AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Del Skrevet 4. mars 2020 Jeg har lyst på bæresele! Nyfødt typ. Sånn man knyter og styrer er ikke aktuelt, men typ sånn babybjørn sele ting. Hva anbefaler dere? Hvordan sitter de? Jeg er vel per definisjon «plus size». Blir det en utfordring med pupper og det hele? Anonymkode: caa9a...c5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #2 Del Skrevet 4. mars 2020 Tula, LennyLamb eller Angelpack xl Anonymkode: bd507...c2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #3 Del Skrevet 4. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lyst på bæresele! Nyfødt typ. Sånn man knyter og styrer er ikke aktuelt, men typ sånn babybjørn sele ting. Hva anbefaler dere? Hvordan sitter de? Jeg er vel per definisjon «plus size». Blir det en utfordring med pupper og det hele? Anonymkode: caa9a...c5d Det er 50% på en del bæreseler på babybanden.no Anonymkode: bd507...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #4 Del Skrevet 4. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er 50% på en del bæreseler på babybanden.no Anonymkode: bd507...c2d Fint det, men det er jo en jungel! Anonymkode: caa9a...c5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #5 Del Skrevet 4. mars 2020 Etter å ha prøvd mye forskjellig ble Babybjørn One vår favoritt (den er også mega-enkel å håndtere for mannen). Obs: Dette er ikke den gamle typen som er kjent for å ikke være ergonomisk. Denne er kjempebra. Anonymkode: cd5e0...045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #6 Del Skrevet 4. mars 2020 Den nye Baby Bjørn er mer Ergonomisk enn de gamle, men fortsatt en dårligere sele av alle som finnes. Meld deg inn i Norsk Bæregruppe og undersøk om det er en bæregruppe i nærheten va deg hvor du kan prøve litt av hvert, seler er ikke universale! Men, jeg anbefaler Ergobaby Embrace som nyfødt sele, den funker til rundt 10 kg kanskje, så i mitt tilfelle ville den vart til over 1 år! Den er elastisk og veldig myk, men ikke masse styrete knyttinger som jeg skjønner er skummelt i starten med en nyfødt. Den er også lett å selge brukt for en god penge om du behandler den bra 🙂 Siden den er elastisk er det veldig nært en universal sele. Anonymkode: 7f05f...069 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #7 Del Skrevet 4. mars 2020 Og unngå seler med nyfødtinnlegg, de er noe herk. Som Ergobaby 360 eller Tula Standard. Anonymkode: 7f05f...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #8 Del Skrevet 4. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fint det, men det er jo en jungel! Anonymkode: caa9a...c5d Tula, LennyLamb eller Angelpack xl Anonymkode: bd507...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #9 Del Skrevet 4. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha prøvd mye forskjellig ble Babybjørn One vår favoritt (den er også mega-enkel å håndtere for mannen). Obs: Dette er ikke den gamle typen som er kjent for å ikke være ergonomisk. Denne er kjempebra. Anonymkode: cd5e0...045 Link? Anonymkode: caa9a...c5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #10 Del Skrevet 4. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den nye Baby Bjørn er mer Ergonomisk enn de gamle, men fortsatt en dårligere sele av alle som finnes. Anonymkode: 7f05f...069 Jaha, hvorfor ligger den da i toppsjiktet i de fleste tester? Ergobaby pleier å vinne testene, men denne følger hakk i hæl og er overhodet ikke dårlig. Vi likte den altså bedre enn ergobaby og angelpack. TS, anbefaler deg å prøve litt forskjellig før du kjøper. Anonymkode: cd5e0...045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #11 Del Skrevet 4. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Link? Anonymkode: caa9a...c5d https://lmgtfy.com/?q=babybjørn+one Anonymkode: c6291...342 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #12 Del Skrevet 4. mars 2020 Var veldig fornøyd med Angelpack. Fin å bære i på magen og senere på ryggen. Lett i bruk. Anonymkode: 4e5f7...b3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #13 Del Skrevet 4. mars 2020 Jeg var som deg med de to første barna mine - at knyting er vanskelig og til bry. Nå med nr 3 kjøpte jeg et elastisk sjal (aldoria) på finn, og har ikke brukt annet. Blitt helt frelst nå - anbefales fremfor alle bæreseler jeg har prøvd!! Og nei, det er ikke vanskelig å knyte, du gjør det før du setter babyen oppi så det er ikke farlig eller noe. Har du prøvd 3 ganger går det helt fint!! Like mye styr som å spenne på en bæresele synes jeg 😊 Anonymkode: f26cf...f75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #14 Del Skrevet 4. mars 2020 Tula var det beste for oss. Anonymkode: 415ef...a5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #15 Del Skrevet 4. mars 2020 Ergobaby omni 360! Anonymkode: f55ca...c4e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #16 Del Skrevet 4. mars 2020 Angelpack er helt fantastisk! Anbefaler dog å få låne den og prøve den før du kjøper, det gjorde vi. Meld deg inn i bæregruppa der du bor og spør om du kan treffe noen å prøve litt 👌 Anonymkode: da59b...7ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #17 Del Skrevet 4. mars 2020 Sverger til ergobaby omni 360. Omni som kan brukes fra 3,2kg. Den som bare heter ergobaby 360 kan brukes fra 5,5kg. Viktig forskjell. Bruker min hele tiden. Spesielt i butikken. Tre klips og baby er festa Anonymkode: 5ea9c...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 4. mars 2020 #18 Del Skrevet 4. mars 2020 Ergobaby og Tula er fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 4. mars 2020 #19 Del Skrevet 4. mars 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Jaha, hvorfor ligger den da i toppsjiktet i de fleste tester? Ergobaby pleier å vinne testene, men denne følger hakk i hæl og er overhodet ikke dårlig. Vi likte den altså bedre enn ergobaby og angelpack. TS, anbefaler deg å prøve litt forskjellig før du kjøper. Anonymkode: cd5e0...045 Mange av testene tester jo bare dårlige og halvdårlige seler. I tillegg har ofte ikke testerne peiling på hva de skal se etter i en test. Hvis man oppriktig, som tester, mener at BB er en GOD sele, blant alt det som finnes, så har man lite erfaring. Den er stiv, og krøkkete å ta på seg. Samme med Stokke. Men den er jo helt ok, så hvis man liker den er det jo bare å bruke den. Men får du erfaring med gode seler vil du neppe bli så glad i den... Jeg liker Ergobaby Adapt (men ikke 360 eller Omni, de er så klumpete), Soul Slings sine og ikke minst Oscha sine. 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #20 Del Skrevet 4. mars 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Jaha, hvorfor ligger den da i toppsjiktet i de fleste tester? Ergobaby pleier å vinne testene, men denne følger hakk i hæl og er overhodet ikke dårlig. Vi likte den altså bedre enn ergobaby og angelpack. TS, anbefaler deg å prøve litt forskjellig før du kjøper. Anonymkode: cd5e0...045 Den ene testen som ligger ute, der Ergobaby 360 vant, en test som mange finner da de googler frem, og som så mange siterer.. Der har 3 familier fikk prøvd en bæresele i tre timer hver. Det er så useriøst at det ikke går an. Det er bare en test uten noe som helst verdi. Googler du litt mer, og også på engelsk, finner du helt andre erfaringer. Baby bjørn er ikke vits å kjøpe. Anonymkode: 1958f...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå