Gjest Lillyliten Skrevet 12. juni 2005 #1 Skrevet 12. juni 2005 Jeg vet ikke om jeg har putta dette på riktig sted, men det var det som passa best.. Er ikke sikker på hvor jeg skal begynne, er bare nødt til å få ut litt... Jeg er i en situasjon hvor jeg har innsett at jeg må starte på nytt. Jeg må bygge opp livet mitt igjen fra scrach. Et liv hvor jeg er ærlig mot meg selv. Der det er jeg som er hovedsaken og der det er jeg som har kontrollen. Der jeg tar hensyn til meg selv foran fasaden. Jeg må ta mine valg fordi de er riktige for meg. Jeg gleder meg til denne fremtiden. Er bare 22 år, og har mye tid igjen til å være lykkelig. Likevel, akkurat nå er det litt overveldende...jeg har hatt det så utrolig vondt så lenge, og nå skal jeg på en måte bare glemme og begynne på nytt. Jeg vet det er livsfarlig å grave seg ned i gamle sorger, men jeg greier ikke å la vær å ønske at ting hadde vært annerledes. At jeg hadde vist det jeg vet nå for fem år siden, så jeg hadde sluppet billigere unna. Det er ingen som har vært slem mot meg (bortsett fra en voldtekt noen år tilbake), bare jeg som har vært slem mot meg selv. Vært for opptatt av andre, gjort meg avhengig og fortrengt mitt eget selv. Jeg er på riktig vei nå. Glad i kroppen min igjen etter et helvete med spiseforstyrrelser og selvskading. Har akseptert at jeg er homofil, og dermed fått tilbake vissheten om at jeg kan bli lykkelig. Det har vært, og er, knalltøft, men det er f¤¤n meg verdt det. Det jeg så gjerne vil si er: Vær tro mot deg selv. Sørg for at du blir lykkelig! Jeg gleder meg Lilly
Milly:) Skrevet 12. juni 2005 #2 Skrevet 12. juni 2005 Ville bare si lykke til, fint at ting ser ut til å ordne seg!
Gjest gjest 0 Skrevet 12. juni 2005 #3 Skrevet 12. juni 2005 Vær tro mot deg selv. Sørg for at du blir lykkelig! Jeg gleder meg Lilly
glaciera Skrevet 12. juni 2005 #5 Skrevet 12. juni 2005 Vær en løvetann: lysende lykkegul, bustete og trassig, freidig voksende gjennom asfalt og stein i trass mot elementene! ved neste korsvei er du et forbilde for en annen som er ung, usikker og ulykkelig. Hun vil se på deg og tenke at når du klarte det skal jammen hun også! Håper du får det fint utenfor skapet. Det er mer lys og flere folk her...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå