AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 Hallo Er det noen som har treåringen sin i bhg fra halv åtte til halv fem? Føler det er kjempelenge, men det er kanskje det som skal skje videre fremover nå.. Er det egentlig innafor å be om redusert stilling i ny jobb? Typ en dag fri eller kutte dagen med en time.. Anonymkode: ee361...184
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #2 Skrevet 4. mars 2020 Klart det er innafor å be om redusert stilling hvis du trenger det. Om det er for lang dag for treåringen din kan ingen her fortelle deg. Det må du se på barnet selv. Intuitivt vil jeg si det er litt lang dag, men det er mange barn som har det slik. Anonymkode: 7a2f2...467
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #3 Skrevet 4. mars 2020 Hei, dette er ganske vanlig hvis begge foreldre jobber fulltid. Vi kan flexe i våre jobber, hvis ikke hadde vi også hatt det slik. Anonymkode: dcce5...603
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #4 Skrevet 4. mars 2020 Våre barn likte alltid å bli hentet sist, for da fikk de den gode rolige tiden med de voksne der de ble godt kjent og de fikk trappet litt ned fra det nivået som er da alle er tilstede, men alle barn er nok ikke sånn. Dersom du tror det er for lenge for ham, kan du absolutt høre på jobb om du kan få kortere dager. Anonymkode: fa198...da5 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #5 Skrevet 4. mars 2020 Takk for svar! Jeg kommer nok til å ta det opp, bare håper det er i orden:) Anonymkode: ee361...184
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #6 Skrevet 4. mars 2020 Dette er helt vanlig hverdag for mange. Om man har mulighet å levere litt seinere eller hente til tidligere en dag er det jo fint,men mange har jo ikke det. Det husker jeg da jeg jobbet i barnehage selv også. Barnehagen vi har ettåringen i er åpen fra halv åtte til fem og det er alltid andre barn der uansett om vi leverer tidlig eller henter sent. Vi er to voksne som jobber bfulkt og som regel får vi til å levere litt senere eller hente tidligere de fleste dager i uka, men noen lange dager blir det innimellom. Vår stortrives i barnehagen og er veldig glad i de ansatte, så det eneste som er dumt er jo at vi får mindre tid som familie. Men har lærerjobb, så føler jeg tar igjen i helger og ferier. Du kan uansett søke redusert stilling/ulønnet permisjon for å være hjemme med små barn om du ønsker den muligheten : https://www.arbeidstilsynet.no/arbeidsforhold/arbeidstid/redusert-arbeidstid/ Anonymkode: ae1fa...777
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #7 Skrevet 4. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Våre barn likte alltid å bli hentet sist, for da fikk de den gode rolige tiden med de voksne der de ble godt kjent og de fikk trappet litt ned fra det nivået som er da alle er tilstede, men alle barn er nok ikke sånn. Dersom du tror det er for lenge for ham, kan du absolutt høre på jobb om du kan få kortere dager. Anonymkode: fa198...da5 Husker jeg også likte det når jeg gikk i barnehagen Anonymkode: 625ba...c6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå