AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 Er mange som har opplevd andre som frekke, men er dere så feilfrie at dere aldri har gjort noe selv? Kan dere innrømme deres frekkhet? - jeg var 19, og veldig irritert på noen. Jeg taster et nummer, og begynner å kjefte på vedkommende. Helt til vedkommende virker sint tilbake og spør hvem jeg snakker om. Jeg tror at vedkommende spiller dum. Så etter jeg har lagt på tikker det inn en melding «for en ufin oppførsel!» og jeg så at jeg hadde ringt feil 😳 - jeg nappet en snusboks fra et bord på en fest en gang. Tenkte at alle var så fulle at de ikke merket det uansett. Har btw opplevd at det samme skjedde meg. 😛 - var 15 og flørtet åpenlyst med typen til ei i klassen på en fest. Fordi hun var med på å mobbe meg skjult, og jeg følte jeg hadde blitt mye finere enn henne. Fikk høre på skolen dagen etterpå at hun holdt på å slå til meg. - spurt folk om de har snus flere ganger, fordi jeg liksom skulle slutte... - gått og stilt meg foran alle i køen da jeg skulle betale på en klesbutikk. Jeg så ikke køen, tenkte ikke over at det var kø 😛 så hører jeg bak meg «det er kø her». Anonymkode: e8e2e...583
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå