AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Del Skrevet 4. mars 2020 Gjennom Finn, Tise hos privatperson eller Tise verified mobile? Var mobilen i så bra stand de skulle ha det til? Hva er sjansen for å bli lurt? Hilsen en person som er redd for stort forbruk av naturen Anonymkode: d1dce...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #2 Del Skrevet 4. mars 2020 Ja. Har kjøpt. Men ikke særlig trygt for de som skal selge. Jeg greide feks å hente frem masse nakenbilder fra hun som solgte meg mobilen. 😛 Anonymkode: 271da...173 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #3 Del Skrevet 4. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja. Har kjøpt. Men ikke særlig trygt for de som skal selge. Jeg greide feks å hente frem masse nakenbilder fra hun som solgte meg mobilen. 😛 Anonymkode: 271da...173 Hadde hun ikke nullstillet? Anonymkode: d1dce...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #4 Del Skrevet 4. mars 2020 Gidder ikke. En mobil er forbruksvare. Jeg har mine til de ikke klarer mer ved at batteriet dør i løpet av 3 timer osv, men da kjøper jeg meg også en helt ny slik at jeg slipper å bytte telefon hele tiden. Anonymkode: 859bd...ecf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #5 Del Skrevet 4. mars 2020 Kjøpt brukt via Telenor og er kjempefornøyd. Anonymkode: 3d26b...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 4. mars 2020 #6 Del Skrevet 4. mars 2020 Kjøpt brukt via Facebook og Finn. Har vært fornøyd hver gang. Har faktisk aldri kjøpt ny mobil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #7 Del Skrevet 4. mars 2020 Leste en artikkel for en stund siden av folk selger falsk iPhone. Hvordan ser man at den er falsk? Jeg tør ikke kjøpe brukt av privatperson, for er redd den er falsk eller at det skal være noe på den. Eller at den ikke er pent behandlet. Men kunne sikkert kjøpt på Telenor eller Tise. Men de er da ikke såååå mye billigere enn ny? Isf ikke på telenor Anonymkode: d1dce...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #8 Del Skrevet 4. mars 2020 Ja jeg har kjøpt alle fire siste mobiler brukt Altid vært tipp topp det men møter selger først og sjekker at telefon og touch funker En telefon kjøpte jeg på avstand og ble sendt i posten men den kostet bare 800, hadde aldri kjøpt en telefon til mer enn 1500 kr usett, for det fins svindlere der ute som selger iPhone men aldri sender den etter du har betalt så man må være fornuftig Anonymkode: b7b43...700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #9 Del Skrevet 4. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Leste en artikkel for en stund siden av folk selger falsk iPhone. Hvordan ser man at den er falsk? Jeg tør ikke kjøpe brukt av privatperson, for er redd den er falsk eller at det skal være noe på den. Eller at den ikke er pent behandlet. Men kunne sikkert kjøpt på Telenor eller Tise. Men de er da ikke såååå mye billigere enn ny? Isf ikke på telenor Anonymkode: d1dce...b13 Vil heller ha en kvalitetssjekket mobil til lavere pris enn å gamble med privatkjøp. S9 koster 3790,- hos Telenor akkurat nå. Helt ok pris. Anonymkode: 3d26b...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #10 Del Skrevet 4. mars 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Har kjøpt. Men ikke særlig trygt for de som skal selge. Jeg greide feks å hente frem masse nakenbilder fra hun som solgte meg mobilen. 😛 Anonymkode: 271da...173 Nice! Håper hun var digg😎💦 Anonymkode: 01f1f...4b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladefruen Skrevet 4. mars 2020 #11 Del Skrevet 4. mars 2020 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 4. mars 2020 #12 Del Skrevet 4. mars 2020 Jeg ville ikke kjøpt en usett og fått tilsendt, men om du kan møte kjøperen og se mobilen er det vel liten fare for å bli lurt. Brukt mobil er vel stort sett greit, bortsett fra at batteritiden kan være dårlig. Som en annen skriver over her kjøper jeg også alltid ny mobil, men har dem til de er oppbrukt (kjøper ikke særlig ofte mao). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 4. mars 2020 #13 Del Skrevet 4. mars 2020 Har solgt brukt på Finn og kjøpt brukt på Finn og på gronnmobil, vært fornøyd alle gangene. Når du kjøper fra noen på Finn hjelper det vel å se at personen er vertifisert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #14 Del Skrevet 4. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Gidder ikke. En mobil er forbruksvare. Jeg har mine til de ikke klarer mer ved at batteriet dør i løpet av 3 timer osv, men da kjøper jeg meg også en helt ny slik at jeg slipper å bytte telefon hele tiden. Anonymkode: 859bd...ecf hele tiden? kjøpte brukt for 4 år siden. den virker like fint enda Anonymkode: 6cb5c...bab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bundaberg Skrevet 4. mars 2020 #15 Del Skrevet 4. mars 2020 Dessverre - for meg en mobil er noe personlig. Kjøper alltid nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #16 Del Skrevet 23. januar 2021 Jeg har kjøpt fra swappie og grønnmobil, vært fornøyd begge gangene og aldri vært noe feil med mobilene Anonymkode: 5351a...8fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #17 Del Skrevet 23. januar 2021 Nei, jeg er redd den skal være full av BP, eller annet ulovlig innhold. Jeg risikerer ikke fengsel for å spare et par kr. Anonymkode: 7e097...a31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #18 Del Skrevet 23. januar 2021 Kjøpt en gang, ingen problem hadde mobilen i 2 år før jeg kjøpte ny . Anonymkode: b374d...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #19 Del Skrevet 23. januar 2021 Kjøpte brukt en gang i min ungdomstid. Hadde ikke mye penger. Så kjøpte en brukt som var lite og pent brukt. Fra Finn. møtte personen, alt var i orden. Var veldig fornøyd og syntes ikke det er noe galt i å kjøpe brukt telefon fra Finn! Men nå som jeg er eldre og tjener penger selv kjøper jeg selvfølgelig en helt ny! mobil er noe jeg bruker 2-5 år når jeg en gang kjøper Anonymkode: b374d...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #20 Del Skrevet 23. januar 2021 Nei, jeg kjøper nye mobiler og bruker dem til batteriet er bortimot ferdig. Den jeg har nå er snart 6 år gammel. Anonymkode: 6c580...40d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå