AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 Selv så tenner jeg bare på menn som jeg er forelsket i. Jeg er kvinne. Anonymkode: cab54...a93 1
Hr. Aktiv Skrevet 4. mars 2020 #2 Skrevet 4. mars 2020 Ja det går fint det. Jeg må ha en tiltrekking av noe slag. Altså tenne på dama, men trenger ikke å være forelsket. Nå er jeg ganske nøye slik at jeg vil aldri være med på "rett på sak". Jeg må ha den kyssingen og nærheten rundt dette med sexen også. Derfor blir det mere forholdsbasert til meg enn bare tømm og røm. 2
Gjest theTitanic Skrevet 4. mars 2020 #3 Skrevet 4. mars 2020 Uten tvil. Menn kan høvle over hvem som helst. Det kan selvsagt kvinner også, men de er oftere mer opptatt av det emosjonelle rundt.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #5 Skrevet 4. mars 2020 2 minutter siden, Hr. Aktiv said: Ja det går fint det. Jeg må ha en tiltrekking av noe slag. Altså tenne på dama, men trenger ikke å være forelsket. Nå er jeg ganske nøye slik at jeg vil aldri være med på "rett på sak". Jeg må ha den kyssingen og nærheten rundt dette med sexen også. Derfor blir det mere forholdsbasert til meg enn bare tømm og røm. Kanskje jeg er den heldige jeg da for dersom det er slik det er med singellivet eller fri kjærlighet så høres det ut som man kanskje bør være bekymret for forskjellig smitte. Selv så er jeg i et fast forhold. Men "leker litt med meg selv" som supplement. Jeg kan fantasere om andre om jeg ved uhell har blitt forelsket i en annen. (Pleier å gå over) Anonymkode: cab54...a93
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #6 Skrevet 4. mars 2020 Jeg trenger ikke å være forelsket, men må jo synes hun er hyggelig. Hadde sex en gang med en som bare var frekk og det angret jeg på. Anonymkode: 47e9b...5f4 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #8 Skrevet 4. mars 2020 Jeg har bare møtt på menn som har sex med meg til tross for at de ikke liker meg. Anonymkode: aea21...2ca 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #9 Skrevet 4. mars 2020 Da får de jo ikke prestasjonsangst? Så ja, det er nok lettere for dem det. Anonymkode: 8ab16...323
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #10 Skrevet 4. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har bare møtt på menn som har sex med meg til tross for at de ikke liker meg. Anonymkode: aea21...2ca Ja men det er det vel en naturlig grunn til dersom du er hetero dame eller homofil mann? Anonymkode: cab54...a93
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #11 Skrevet 4. mars 2020 Jeg er kvinne, men jeg har inntrykk av at alle menn kan ha sex uten at de er forelsket i dama. (Kan jo være noen unntak da, men det tror jeg er få). Det er mange kvinner som kan ha sex uten å være forelsket, men det er nok endel kvinner som må være forelsket for å ville ha sex. Selv kan jeg fint ha sex uten å være forelsket, bare jeg er fysisk tiltrukket av en mann. Anonymkode: 367c0...544 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #12 Skrevet 4. mars 2020 Jeg er dame og kan fint ha sex uten å være forelska! Så lenge jeg syntes personen er attraktiv. tror dette gjelder både menn og kvinner Anonymkode: 2d571...05a 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #13 Skrevet 4. mars 2020 Tror det er mer vanlig at kvinner må ha en form for emosjonell tilknytning eller generelt være tiltrukket og syns mannen er attraktiv. Men vet om flere kompiser som «ligger med alt». Altså at de ligger med nesten hvem som helst uansett om de ikke passer i profilen til kvinner de tiltrekkes av. Har ofte hørt «var siste mulighet for å få seg noe». Hvis jeg hadde ligget med en jeg ikke var tiltrukket av hadde jeg fått vondt. Hadde hvert tørr som F***. Men menn får tydeligvis opp staken uansett. Og får inntrykk av at de ofte ikke bryr seg så lenge de får seg noe. Anonymkode: 9c33d...9bd 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #14 Skrevet 4. mars 2020 Ikke i praksis, men i teorien. Hadde balansen på kjønnsmarkedet vært noenlunde jevn tror jeg svaret hadde vært ja. I den virkelige verden er det langt vanligere for kvinner å ha tilfeldig sex enn menn. Et veldig lite antall menn ligger med veldig mange kvinner. Menn flest har lite eller ingen tilgang til sex utenfor forhold. Anonymkode: 23a41...76c
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #15 Skrevet 4. mars 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det er mer vanlig at kvinner må ha en form for emosjonell tilknytning eller generelt være tiltrukket og syns mannen er attraktiv. Men vet om flere kompiser som «ligger med alt». Altså at de ligger med nesten hvem som helst uansett om de ikke passer i profilen til kvinner de tiltrekkes av. Har ofte hørt «var siste mulighet for å få seg noe». Hvis jeg hadde ligget med en jeg ikke var tiltrukket av hadde jeg fått vondt. Hadde hvert tørr som F***. Men menn får tydeligvis opp staken uansett. Og får inntrykk av at de ofte ikke bryr seg så lenge de får seg noe. Anonymkode: 9c33d...9bd Dette her as Anonymkode: aea21...2ca
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #16 Skrevet 4. mars 2020 Synest all sex uten følelser er trist og tomt. Synes det er leit at så mange mennesker, spesielt menn som klarer å ha sex uten følelser. Sex er ment å være et fysisk utrykk for kjærlighet. Det at så mange mennesker tenker det er normalt å ha sex uten følelser forteller meg mye om hvor hardner hjerte disse menneskene har dessverre.. Anonymkode: 86b77...42a 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #17 Skrevet 4. mars 2020 TS Her. Det kan hende jeg ikke helt formulerte meg riktig om hvordan jeg har det. Det jeg ikke skjønner er at noen kan være fysisk tiltrukket nok til mange samtidig til å ligge med dem. Har opplevd å ved et uhell å bli sterkt tiltrukket av en ekstra utenom forholdet (uten å ha "hoppet på"). Men at man kan bange med hvem som helst er ufattelig. Jeg var enormt tiltrukket av en spesiell som jeg nesten kunne risikert alt for å ha et forhold til. Han var en yngre mann, veldig opptatt av sex men hadde nesten ikke erfaring med kvinner, noe vi samtalte om men ikke gjorde noe med. Hvordan kan en person som jevnlig ligger med mange tilfeldige dirty slots oppleve en slik tiltrekning og kjemi? Anonymkode: cab54...a93
Nicathv Skrevet 4. mars 2020 #18 Skrevet 4. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Synest all sex uten følelser er trist og tomt. Synes det er leit at så mange mennesker, spesielt menn som klarer å ha sex uten følelser. Sex er ment å være et fysisk utrykk for kjærlighet. Det at så mange mennesker tenker det er normalt å ha sex uten følelser forteller meg mye om hvor hardner hjerte disse menneskene har dessverre.. Anonymkode: 86b77...42a Kanskje det er trist og tomt for deg, men det er det ikke for alle. Sex er ikke "ment" som noe som helst, alle mennesker kan legge i det hva de vil. Sånn jeg ser på det så er det en berikelse. Hjertet mitt er mykt nok til å forelske seg og ha forholds-sex, og solid nok til å kunne nyte sex uten emosjonelle tilknytninger. Jeg har så mye kjærlighet i meg at jeg kan dele den både som ren seksuell kjærlighet, og som forelskelseskjærlighet.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #19 Skrevet 4. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bare møtt på menn som har sex med meg til tross for at de ikke liker meg. Anonymkode: aea21...2ca Samme her, men noen kvinner også. Anonymkode: f5600...c73
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #20 Skrevet 4. mars 2020 Både kvinner og menn kan ha sex uten forelskelse. Men bare menn kan pule uten å være tiltrukket av dama Anonymkode: bfc5e...6fe 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå