisser, liksom? Ingen, det er jo bare ego og uattraktivt. Så der tipper jeg menn og kvinner er rimelig like, gitt 😂 Anonymkode: f9fad...a49 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #8 Skrevet 4. mars 2020 Jeg er ikke enig i at de andre 23 timene er så avgjørende for sex. Det viktigste for at jeg vil ha sex er at jeg er tiltrukket av han og at sexen er god. At han ellers ikke oppfører seg helt forferdelig er jo selvsagt, men for min del er det ikke viktig for sexen at han må vaske, støvsuge og handle. Selv om det selvfølgelig er veldig positivt med en mann som deler på husarbeid og andre ting som må gjøres. Men jeg kobler ikke det så mye til sex, selv om jeg ofte ser at mange damer gjør det. Anonymkode: a78c0...bb0 1
Nuith Skrevet 4. mars 2020 #9 Skrevet 4. mars 2020 Jeg blir ikke tent av at han støvsuger, nei. Men hvis jeg har gjort alt husarbeid det siste året, og har gjort 2 timer idag også mens han har spilt FIFA og spist ostepop istedenfor å hjelpe til, så er jeg nok for opptatt med å være irritert til å huske hvor sexy han er. 7
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #10 Skrevet 4. mars 2020 Om vi skal tro filmer og tv serier så hater kvinner sex. Anonymkode: d9fe9...1ed
kisskissbangbang Skrevet 4. mars 2020 #11 Skrevet 4. mars 2020 (endret) De 23 andre timene handler mer om hvor nær meg jeg føler han er emosjonelt enn om vasking og støvsuging. Dersom jeg føler at vi har en god nærhet til hverandre, da er sjansen større for at jeg ønsker sex med ham. I hvilken grad han er tilstede for meg, interessert i meg, har omsorg for meg, hvor mye vi har smilt til hverandre, ledd sammen og vært gode mot hverandre er det viktige, ikke hvordan husarbeidet er fordelt den dagen. Så ja, de andre timene i døgnet er veldig viktig, men ikke på den måten du synes å tro. Blir for øvrig ofte trøtt etter sex. Endret 4. mars 2020 av kisskissbangbang 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #12 Skrevet 4. mars 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om vi skal tro filmer og tv serier så hater kvinner sex. Anonymkode: d9fe9...1ed Hvis din kilde til kunnskap om kvinner er filmer og tv-serier så spiller det ingen rolle for deg hva kvinner synes om sex. Du omgås jo ikke kvinner IRL uansett. Anonymkode: 1177e...6bd 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #13 Skrevet 4. mars 2020 Jeg var ulykkelig med min eksmann, han behandlet meg som luft og løftet ikke en finger hjemme. Likevel ville jeg ha sex annenhver dag. Har skjønt at jeg er unntaket, så jeg er ikke noe fasit så klart. Men min sexlyst er der uansett, er rent fysisk og ikke noe mentalt som spiller inn på den. Anonymkode: 3d94e...aac
Gjest Anonym Bruker Skrevet 4. mars 2020 #14 Skrevet 4. mars 2020 (endret) Kvinner er tydelegvis i langt større grad en menn avhengi av positive tilbakemeldinger , og få aksept på noe de gjør eller foretar seg. Kvinner er troleg langt mer sårbare for kritikk en menn , og mange kvinner er trolig konfliktskye. Hvem er det som ofte tar initiativet overfor det offentlige byråkratiet (teknisk etater ) når huset boligen skal utvides / ellers når det skal bygges garasje, tomtereguleringer, tvister overfor naboen etc. foretar tekniske utregninger ? Forskere har forlengst funnet ut at under forelskelsen skjer det en kjemisk reaksjon i hjernen. og denne reaksjonen er hos dei fleste ikkje forbigående. Noen kan også bli forelsket i eit sted, en bil e.l , men etter en tid så går forelskelsen gradvis over hos mange medan hos andre blir den opprettholdt i lang tid. Mange menn har utvilsamt tolket feil mange kvinners invitasjon til sex, og kvinner kan bruke sex som eit pressmiddel både som ein invitasjon eller agresjon / hevn. https://veientilhelse.no/forelskelse-hjernen-reagerer-forelsket/ Endret 5. mars 2020 av Anonym Bruker Ryddet for fjernet sitat.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #15 Skrevet 5. mars 2020 Påstand nr 1: Ja det er viktig hvordan partneren er generelt, får meg til å føle meg sexy og verdsatt ellers også, og ikke bare kommer smiskende og kåt når han vil tømme seg og tror at jeg er gira på det. Men det er også viktig at sexen den ene timen er topp, ellers får jeg ikke lyst på det uansett. Påstand nr 2: Som oftest blir jeg mer kåt og våken etter første orgasme, og glad og energifull etter tredje orgasme. Men med litt god mat på sengen, en runde til, og litt kos så blir jeg døsig og trøtt. Morgensex blir jeg også trøtt av etterpå, og kan være som en mann som slukner med en gang etter. Anonymkode: 4f36d...de2 1
Gjest Katarina441 Skrevet 5. mars 2020 #16 Skrevet 5. mars 2020 Jeg tenner ikke på en mann som har vært en drittsekk i 23 timer for så å legge opp til en runde i senga. Neeeei takk! Det er vel både og, kan jeg legge meg å sovne igjen så innimellom så gjør jeg vel det, men kan også være i full fart igjen🤣
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #17 Skrevet 5. mars 2020 Selvsagt har det noe å si (mye, faktisk) Anonymkode: 0152f...df4 1
Gjest Skrevet 5. mars 2020 #18 Skrevet 5. mars 2020 Tråden er ryddet for innlegg med tekst med opphavsrett. Anki
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #19 Skrevet 5. mars 2020 Jeg vil bare ha mer sex ... jo flere orgasmer jo bedre. Jeg blir giret som fy! Og har problemer med å sove ... Anonymkode: 3d1ba...79e 1
Trolltunge Skrevet 5. mars 2020 #20 Skrevet 5. mars 2020 (endret) Ja, hvordan han er med meg generelt har noe å si for at jeg har lyst på sex med ham. Selve lysten har det mindre å si for. Jeg blir jevnlig kåt selv om han oppfører seg dumt, men gjør han det fikser jeg det heller selv. Det er ham jeg ikke har lyst på om han oppfører seg som en idiot. Det er imidlertid ikke nødvendig med full oppvartning, regelrett smisking og veldig innsats, bare normal grei oppførsel. Menn overdriver veldig ofte den innsatsen de må gjøre for å ha grei stemning generelt og for å få sex. La være å være en egoistisk selvopptatt drittsekk, så er det meste gjort. Nei jeg blir ikke trøtt av orgasme. Får mer lyst på en til, så en til, og så... Veldig misunnelig på menn som kan bruke sex som sovemiddel. Endret 5. mars 2020 av Trolltunge 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå