AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 Hva tjener du brutto (ikke netto) i måneden? Inkl tillegg? Hvor lang ansiennitet har du? Vil du anbefale det? Anonymkode: 238e8...980
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Det er generelt sett dårlig lønnet... Sjeldent får man fast stilling, ofte kun kortvarig kontrakt. Dersom man får fast stilling betaler man for det... Da blir lønnen dårlig. Og sjeldent man får fulltid. Når jeg fløy fulltid, noe som også føltes ut som rovdrift av mennesker, tjente jeg 26k før diett brutto. På lønnstrinn 2! Jeg kunne jobbe 5 intense dager på, med opptil 5-6 flighter om dagen, etterfulgt av 2 dager fri før det var på igjen. Mange jeg kjenner klarer ikke dette. I norge er flyvende fritatt fra arbeidsmiljølovens paragrafer om arbeidstid og tillegg. Så du kan jobbe hver julaften, 17.mai etc uten noe ekstra på lønna!! Anonymkode: 63cb6...c0f
Forundret.. Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 Er dette jobben å få seg nå når de fleste er permitterte pga korona?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #4 Skrevet 15. november 2020 Nei, flybransjen bør en holde seg unna en periode fremover. Anonymkode: 4e977...a56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå