Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske parfymesensitiv (det trigger migrene), og som regel er ikke det noe problem da de fleste produkter jeg bruker finnes i parfymefri varianter. Unntaket er tørrshampo. Jeg har til gode å finne en eneste spray-variant som ikke er UTROLIG parfymert, og føler jeg har brukt "alt". Jeg skjønner jo at jeg har en litt annen målestokk enn andre; flere venninner mener Batiste nesten ikke lukter noe, mens jeg kunne ikke bruke badet på fire dager etter å ha testet den (bra jeg har to bad, haha).

Jeg kan gjerne betale litt, så lenge det ikke er 500kr for noe som er brukt opp etter tre gangers bruk. Jeg bruker Lush sitt pudder i dag, men jeg vil gjerne ha en spray. Jeg tåler noe parfyme, så lenge det ikke er sterkt, eller veldig overveldende (takler "rene" såpeaktige lukter bedre enn veldig søte f.eks.).

Anonymkode: 57daf...b60

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har funnet en som heter Cutrin Vieno Sensitive Dry Shampoo. Har bestilt den, så den er på vei i posten. Men har ikke prøvd den tidligere. Skal være for sensitiv hodebunn og mener den også er uten parfyme. Så nå håper jeg bare den fungerer bra. 

Anonymkode: 044b8...9ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...