Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg drittlei! INGEN bukser passer til meg, og hver gang jeg kjøper et par ender jeg opp med å bli misfornøyd fordi de ikke er slik de skal være :roll:

Er det for mye å vente at man i alle fall skal finne én bukse som sitter perfekt? Alle andre kan kjøpe bukser på H&M, Cubus, Vero Moda osv, men ikke jeg. Er ikke vits i å prøve en gang... Jeg har lange spinkle bein - noe som gjør at buksene enten er for vide eller altfor korte (som oftest det siste). I tillegg rynker de seg i knærne og det blir "bul" framme når jeg sitter. De eneste buksene jeg har er dongeribukser (og de er ikke noe fine, mister formen altfor fort)... Skulle gitt mye for en fin dressbukse, bomullsbukse eller en av helt vanlig tøy som satt skikkelig.

Noen råd? Gir snart opp jeg... Hvor skal jeg lete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også laaange bein, og elsker buksene fra Mango, de er lange (og små i størrelsen).

Skrevet

Hvor selges de? I Oslo? Nettbutikk (bør jo helst prøve, så det kan bli problematisk å bestille på nettet)? Er de dyre?

Skrevet

Mango har butikk i oslo og stavanger i hvert fall. Er ikke så dyre, ligger vel på ca 400-600 kr. de fleste. Har nettbutikk, prøv mangoshop.com.

Skrevet

Hvor ligger mango i Oslo? Og hvilken type bukser er det..?

Tusen takk for hjelpen, Rosenrød! :)

Skrevet

Vet ikke hvor mango i oslo ligger, jeg er fra stavanger, men vet at den er i sentrum et sted. Sikkert noen andre som vet det. De har alle slags bukser, fra dongri til finbukser.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Hvor ligger mango i Oslo?

I/ved siden av Steen & Strøm og i Vikaterassen.

Skrevet

Hvis du går i litt dyrere butikker finner du sikkert noe som passer. Kvaliteten og passformen er ikke alltid den beste i kjedebutikkene.

Gjest gjest1
Skrevet

Har en venninne med spinkle, lange ben som finner buksene sine hos Morgan.

Skrevet

de buksene jeg har prøvd hos morgan er riktig nok passe til spinkle, men absolutt ikke lange nok, noe som er et problem med nesten alle franske klær (spes. de i Frankrike der jeg vanligvis handler...) untaket er Zara der de kan ha lange, men de åpner ikke i Norge før til neste år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...