Gjest Anonymus Notarius Skrevet 5. mars 2020 #41 Skrevet 5. mars 2020 Det er helt normalt å ikke ha symptomer så tidlig i svangerskapet, det er nok nesten vanligere å ikke merke noe så tidlig. Det er vel bare bra?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #42 Skrevet 5. mars 2020 Jeg hadde heller ingen symptomer! Mitt første symptom var vel når magen begynte å vokse rundt uke 12 😅 Tisset oftere men så drakk jeg veldig mye vann på jobb også. Jeg var veldig redd hele tiden, siden jeg ikke merket noe. I tillegg hadde jeg ofte små blødninger. Nøyaktig uke 10+0 fikk jeg en kraftigere blødning, sa det ikke til noen som helst utenom barnefar og fikk haste time på sykehus. Alt var fint! Jeg skulle egentlig på tidlig ul noen dager etter uansett, siden jeg sa til legen at jeg er konstant redd for at noe er galt. Og klarer ikke roe meg. Du kan godt snakke med lege eller jordmor for å se om du kan få en time. Bedre for lille i magen å ha en rolig mor. Selv om alt mest trolig er helt fint 😊❤️ Når jeg var overbevist på at jeg hadde mistet fikk jeg se en liten i full action som tok salto og bevegde seg mye inni der! Anonymkode: 13af7...e4f 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #43 Skrevet 5. mars 2020 8 minutter siden, Anonymus Notarius skrev: Det er helt normalt å ikke ha symptomer så tidlig i svangerskapet, det er nok nesten vanligere å ikke merke noe så tidlig. Det er vel bare bra? Ja, det er normalt og egentlig bra. Kalles vel perfekt svangerskap. Men jeg hadde det helt likt, og man får jo ikke en konstant bekreftelse på at man fortsatt er gravid. Da blir man jo nervøs Anonymkode: 13af7...e4f 2
Alex_rude Skrevet 5. mars 2020 #44 Skrevet 5. mars 2020 4 timer siden, -C- skrev: Jeg tror det har noe å si. Om man har to barn av samme kjønn med samme far for så å få tredje med samme far, er det større sjanse for å få samme kjønn igjen men når det er ny pappa i bildet er det vel 50/50 ca @Alex_rude 😄 Ja huff det skjønner jeg, hadde hypermesis med begge jentene mine jeg - hele svangerskapet 😩 Jeg tenkte mer på hvor dårlig jeg er denne gangen😅. Kjønnet blir no endten det ene eller det andre😅. stakkars deg det må være helt forferdelig😞. Håper du slipper unna denne gangen🤞🏼🤞🏼🤞🏼 1
-C- Skrevet 5. mars 2020 Forfatter #45 Skrevet 5. mars 2020 6 timer siden, Sinsiew skrev: Hadde heldigvis en pose i hånda, for jeg kjøpte lunsj på vei til 🙈 Jeg unngikk bilkjøring i flere uker 😂 Studerte heldigvis og hadde ikke obligatorisk oppmøte. Så dagene ble tilbragt på baderomsgulvet. Skjønner godt at det ikke er fornuften som snakker når man har mistet før. Hekt naturlig at du er bekymret 😊 Åååh puh! Ja det er killer å kjøre bil, men jepp, jeg tåler den dag i dag ikke lukten av skurekrem! Man blir SÅ LEI av å ha hodet nedi dassen etterhvert!!! Takk for forståelsen @Sinsiew ❤️ 1
-C- Skrevet 5. mars 2020 Forfatter #46 Skrevet 5. mars 2020 6 timer siden, Anonymus Notarius skrev: Det er helt normalt å ikke ha symptomer så tidlig i svangerskapet, det er nok nesten vanligere å ikke merke noe så tidlig. Det er vel bare bra? Det er det helt sikkert @Anonymus Notarius, men når jeg har mistet to er det litt nervøst. Det hadde selvfølgelig vært bra om jeg visste at alt var bra der inne:)
-C- Skrevet 5. mars 2020 Forfatter #47 Skrevet 5. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde heller ingen symptomer! Mitt første symptom var vel når magen begynte å vokse rundt uke 12 😅 Tisset oftere men så drakk jeg veldig mye vann på jobb også. Jeg var veldig redd hele tiden, siden jeg ikke merket noe. I tillegg hadde jeg ofte små blødninger. Nøyaktig uke 10+0 fikk jeg en kraftigere blødning, sa det ikke til noen som helst utenom barnefar og fikk haste time på sykehus. Alt var fint! Jeg skulle egentlig på tidlig ul noen dager etter uansett, siden jeg sa til legen at jeg er konstant redd for at noe er galt. Og klarer ikke roe meg. Du kan godt snakke med lege eller jordmor for å se om du kan få en time. Bedre for lille i magen å ha en rolig mor. Selv om alt mest trolig er helt fint 😊❤️ Når jeg var overbevist på at jeg hadde mistet fikk jeg se en liten i full action som tok salto og bevegde seg mye inni der! Anonymkode: 13af7...e4f Jeg skal til lege neste uke, vurderer da å spørre om det kanskje er innafor med en tul slik at jeg kan få slappet litt av (forhåpentligvis). Tusen takk for forståelse ❤️
-C- Skrevet 5. mars 2020 Forfatter #48 Skrevet 5. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er normalt og egentlig bra. Kalles vel perfekt svangerskap. Men jeg hadde det helt likt, og man får jo ikke en konstant bekreftelse på at man fortsatt er gravid. Da blir man jo nervøs Anonymkode: 13af7...e4f Det er akkurat det det å ikke kjenne noe er nervøst, selv om man jo selvsagt ikke ønsker å være dårlig!!
-C- Skrevet 5. mars 2020 Forfatter #49 Skrevet 5. mars 2020 3 timer siden, Alex_rude skrev: Jeg tenkte mer på hvor dårlig jeg er denne gangen😅. Kjønnet blir no endten det ene eller det andre😅. stakkars deg det må være helt forferdelig😞. Håper du slipper unna denne gangen🤞🏼🤞🏼🤞🏼 @Alex_rude Jaaa sant! Det blir hva det blir hihi! Tusen takk ❤️ det håper jeg også 😄 1
Pingvin1 Skrevet 5. mars 2020 #50 Skrevet 5. mars 2020 Gratulerer så mye med graviditet @-C- 😊👏👏 Jeg hadde heller ikke noe symptomer i begynnelsen, så det synes jeg du skal ta helt med ro. 1
Flamme Skrevet 5. mars 2020 #51 Skrevet 5. mars 2020 Hva med å bestille time til tilig ultralyd hvis du er stressa? Jeg gjorde det når jeg var bekymret, fikk time på dagen og synes så absolutt det var verdt det 🤗 1
Pingvin1 Skrevet 5. mars 2020 #52 Skrevet 5. mars 2020 7 minutter siden, Flamme skrev: Hva med å bestille time til tilig ultralyd hvis du er stressa? Jeg gjorde det når jeg var bekymret, fikk time på dagen og synes så absolutt det var verdt det 🤗 Det er litt for tidlig å ta TUL i uke 5. Hun har bestilt til 7+0 og det tror jeg er lurt 😊 3
Giin Skrevet 5. mars 2020 #53 Skrevet 5. mars 2020 Hos med kom kvalmen i uke 7 begge gangene. Venninna mi hadde ingen symptomer i første trimester. 1
-C- Skrevet 5. mars 2020 Forfatter #54 Skrevet 5. mars 2020 2 timer siden, Pingvin1 skrev: Gratulerer så mye med graviditet @-C- 😊👏👏 Jeg hadde heller ikke noe symptomer i begynnelsen, så det synes jeg du skal ta helt med ro. @Pingvin1 Heeeei 😃 tuuuusen takk! Jo tusen takk for det, jeg håper virkelig det går bra nå. Det er bare tiden som kan ta til hjelp, og som du nevnte er over akkurat nå: jeg kan ikke ta en tidlig ultralyd enda, så jeg må nok bare fint smøre meg med tålmodighet litt til ❤️
-C- Skrevet 5. mars 2020 Forfatter #55 Skrevet 5. mars 2020 20 minutter siden, Flamme skrev: Hva med å bestille time til tilig ultralyd hvis du er stressa? Jeg gjorde det når jeg var bekymret, fikk time på dagen og synes så absolutt det var verdt det 🤗 @Flamme Takk Jeg har bestilt time, men det er ikke før om to uker nesten. Jeg kunne selvsagt gått nå, men da hadde jo uansett ikke et hjerte slått, så det hadde vært til lite nytte nå. Men jeg skal gå og jeg har bestilt time, men det er ikke før jeg er 7+0
-C- Skrevet 5. mars 2020 Forfatter #56 Skrevet 5. mars 2020 7 minutter siden, Giin skrev: Hos med kom kvalmen i uke 7 begge gangene. Venninna mi hadde ingen symptomer i første trimester. @Giin ja ikke sant, det kan jo hende at det bare tar tid
Pingvin1 Skrevet 5. mars 2020 #57 Skrevet 5. mars 2020 15 minutter siden, -C- skrev: @Pingvin1 Heeeei 😃 tuuuusen takk! Jo tusen takk for det, jeg håper virkelig det går bra nå. Det er bare tiden som kan ta til hjelp, og som du nevnte er over akkurat nå: jeg kan ikke ta en tidlig ultralyd enda, så jeg må nok bare fint smøre meg med tålmodighet litt til ❤️ Denne gangen skal det gå bra, slik er det bare! ❤️ 1
-C- Skrevet 5. mars 2020 Forfatter #58 Skrevet 5. mars 2020 1 minutt siden, Pingvin1 skrev: Denne gangen skal det gå bra, slik er det bare! ❤️ @Pingvin1 Håper sååå ❤️ tusen takk!!!
-C- Skrevet 6. mars 2020 Forfatter #59 Skrevet 6. mars 2020 (endret) Jeg har vært å målt hcg underveis denne gangen og laget meg en oversikt. Målte hcg i går igjen, fikk resultatet nå og slik så det ut: HCG FEBRUAR 2020 Fre 21.2 Dpo10 hcg = 14 (3+3) Lør 22.2 Dpo 11 Digital 1-2 Man 24.2 Dpo13 hcg = 130 (3+6) Tir 25.2. Dpo 14 = Digital 2-3 Ons 26.2 Dpo15 hcg = 407 (4+1) Fre 28.2 Dpo 17 hcg = 979 (4+3) Man 02.3 Dpo 20 = Digital 3+ (4+6) Tor 05.3 Dpo 23 hcg = 10.000 (5+2) I fare for å høres helt kokko ut, er ikke det litt høyt? For 23 dpo? Nei, jeg får prøve å tenke positivt nå:) har bare lest om Blæremola osv. Endret 6. mars 2020 av -C-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå