apekatten123 Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 Skal gjøre et innkjøp av denne nydelige strikkagenseren til butikken min og trenger hjelp til aktuelle farger! Tenker å ta inn 4-6 farger. Gi din mening er du grei 😃 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #2 Skrevet 4. mars 2020 Kommer jo an på hvilke farger du passer. Anonymkode: aedf7...f9d
apekatten123 Skrevet 4. mars 2020 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2020 Det er til klesbutikken min og ikke til meg selv derfor jeg lurer på hvilke farger dere her inne liker
Roci Skrevet 4. mars 2020 #4 Skrevet 4. mars 2020 Hvilke farger er det på det øvrige utvalget i butikken din, da? Kan sikkert være en fordel å ta inn farger som matcher. Ellers er det jo mye grønne og blå fargetoner i vår, i tillegg til en del "brente" jordfarger. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #5 Skrevet 4. mars 2020 Så gøy! Fin genser. Hadde valgt marineblå (evt jeansblue) og hvit, som er supre basisvalg for de fleste, og kjørt på med noen freshe vårfarger i tillegg. Likte spesielt lemonade yellow, alaska blue og aloe green. Anonymkode: 59417...a4c 1
Perelandra Skrevet 4. mars 2020 #6 Skrevet 4. mars 2020 Her er det mange fine farger! Personlig er jeg glad i juvelfarger. Blant dem som er avbildet liker jeg best Royal blue, Oriental lilac, Persial lilac og Tropical green.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #7 Skrevet 4. mars 2020 Jeg likte Toffee Brown og Grape Red, men er av typen som nesten alltid kjøper svart. Anonymkode: 3daaa...fd5
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. mars 2020 #8 Skrevet 4. mars 2020 Grape red, Navy, Steel green, Jeansblue og black. Likte jeg best.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #10 Skrevet 4. mars 2020 Ville gått for 3-4 trygge basic-farger som sort, marine, grå, rød eller offwhite. Og når jeg skulle valgt de mer spennende fargene ville jeg valgt vekk de fargene som er lite kledelige til nordmenn flest som orange og mosegrønn. Formålet med en butikk er jo å selge mest mulig, så da må utvalget reflektere det flest mulig folk ønsker å kjøpe. Å ta sjansen på de mer vågale fargene innebærer høy risiko. Anonymkode: e660f...cec 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #11 Skrevet 4. mars 2020 Der var det mange fine farger ja! Mine favoritter er jeansblue, steel green, daffodil yellow, old rose, Alaska blue og svart. Anonymkode: 7b8a5...c8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå