Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei

det er en person som jeg har kjent ganske lenge og det eneste vi har vært er venner. Etter mange år så hadde ting startet å utvikle seg for noe annet og vi starta og snakke mer og ting endret seg fra det til å være venner til noe mer. 
jeg kunne ikke gå ut med den fyren for visse grunner og i den perioden holdt jeg på med en annen så jeg aviste han. (Selvom jeg likte han)

etter det fikk han seg kjæreste og vi holdt kontakten vennskapelig fordi vi omgås med hverandre ofte. Nå nylig så har ting forandret seg igjen han er veldig flørtete igjen og vil ha meg, noe jeg vil og, men kan ikke si det til han fordi han er i et forhold. Greia er at han forteller selv at jeg er en drøm for han, men han kan ikke slå opp med kjæresten forteller han.. så hva er greia med det? Og jeg kan heller ikke kutte kontakten med han for visse grunner. (Vi har på en måte alltid hatt en greie for hverandre men aldri gjort noe med de) 

I tillegg sier han at jeg skulle ha fortalt han før om at jeg ville ha han/likte ham. Altså jeg hadde jo lagt alt bak pga situasjonen hans, men det er jo han som starta alt på nytt.. hva skal jeg gjøre? Er det egt utroskap? Jeg har blanda følelser 

setter pris på om noen svarer, er i en situasjon som jeg ikke vet hvordan jeg skal komme meg ut av.. tror ikke noen av dere her ville heller ha vært det! Så svar meg med råd 

Anonymkode: 0ae26...cc5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo kutte kontakten.

At dere alltid har hatt en greie betyr ikke at dere må ha den greia når han eller du er i forhold med noen andre. Om dere omgås via felles venner så kan dere i det minste slutte å ha kontakt utenom det, og ikke sitte sammen dere to med vennene men heller sette deg ved siden av noen av de andre. Og slutte å flørte!

Han vil ikke gå fra damen så det er bare tullball å tro dere kan bli noe. Det meste dere kan bli er elskere isåfall men det vil knuse han og knuse henne og knuse deg også, for til syvende og sist er det uansett henne han elsker og vil være med og ikke deg. Sett deg selv i hennes sko og og handle og oppfør deg ut fra hva du hadde syns var greit noen som likte kjæresten din gjorde, hvis det var du som stod i hennes sko og din kjæreste som hadde en greie med en annen.

Jeg hadde/har en sånn jeg alltid har hatt en greie med og men vi var voksne nok til å respektere forholdene til hverandre. Da han fikk dame og jeg enda var singel backet jeg unna og han sa også fra når vi møttes via felles venner at han var glad i meg og alltid ville like meg men av hensyn til henne var det viktig at vi bare utelukket muligheten for flørtingen og noe mer. Det gikk helt fint siden vi begge respekterte forholdet. Når han ble singel var det jeg som hadde fått kjæreste og selvom han tok kontakt og spurte om vi skulle treffes informerte jeg han om at det ikke passet seg eller ble riktig fordi jeg elsket en annen som ikke hadde likt det. Vi møttes på byen jevnlig men holdt det vennskapelig og unngikk hverandre noe mer enn det som var nødvendig å ha kontakt. Det er ikke så vanskelig å holde seg unna når man har litt moral og respekt ;)

Anonymkode: 5fbcb...e88

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo kutte kontakten.

At dere alltid har hatt en greie betyr ikke at dere må ha den greia når han eller du er i forhold med noen andre. Om dere omgås via felles venner så kan dere i det minste slutte å ha kontakt utenom det, og ikke sitte sammen dere to med vennene men heller sette deg ved siden av noen av de andre. Og slutte å flørte!

Han vil ikke gå fra damen så det er bare tullball å tro dere kan bli noe. Det meste dere kan bli er elskere isåfall men det vil knuse han og knuse henne og knuse deg også, for til syvende og sist er det uansett henne han elsker og vil være med og ikke deg. Sett deg selv i hennes sko og og handle og oppfør deg ut fra hva du hadde syns var greit noen som likte kjæresten din gjorde, hvis det var du som stod i hennes sko og din kjæreste som hadde en greie med en annen.

