Gå til innhold

Jeg er 36 og enke - han er 25 og storebror en i klassen til datteren min.....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært enke i snart 2 år og jeg er så sykt tiltrukket av en mann på 25 år. Han er naboen vår og storebroren til min datters venninne( de er 6 år) så jeg har kjent de lenge. Jeg vet at han også er interressert, men jeg er så usikker på om dette er helt utafor. Jeg er ikke interessert i noe annet enn det fysiske men føler meg altfor gammel for han. Men han er bare så utrolig flott, deilig og fin så jeg har nesten bare lyst til å hoppe på han når jeg ser han.....  

Anonymkode: 55dc8...fee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her må du slutte å tenke. Du lever bare en gang, er du singel og har lyst å knulle han er det ikke noe å tenke på. 

Anonymkode: fc3de...d53

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her må du slutte å tenke. Du lever bare en gang, er du singel og har lyst å knulle han er det ikke noe å tenke på. 

Nei, man lever hver dag og dør bare en gang. 

Anonymkode: 5205c...b9d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Aldersforskjellen er ikke noe å ta på vei over. At du er enke og han storebror til din datters venninne er irrelevant. Han er jo ikke like gammel som søsteren sin. 

Jeg har søsken og stesøsken fra 10-55. Skulle min datter (20)  holdt seg unna alle fra 10-55 fordi hun har onkler i denne aldersgruppen? 

Anonymkode: 38ef3...d8a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det. Tenk om noen år så kan det bli kleint. Tenk litt fremover i stedet for akkurat nå. Du kan være ensom og når og bare like det første du ser akkurat nå. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke gjort det. Tenk om noen år så kan det bli kleint. Tenk litt fremover i stedet for akkurat nå. Du kan være ensom og når og bare like det første du ser akkurat nå. 

Om noen år?  Hvem snakket om årelang forpliktelse? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Finn deg en som ikke har noen tilknytning til noen andre du kjenner eller via via

Anonymkode: f4dbf...c2d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om noen år?  Hvem snakket om årelang forpliktelse? 

Det var ikke det jeg mente. 

Hva om han om noen år har en annen rolle ift noen andre. 

For å forklare det best mulig så tenkte jeg alltid i løpet av årenes løp i skolen at det var viktig å være hyggelig med alle. En dag kan den være sjefen min eller at den skal ansette meg i en drømmejobb eller at den blir kollegaen min. Den jeg syns var mest falsk på skolen ble med årene min svoger. Merkelig hvordan verden er. 

Med at de bor nært og at han har en lillebror i klassen til hennes datter så vet du ikke hvilke rolle han skal ha i livet deres med årene løp

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men det som gjør det vanskelig er at han jeg tror han vil noe mer. Familien hans har hjulpet oss masse i ettertid. Både med henting og levering i bgh/skole, barnevakt når jeg må må foreldremøter mm, kjøring til aktiviteter ol. I den siste tiden har det nesten bare vært han som har stilt opp og han blir ofte igjen etter at barna er levert for å prate litt. Han har til og med kjørt min sønn på 9 år til fotballkamp et par ganger..... for noen mnd siden ble liksom praten litt annerledes mellom oss og jeg kjente på noe jeg ikke har kjent på lenge og det ble liksom både følelsesladet og kleint.... før han gikk så sa han at han var villig til å vente på meg..... det kan jo umulig stemme at en mann på 25 er interresserrt i en trebarnsmor på 36 år..... 

AnonymBruker
Skrevet

Det er greit for deg om han kun tenker sex når det gjelder forhold med deg?

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det som gjør det vanskelig er at han jeg tror han vil noe mer. Familien hans har hjulpet oss masse i ettertid. Både med henting og levering i bgh/skole, barnevakt når jeg må må foreldremøter mm, kjøring til aktiviteter ol. I den siste tiden har det nesten bare vært han som har stilt opp og han blir ofte igjen etter at barna er levert for å prate litt. Han har til og med kjørt min sønn på 9 år til fotballkamp et par ganger..... for noen mnd siden ble liksom praten litt annerledes mellom oss og jeg kjente på noe jeg ikke har kjent på lenge og det ble liksom både følelsesladet og kleint.... før han gikk så sa han at han var villig til å vente på meg..... det kan jo umulig stemme at en mann på 25 er interresserrt i en trebarnsmor på 36 år..... 

Kanskje han er pedofil.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, tenk litt lengre en musa. 

Anonymkode: 9fddd...183

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er avhengig av hjelp og bistand fra han og hans familie, så ville jeg droppet dette prosjektet. Det kan fort bli unødvendig komplisert og det er vel de siste du trenger i livet ditt. Dette er helt uavhengig av hans alder og hans relasjon til din datters venninne. 

Anonymkode: ad596...9dd

• Liker 6
Skrevet

Basert på det du sier ville jeg lurt mer på om han er interessert i et forhold eller ei. Hvis dere faktisk skulle få følelser for hverandre ville dere måtte håndtere det. Det er mange 25-åringer som er modne nok til å tre inn i et familieliv om det er det det er snakk om 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, tenk litt lengre en musa. 

Anonymkode: 9fddd...183

Tull. Tenk om den musa er fullstendig sultefôret og trenger masse kuk. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er avhengig av hjelp og bistand fra han og hans familie, så ville jeg droppet dette prosjektet. Det kan fort bli unødvendig komplisert og det er vel de siste du trenger i livet ditt. Dette er helt uavhengig av hans alder og hans relasjon til din datters venninne. 

Anonymkode: ad596...9dd

Det er helt sant. Jeg er nok ikke så avhengig av de, men de absolutt en stor trygghet og støtte for oss nå. Og det viktigste er jo barna oppi her. Jeg ville og kommer ikke til å gjøre noe som kunne å endret situasjonen nå. Det siste de trenger er enda flere endringer eller steminger som føles utrygge. Det blir nok med tanken for meg. Jeg ble bare så usikker og satt ut av de følelsene som plutselig dukket opp.... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han bare vil ha et ons med en voksen dame for å se hvordan det er. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tull. Tenk om den musa er fullstendig sultefôret og trenger masse kuk. 

Da kjøper du en dildo.😅

Anonymkode: 1e566...fdf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da kjøper du en dildo.😅

Anonymkode: 1e566...fdf

Dildoer er kun for desperate housewives. Ikke single damer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...