Gå til innhold

Prøvd zalo og klar oppvaskmaskintabeletter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Zalo har kommet i tablettform til oppvaskmaskin. Noen som har testet? Også nyskjerrig på de som heter klar om de er noe bra. 

Kan jo bare kjøpe selv å test da, men... 😆

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Klar, ser ikke noen forskjell på resultatet av de og andre oppvasktabletter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenkte jeg skulle teste den, men må bare bruke opp den 100-pakningen med et annet merke, jeg kjøpte på siste harrytur, først.

Anonymkode: 19795...7fa

Skrevet

Jeg har og lyst til å prøve Zalo sine men har ikke sett i noen av butikkene ennå... Noen her som har sett de? :)

Skrevet
2 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Jeg har og lyst til å prøve Zalo sine men har ikke sett i noen av butikkene ennå... Noen her som har sett de? :)

Ja, jeg så dem på Kiwi for noen dager siden, kanskje forrige uke.

• Liker 1
Gjest kira87
Skrevet

Jeg har testet Zalo sin. Oppvasken ble veldig ren og det luktet til og med godt inni maskina etter vask. Kjøpte den på Rema. Litt synd at den er så liten i forpakningen (15 stk). Håper den kommer i større pakninger neste gang. 

Skrevet
1 minutt siden, Million skrev:

Ja, jeg så dem på Kiwi for noen dager siden, kanskje forrige uke.

Da for jeg sjekke om de har på "min" kiwi. :)

Skrevet
Akkurat nå, kira87 skrev:

Jeg har testet Zalo sin. Oppvasken ble veldig ren og det luktet til og med godt inni maskina etter vask. Kjøpte den på Rema. Litt synd at den er så liten i forpakningen (15 stk). Håper den kommer i større pakninger neste gang. 

Hvor mye kostet den da?

AnonymBruker
Skrevet

Jojo, men er det 3-i-1 tabletter? Hvis det ikke er 3-i-1 må man fylle maskinen med glansmiddel i tillegg.

Anonymkode: 3e6d8...9cc

AnonymBruker
Skrevet

..og salt

Skrevet

Jeg fikk kupong på både Zalo oppvasktabletter og Zalo maskinrens hos Meny 😁

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

..og salt

Salt trenger man ikke i oppvaskmaskinen i de fleste norske hjem. Unntaket er der man har hardt eller kalkrikt vann, som ellers legger et belegg på oppvasken. Jeg bruker ikke salt i maskinen og har aldri gjort det. Oslovannet har ikke særlig kalk og er bløtt (altså ikke hardt, har veldig lav GH).

Endret av Million
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...