Jeg hadde/har en sånn jeg alltid har hatt en greie med og men vi var voksne nok til å respektere forholdene til hverandre. Da han fikk dame og jeg enda var singel backet jeg unna og han sa også fra når vi møttes via felles venner at han var glad i meg og alltid ville like meg men av hensyn til henne var det viktig at vi bare utelukket muligheten for flørtingen og noe mer. Det gikk helt fint siden vi begge respekterte forholdet. Når han ble singel var det jeg som hadde fått kjæreste og selvom han tok kontakt og spurte om vi skulle treffes informerte jeg han om at det ikke passet seg eller ble riktig fordi jeg elsket en annen som ikke hadde likt det. Vi møttes på byen jevnlig men holdt det vennskapelig og unngikk hverandre noe mer enn det som var nødvendig å ha kontakt. Det er ikke så vanskelig å holde seg unna når man har litt moral og respekt ;)

Jeg vil jo aldri gjøre noe sånt mot en annen jente. Respekt har jeg jo! Jeg hadde jo lagt alt bak meg, men han starts jo alt det på nytt som førte til at jeg begynte å få banda følelser igjen. Vi vet hvor grensene våres ligger.. mener hva hvorfor han driver med sånt når han selv mener at han ikke han gå fra dama

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil jo aldri gjøre noe sånt mot en annen jente. Respekt har jeg jo! Jeg hadde jo lagt alt bak meg, men han starts jo alt det på nytt som førte til at jeg begynte å få banda følelser igjen. Vi vet hvor grensene våres ligger.. mener hva hvorfor han driver med sånt når han selv mener at han ikke han gå fra dama

Hvorfor ignorerer du han ikke da eller sier fra at du ikke syns det passer seg at han har begynt sånn igjen..

Han gjør det vel når dama er ute og han kjeder seg og vil ha oppmerksomhet, eller når han og dama krangler fordi hun merker at han flørter med andre. Menn legger ikke så mye i sånn flørting og seksuelle antydninger, det er en lek for de. Hjertet og fremtiden hans er hos dama uansett

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han sier at han ikke kan gå fra damen sin, så sier han jo at han liker henne bedre enn han liker deg. Med andre ord, du vil aldri bli noe mer enn et sidesprang. Han vil aldri kunne være med deg vi offentlighet. Du kommer ikke til å være inkludert i viktige hendelser i livet hans, aldri kunne feire bursdager eller høytider sammen, aldri kunne forvente at han stiller opp for deg på noen måte. Og han kommer til å leve fint med det fordi han får i pose og sekk, mens du kommer til å bli mer og mer ensom, fordi du etterhvert vil elske fyren og ikke klare å gå videre i livet. Det går enormt utover selvfølelsen å ha det slik. 

Gå videre med en gang, for det er IKKE verdt det og det er enkelt nå i forhold til hvordan det vil være etter dere eventuelt har innledet et forhold. 

Anonymkode: d3072...38a

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han sier at han ikke kan gå fra damen sin, så sier han jo at han liker henne bedre enn han liker deg. Med andre ord, du vil aldri bli noe mer enn et sidesprang. Han vil aldri kunne være med deg vi offentlighet. Du kommer ikke til å være inkludert i viktige hendelser i livet hans, aldri kunne feire bursdager eller høytider sammen, aldri kunne forvente at han stiller opp for deg på noen måte. Og han kommer til å leve fint med det fordi han får i pose og sekk, mens du kommer til å bli mer og mer ensom, fordi du etterhvert vil elske fyren og ikke klare å gå videre i livet. Det går enormt utover selvfølelsen å ha det slik. 

Gå videre med en gang, for det er IKKE verdt det og det er enkelt nå i forhold til hvordan det vil være etter dere eventuelt har innledet et forhold. 

Anonymkode: d3072...38a

Det er jo sant, jeg har dempa kontakten med han og vi har gjort ting tydelig og klart nå at vi stopper her. Men blir litt vanskelig for vi omgås ikke bare via felles venner men pga jobb og

Gjest Alterego666
Skrevet

Dask ham i ansiktet og si at han er med feil dame. Han sier det selv, men trenger å forstå hva han selv sier.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Alterego666 skrev:

Dask ham i ansiktet og si at han er med feil dame. Han sier det selv, men trenger å forstå hva han selv sier.

Tror nok ikke han vet hva han selv driver med ja

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo sant, jeg har dempa kontakten med han og vi har gjort ting tydelig og klart nå at vi stopper her. Men blir litt vanskelig for vi omgås ikke bare via felles venner men pga jobb og

På jobb er det jo bare å oppføre seg profesjonellt og ikke snakke mer sammen enn nødvendig og jobbrelaterte. Du må bli kald og unngå han

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og hvorfor kan han ikke gå fra damen? Hva er liksom grunnen han gir? Jobber dere sammen hver dag?

Anonymkode: fa068...5d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvorfor kan han ikke gå fra damen? Hva er liksom grunnen han gir? Jobber dere sammen hver dag?

Er usikker på hva grunnene er.. alt jeg vet at vi ikke skjer atm pga det

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er usikker på hva grunnene er.. alt jeg vet at vi ikke skjer atm pga det

Merkelig.. hvis han virkelig mener du er en drøm så hadde han vel ikke nølt med å forlate kjæresten! Henger liksom ikke på greip 😅

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke ser selv at dette er på grensen til utroskap fra hans side og du støtter det så vet ikke jeg om du spiller dum eller er det. Sett deg selv i kjæresten sin situasjon, hadde du likt å funnet ut om kjæresten din snakka med en annen jente bak din rygg i en flørtete tone? At de hadde en god tone og egentlig likte hverandre? Tviler. Han fyren er en feig guttunge som ikke tør å gå fra kjæresten sin og forventer å få deg på kjøpet. Og dette er fyren du vil ha? Åpne øynene dine. Han gjør dette mot kjæresten sin med DEG, da kan han LETT gjøre det samme mot deg igjen med en annen jente om dere hadde blitt sammen. 

Anonymkode: b8b8d...722

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han kjeder seg og trenger litt variasjon, du er perfekt avlednings manøver fra det vanlige livet. Ikke vær en dørmatte for han. 

Anonymkode: 48d93...689

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke ser selv at dette er på grensen til utroskap fra hans side og du støtter det så vet ikke jeg om du spiller dum eller er det. Sett deg selv i kjæresten sin situasjon, hadde du likt å funnet ut om kjæresten din snakka med en annen jente bak din rygg i en flørtete tone? At de hadde en god tone og egentlig likte hverandre? Tviler. Han fyren er en feig guttunge som ikke tør å gå fra kjæresten sin og forventer å få deg på kjøpet. Og dette er fyren du vil ha? Åpne øynene dine. Han gjør dette mot kjæresten sin med DEG, da kan han LETT gjøre det samme mot deg igjen med en annen jente om dere hadde blitt sammen. 

Anonymkode: b8b8d...722

Jeg har ikke gått å ligget med fyren! Det har bare vært veldig mye følelser mellom oss, men vi har sagt til hverandre at vi ikke kan gjøre noe med de følelsene og at vi skal heller bare la ting være som de er.. og jeg synes synd på dama helt klart jeg ville ikke ha likt at kjæresten min hadde gjort sånn med meg.. men det var noen ting vi måtte snakke om for å skjønne at det faktisk aldri kan skje noe mellom oss og at vi forblir kun venner. Selvom vi vil alltid være glade i hverandre

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kjeder seg og trenger litt variasjon, du er perfekt avlednings manøver fra det vanlige livet. Ikke vær en dørmatte for han. 

Anonymkode: 48d93...689

Alt er mulig det er jo ikke sånn at jeg stoler på han 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han elsker henne, hva ellers.

Så dumme og innbilske elskerinner er.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han elsker henne, hva ellers.

Så dumme og innbilske elskerinner er.

Elskerinne? Tror ikke du har lest hvordan historien har gått :)) er ikke elskerinne på hvilke som helst måte med han

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Elskerinne? Tror ikke du har lest hvordan historien har gått :)) er ikke elskerinne på hvilke som helst måte med han

Jo det gjorde jeg, og kommentaren var ikke til deg. Men til henne som tydeligvis er av elskerinnetypen og tror at bare fordi menn gir en annen oppmerksomhet så elsker han ikke kjæresten og kommer til å gå fra henne for den andre kvinnen. Man trenger ikke noe grunn for å ikke gå fra kjæresten, grunnen er kjærlighet. Grunner om "barna", "snart, men ikke nå" osv er alle utro menns elskerinnetale for å få hun på kroken, og ikke som er faktiske grunner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo det gjorde jeg, og kommentaren var ikke til deg. Men til henne som tydeligvis er av elskerinnetypen og tror at bare fordi menn gir en annen oppmerksomhet så elsker han ikke kjæresten og kommer til å gå fra henne for den andre kvinnen. Man trenger ikke noe grunn for å ikke gå fra kjæresten, grunnen er kjærlighet. Grunner om "barna", "snart, men ikke nå" osv er alle utro menns elskerinnetale for å få hun på kroken, og ikke som er faktiske grunner.

Ja helt klart at han elsker kjæresten. Men man skal klare å holde seg unna Andre jenter hvis man elsker en annen 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...