AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 Jeg har fagbrev og kan ta treårig utdannelse for å bli faglærer på vgs. Jeg ser også på toårig utdannelse til å bli trafikklærer. Hva ville du valgt? Fordeler og ulemper? Tenker å jobbe redusert, max 60% på sikt. Anonymkode: ad6bb...433
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #3 Skrevet 4. mars 2020 Jeg også vurderte begge deler, men valgte lærer på vgs. Går bare første året enda, så har ikke så mange gode råd å komme med. Jeg anbefaler absolutt lærerutdanningen da, interessant studie og absolutt mange muligheter etter endt utdanning 😊 Anonymkode: 489a0...ec4 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #4 Skrevet 4. mars 2020 Jeg ville valgt vgs-lærer, for jeg ser på det som mer anvendelig hvis jeg skulle ønsket å bytte jobb senere. Anonymkode: 32fd7...4dc 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #5 Skrevet 5. mars 2020 Har du fagbrev kan du jo ta PPU-Y deltid over to år istedenfor yrkesfaglærer. Selv er jeg yrkesfaglærer men går over til ingeniør igjen etter noen år i skolen. Anonymkode: 2eb56...790 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #6 Skrevet 5. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du fagbrev kan du jo ta PPU-Y deltid over to år istedenfor yrkesfaglærer. Selv er jeg yrkesfaglærer men går over til ingeniør igjen etter noen år i skolen. Anonymkode: 2eb56...790 Tusen takk for et bra forslag!! Anonymkode: ad6bb...433
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå