Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så at skinnjakken i kolleksjonen til Camilla Pihl er produsert i «etisk lammeskinn». Finnes det noe dokumentasjon på hva dette er?

Anonymkode: 1c9de...9ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som datter av tidligere sauebonde er det eneste jeg kan komme på i farta at bonden noen ganger får skinnet (med ull) i retur etter bonden har sendt sau til slakting, kanskje hun kjøper opp derifra? Hvor etisk det er å slakte en sau i utgangspunktet er vel egentlig opp til hver enkelt. Det mest etiske er vel kanskje om en sau/lam har måtte blitt avlivet pga sykdom eller noe, og det har vært for dyrets eget beste? Hakke peiling, eneste jeg kan komme på i farta.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Eediyat skrev:

Som datter av tidligere sauebonde er det eneste jeg kan komme på i farta at bonden noen ganger får skinnet (med ull) i retur etter bonden har sendt sau til slakting, kanskje hun kjøper opp derifra? Hvor etisk det er å slakte en sau i utgangspunktet er vel egentlig opp til hver enkelt. Det mest etiske er vel kanskje om en sau/lam har måtte blitt avlivet pga sykdom eller noe, og det har vært for dyrets eget beste? Hakke peiling, eneste jeg kan komme på i farta.

Takk for at du tok deg tid til å svare. 

Anonymkode: 1c9de...9ee

AnonymBruker
Skrevet

Det er kun brukt skinn fra sau med plettfri vandel

Anonymkode: 628b5...5c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...