Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jenta på 10, er 152 cm. Er hun høy for alderen ? Mange av venninnene er mye lavere både de på samme alder og de som er et par år eldre.

Hvor høy er din 10 åring ?

Anonymkode: a84cc...f8a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 140 cm da jeg var 12, men jeg var den laveste i klassen da. Vil tro hun er normal :) 

Anonymkode: 5f15b...d14

AnonymBruker
Skrevet

Jevnt over er snitt høyden for en 10-åring 140 cm. 152 foren 12-åring.

Anonymkode: eff3b...8dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jevnt over er snitt høyden for en 10-åring 140 cm. 152 foren 12-åring.

Anonymkode: eff3b...8dc

Hun blir 11 til sommeren.

AnonymBruker
Skrevet

Min jente på 9 og en halvt er like høy. Høyeste i klassen.

Anonymkode: bc2bf...ffb

AnonymBruker
Skrevet

Jenta vår var 136 cm som 10-åring, og ganske gjennomsnittlig. To år senere var hun 150 cm, fremdeles gjennomsnittlig, men da så vi et større sprik i klassen. Den høyeste venninnen hennes var like høy som meg, ca 167 som 12-åring. 

Anonymkode: 6f6f1...a2e

Skrevet

14-åringen min er 158 ;) 

Skrevet

Min gutt er 8 år og er 147-48. Høyest i sin klasse. De vokser i rykk og napp. Tror ingenting er verken normalt eller unormalt :)

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jenta på 10, er 152 cm. Er hun høy for alderen ? Mange av venninnene er mye lavere både de på samme alder og de som er et par år eldre.

Det er jo bare bra hvis hun er høy 

Anonymkode: 8a6df...915

AnonymBruker
Skrevet

Jenta mi ble 10 for et par måneder siden. Hun er 155cm.

Anonymkode: d913d...ad9

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det vil jeg ikke si hun er. Lange barn er gjerne det ved 6- 7 årsalder. ( jeg var) og var alltid høyeste i klassen.

Anonymkode: 75b9b...632

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det vil jeg ikke si hun er. Lange barn er gjerne det ved 6- 7 årsalder. ( jeg var) og var alltid høyeste i klassen.

Anonymkode: 75b9b...632

Jenta mi var ikke høy da.Men 160cm no 12år!

Anonymkode: efdce...61c

AnonymBruker
Skrevet

Har ei som blir 11 nå snart og hun er 156. Er en av de høyeste i klassen, de er 4 stykker på samme høyde. Minste er 128 cm så stort spenn i denne alderen. Om hun har litt å slektes på også, jeg er 177 og mannen min 190. 

Anonymkode: b76ea...604

AnonymBruker
Skrevet

Min datter er 157 cm (ble nettopp målt hos lege i annen sammenheng) og ble 10 rett før jul. Hun har alltid vært høy (høyest i klassen), og både jeg og mannen er høye, jeg er 180.

Anonymkode: 7604c...6b3

AnonymBruker
Skrevet

Min 10-åring (gutt) er ca. 145 cm.

Anonymkode: d05ee...72f

AnonymBruker
Skrevet

Min 10-åring (gutt) er ca 147 cm og så vidt under snittet i klassen vil jeg tippe (blir 11 i år). Jeg vil tro det i alle 5. klasser er ca 2-10 som er over 152, så det er ikke unormalt, men som du selv ser, over snittet.  

Anonymkode: 272c0...c17

Skrevet

Min 10 åring, blir 11 om noen måneder, er 158. En av de høyeste i sin klasse. Slike ting har det med å jevne seg ut. Barn vokser i rykk og napp. 
gutt forresten. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg var 156 cm da jeg var 13 år, målt hos helsesøster, og en av de laveste i klassen. Men gjennomsnittet for en på 13 år er ca 158 cm. 10 år gammel var jeg rundt 135 cm, og den høyeste jenta i klassen var vel bortimot 160 cm, helt seriøst. Husker dette ble snakka om i skoletimer. Noen er høye mens andre er lave. Noen stopper å vokse som 13-åringer, andre som 18-åringer. Hvis en eller begge foreldrene er høye, er det stor sannsynlighet for at barna også blir det.

Skrevet

Har en gutt på 10 år. 1,32 m lang. En av de laveste på trinnet..😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...