Gå til innhold

Fotsopp /Foteksem /Fotblemmer /Varmeutslett

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Hei.

Bare lurte paa om det var noen kloke hoder her inne som kan hjelpe meg, problemet er som folger:

Jeg har noen blemmer paa den ene fotsaalen(langsgaaende paa utsiden av fotbladet, de var tidlige under ved "helballen") som klor, de kan minne om vannblemmer . Har tidligere vart plaget med de naar jeg blei svett og gikk i trange sko, men naa har det seg sann at de er her enda jeg kun gaar i flip flops. De er kun paa venstre forten min, og har ikke smittet noen andre i familien, eller hoyre foten min, saa jeg tviler paa at det er smittsomt. Det er ikke fotsopp(tror jeg), men kan minne om varmeutslett. Har provd aa smore emd datakort, hjelper til en viss grad.

Er det noen som vet hva det kan vare og eventuelt hva som hjelper? Det klor og jeg blir gal av aa ha "vannblemmer" paa utsiden av foten hele tiden.

Takker hvis noen har noe lurt aa komme med :-)

xx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Er det sånne små blemmer?

Jeg har iallefall problemer med sånne små blemmer når det er veldig varmt, men har desverre ikke noen råd å komme med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...

Jeg har det samme.. kommer hver sommer.. når det går hull på en blemme blir huden i området tørket ut det blir fort sår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...