AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 Og hva slags regler har dere? Anonymkode: e2750...6ae
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #2 Skrevet 4. mars 2020 De tar til takke med en de syns er digg eller ok, og som de holder ut personligheten til og har henne til de finner noen de liker bedre. Reglene er vel at man puler når man gidder og de puler andre de får muligheten til, men pleier ikke å være så glad for hvis jenta puler andre. Hyklerske men sånn er det Anonymkode: 55209...422 1
Hr. Aktiv Skrevet 4. mars 2020 #3 Skrevet 4. mars 2020 At det er et forhold som innebærer kos og nærhet og ikke bare sex. At vi kan ha kontakt utenfor sengehalmen. At begge tenker på nytelsen for den andre også og ikke bare på seg selv. At det er mulig å inngå et forhold hvis det blir tema. At dette ikke blir noe enveiskjøring der bare ene parten tar og den andre gir. 6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #4 Skrevet 4. mars 2020 2 minutter siden, Hr. Aktiv said: At det er et forhold som innebærer kos og nærhet og ikke bare sex. At vi kan ha kontakt utenfor sengehalmen. At begge tenker på nytelsen for den andre også og ikke bare på seg selv. At det er mulig å inngå et forhold hvis det blir tema. At dette ikke blir noe enveiskjøring der bare ene parten tar og den andre gir. Høres ut some et prøveforhold ikke pulevenner. Per definisjon er den eneste regel at vi er kun pulevenner og det finns ingen forventninger: bare gi lyd og vil puler om begge har lyst og tid. Ferdig. Anonymkode: 1c812...a95 7
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #5 Skrevet 4. mars 2020 Så lenge det er en venn jeg tenner på, og som tenner på meg. Trengs ikke mer. Regler. Mhmm. Si fra om andre pules, sånn at man kan holde seg trygg for sykdommer. Si fra om man finner seg partner. Ha åpen og ærlig kommunikasjon, rett og slett. Anonymkode: f3e78...4d5 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #6 Skrevet 4. mars 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hva slags regler har dere? Kjemi, kommunikasjon og renslighet er en selvfølge. Reglene er si fra om man ligger med andre, og ikke noe spill, uærlighet. Anonymkode: 558e0...eed 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #7 Skrevet 4. mars 2020 Det som har fungert best for meg med pulevenn er med åpenhet og ærlighet. Jeg har sagt tydelig ifra om han har sexuell kontakt med andre, så gidde ikke jeg mer. Ettersom jeg ikke gidder å sjekke meg på ny hver uke, eller stole på at han gjør det. Derfor jeg valgte å ha pulevenn, for å nettopp ha fast partner, og ikke finne en ny hver uke. Er også viktig at man kjemien er der, og kan kunne være med hverandre å ha det gøy foruten om puling. Da blir det lettere å teste nye ting i senga, og ikke være anspent. Ellers er det viktig at begge parter ikke bare tenker på seg selv, men ønsker å tilfredstille den andre sine behov også. Var gøy så lenge det varte, og testa ut masse nye ting som begge var komfortable med! Men trives best med kjæreste nå såklart, ettersom sex blir faktisk bedre med følelser. Anonymkode: d04c2...46b 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #8 Skrevet 4. mars 2020 Hun må være tiltrekkende og morsom å bruke tid sammen med. Anonymkode: 11771...5e1 1
Bamseklemmer Skrevet 4. mars 2020 #9 Skrevet 4. mars 2020 At hun holder seg sykdomsfri, renslighet og at hun ikke er dønn seriøs...da får jeg hetta😂
Gjest Hildur70 Skrevet 4. mars 2020 #10 Skrevet 4. mars 2020 1 time siden, Hr. Aktiv skrev: At det er et forhold som innebærer kos og nærhet og ikke bare sex. At vi kan ha kontakt utenfor sengehalmen. At begge tenker på nytelsen for den andre også og ikke bare på seg selv. At det er mulig å inngå et forhold hvis det blir tema. At dette ikke blir noe enveiskjøring der bare ene parten tar og den andre gir. Det er ikke pulevennskap, men ett forhold
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #11 Skrevet 4. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og hva slags regler har dere? Anonymkode: e2750...6ae At hun er deilig og er med på alt. Frisk, og ikke puler andre samtidig. At hun stikker med en gang etterpå. Anonymkode: c4d86...62a
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #12 Skrevet 4. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: At hun er deilig og er med på alt. Frisk, og ikke puler andre samtidig. At hun stikker med en gang etterpå. Anonymkode: c4d86...62a Ikke puler andre? Anonymkode: ee111...049
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #13 Skrevet 4. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke puler andre? Anonymkode: ee111...049 Ja, jeg har ikke en pulevenn som puler på andre samtidig. Tenner verken på sæden fra andre menn eller Hiv. Anonymkode: c4d86...62a 2
youcancallmejune Skrevet 4. mars 2020 #14 Skrevet 4. mars 2020 (endret) Nå er jeg i et forhold, men det hadde ikke vært aktuelt under noen omstendigheter hvis jeg var singel. Jeg skjønner seriøst ikke hva folk får ut av å knulle regelmessig med en de ikke liker godt nok til at de kunne vært sammen med vedkommende. Mer usexy enn å ligge med en sånn person kan det da ikke bli...? Har de ingen stolthet? Da er det mye bedre å ta for seg og knulle en haug forskjellige og kanskje klaffe med en av dem. Endret 4. mars 2020 av youcancallmejune 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #15 Skrevet 4. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Per definisjon er den eneste regel at vi er kun pulevenner og det finns ingen forventninger: bare gi lyd og vil puler om begge har lyst og tid. Ferdig. Anonymkode: 1c812...a95 Helt enkelt og problemfritt . Anonymkode: 75eaf...3a1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #16 Skrevet 4. mars 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg har ikke en pulevenn som puler på andre samtidig. Tenner verken på sæden fra andre menn eller Hiv. Anonymkode: c4d86...62a Det skjønner jeg, men som dame er det ikke særlig bra deal. Kjapp puling og så skulle jeg gått tett etter på og så skulle jeg ikke kunne finne en til forhold mens jeg hadde ff. Kunne du pult rundt selv? Dårlig deal. Anonymkode: ee111...049 1
draug 75 Skrevet 5. mars 2020 #17 Skrevet 5. mars 2020 Hun må se noenlunde bra ut. Hun må være oppegående og interresant. Hun må dele noen av de "perversitetene" som jeg sjøl har.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #18 Skrevet 5. mars 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: De tar til takke med en de syns er digg eller ok, og som de holder ut personligheten til og har henne til de finner noen de liker bedre. Reglene er vel at man puler når man gidder og de puler andre de får muligheten til, men pleier ikke å være så glad for hvis jenta puler andre. Hyklerske men sånn er det Anonymkode: 55209...422 Incel much?🙄 Anonymkode: 72e1a...4f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå