Thomasine Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 😌 Da er det onsdag igjen og jeg sitter alene... Barna er hos far og jeg aner ikke hva jeg skal bruke onsdagene til...for ikke å snakke om helgene de er borte...😔 Det er bare så lenge man klarer ligge i sofaen å lese bok, vaske klær og shine badene... Hva gjør dere de dagene barna er hos den andre forelderen? Trenger tips. Kan ikke gå på kino hver onsdag heller...
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #2 Skrevet 4. mars 2020 Ja, dette er ikke bare bare når man når en viss alder.. jeg er 30, og 1/50 ganger jeg spør venner om å finne på noe sier de ja, ellers skal alle være med kjæreste. Så dagene med barnefri blir stort sett brukt for meg selv. Syns ikke ukedagene er ille, men helgene sliter jeg med. Jeg får mye ut av lange skogturer (når været er bedre), klassikere på Netflix med rødvin og skravler mye med mamma på tlf 🙈 har noen ganger gått ut alene på byen haha, men har blitt noen veldig bra kvelder ut av det. Anonymkode: 31658...2c3 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #3 Skrevet 4. mars 2020 Gå en tur, dra på trening, mal en vegg, drikk et glass vin, strikk en genser.. Anonymkode: 77510...70a 9
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #4 Skrevet 4. mars 2020 Dere trenger en skikkelig hobby. Når livet handler utelukkende om ungene så mener jeg at du har mistet noe på veien. Kanskje deg selv? Anonymkode: 229bd...449 32
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #5 Skrevet 4. mars 2020 Da har du jo per definisjon et fritisfroblem. Det kan late til at du har utslettet deg selv da du fikk barn. Hva med litt god gemmeldags selvutvikling/realisering? Anonymkode: 8126b...411 16
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #6 Skrevet 4. mars 2020 Lær deg og nyte dagene, la livet ditt være mer enn ungene. Finn en hobby, puss opp, gå på besøk til noen, sov bort dagen om det er til nytte . Meld deg som frivillig og vær besøksvenn, verden er full av muligheter. Anonymkode: ea67b...15a 7
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #7 Skrevet 4. mars 2020 Hvor bor du? Jeg kan komme en tur... 😏 Anonymkode: d1d88...d65 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #8 Skrevet 4. mars 2020 Off, ja dette hørtes både ensomt og trist ut. Har noen forslag: Begynn på et treningssenter, delta på feks crossfit, det er veldig sosialt. Få deg en hobby, meld deg inn i en klubb som gjør at du kommer deg ut av hjemmet og treffer folk; klatring, kano, turgrupper, kor+++ Få deg Tinder og finn deg en mannelig venn du kan finne på ting sammen med. Anonymkode: a8ac3...e7a 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #9 Skrevet 4. mars 2020 20 minutter siden, AnonymBruker said: Dere trenger en skikkelig hobby. Når livet handler utelukkende om ungene så mener jeg at du har mistet noe på veien. Kanskje deg selv? Anonymkode: 229bd...449 Dette var rart skrevet. Jeg er ikke ts. Men mitt liv dreier seg ikke bare om ungene, har en utfordrende jobb og mange venner. Problemet er at absolutt ingen av vennene mine vil møtes etter vi kom litt opp i årene, siden alle vil være med kjærestene deres. Gjør mye alene, men er begrenset hvor mye gøy det er å finne på alene?! Kanskje ts har det på samme måte? Anonymkode: 31658...2c3 8
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #10 Skrevet 4. mars 2020 Jeg går ofte på standup show når jeg har barnefri helg Anonymkode: 04a07...218 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #11 Skrevet 4. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg går ofte på standup show når jeg har barnefri helg Anonymkode: 04a07...218 Alene? Anonymkode: 31658...2c3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #12 Skrevet 4. mars 2020 Må du gjøre noe da? Når jeg har barnefri pleier jeg rydde, ta en lang dusj, og så ligge på sofaen og nnyte stillhet og frihet. Anonymkode: 17e7b...f43 16
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #13 Skrevet 4. mars 2020 35 minutter siden, Thomasine skrev: 😌 Da er det onsdag igjen og jeg sitter alene... Barna er hos far og jeg aner ikke hva jeg skal bruke onsdagene til...for ikke å snakke om helgene de er borte...😔 Det er bare så lenge man klarer ligge i sofaen å lese bok, vaske klær og shine badene... Hva gjør dere de dagene barna er hos den andre forelderen? Trenger tips. Kan ikke gå på kino hver onsdag heller... Har du barna ofte? Hvor mye er de hos barnefar i forhold til deg? Det kan bli ensomt hvis de er mye hos far og du får "for mye" fritid. Skjønner den. Anonymkode: 21b05...ce4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #14 Skrevet 4. mars 2020 Meld deg på et kurs, mange kurs går i helgene. Noe du har lyst til å lære. Om det er fotsoneterapi, spansk, salsa, anatomi, gitarkurs. Vi er aldri for gamle til å lære noe nytt. Meld deg på enten treningssenter eller en meld deg på en treningsform du vil prøve. Yoga, kampsport, pilates, ridning, det er så mye å velge mellom. Begynn å male. Så urter. Fresh opp boligen, mal møbler og vegger. Få ut den kreative siden av deg! Jeg har aldri fritidsproblemer, elsker alenetid. Tør å gå utenfor komfortsonen. Gå på konsert alene, der treffer du kanskje en bra mann? Anonymkode: d9f02...e95 8
matrobot Skrevet 4. mars 2020 #15 Skrevet 4. mars 2020 Jeg tenker at det er viktig å finne på en hobby. Det gjelder også meg. Foreløpig dekker løpetreningene de lille fritidene jeg har. Men når barna blir større og mindre avhengige av foreldre, kommer man til å kjede seg mer og mer. Og de kommer jo til å flytte ut før eller senere - hva gjør man da? Skaff en hobby asap! 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #16 Skrevet 4. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Dette var rart skrevet. Jeg er ikke ts. Men mitt liv dreier seg ikke bare om ungene, har en utfordrende jobb og mange venner. Problemet er at absolutt ingen av vennene mine vil møtes etter vi kom litt opp i årene, siden alle vil være med kjærestene deres. Gjør mye alene, men er begrenset hvor mye gøy det er å finne på alene?! Kanskje ts har det på samme måte? Anonymkode: 31658...2c3 Hva er rart med å tipse noen om å få seg en hobby? Jeg står for det jeg skrev. Det høres trist ut å ikke kunne være i eget selskap èn dag i uken, der man ikke klarer å finne på noe morsommere enn å vaske badet. Ikke vondt ment på noen måte, men da mener jeg man må utvide horisonten sin en smule og prøve noe nytt, få seg nye bekjentskaper. Anonymkode: 229bd...449 15
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #17 Skrevet 4. mars 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alene? Anonymkode: 31658...2c3 Av og til alene også ja Anonymkode: 04a07...218
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #18 Skrevet 4. mars 2020 Jeg tror jeg ville meldt meg på turer med turistforeningen, gått på foredrag, og på kurs ol. Anonymkode: 0f141...f67
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #19 Skrevet 4. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg ville meldt meg på turer med turistforeningen, gått på foredrag, og på kurs ol. Anonymkode: 0f141...f67 Og om du alltid er alene på onsdager hadde jeg funnet meg et quizlag. Anonymkode: 0f141...f67 1
Castor Troy Skrevet 4. mars 2020 #20 Skrevet 4. mars 2020 Høres deilig ut å slippe barna litt. Hadde bare kost meg alene med ro, fred, noe god mat og godteri, kanskje en film eller tv serie jeg liker. Lade opp kreftene til barna er tilbake. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå