AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 Jeg har gått på en dose trippel letrozol forje pp, og ingenting denne pp, i går tror jeg at jeg fikk el slim ( for første gang) var skikkelig seigt.. men neg el test.. i natt våknet jeg at smerter nederst i magen.. og har fortsatt endel vondt.. Er det el som er i gang? har fortsatt neg el test.. test fra normal om det har noe å si.. Har tre barn fra før, men aldri merket noe til el. Er jo som når man må opp etter ks vondt 😱 Anonymkode: fa41c...c56
Havfrue8 Skrevet 4. mars 2020 #2 Skrevet 4. mars 2020 Hei! Jeg går også på letrozol. Selv om syklusen har blitt kort, klarer jeg ikke å finne eggløsningen. Jeg hadde øm følelse på venstre side i går og kjenner at tappen er noe åpen. Likevel får jeg negative tester. Jeg temper denne syklusen. Får se om det i det hele tatt er noe eggløsning. Har aldri hatt problemer med EL før.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #3 Skrevet 4. mars 2020 12 minutter siden, Havfrue8 skrev: Hei! Jeg går også på letrozol. Selv om syklusen har blitt kort, klarer jeg ikke å finne eggløsningen. Jeg hadde øm følelse på venstre side i går og kjenner at tappen er noe åpen. Likevel får jeg negative tester. Jeg temper denne syklusen. Får se om det i det hele tatt er noe eggløsning. Har aldri hatt problemer med EL før. Aldri har problemer med el før jeg heller.. bare fått letrozol for å booste som hun sa.. Jeg merket ingenting og fant ikke el den pp på letrozol men denne pp uten.. Satser på at det er det som skjer.. men så vondt a.. Er det egentlig den dagen man får positiv test man bør ha sex? Vanskelig å ha sex dagen før 😂 Anonymkode: fa41c...c56
Havfrue8 Skrevet 4. mars 2020 #4 Skrevet 4. mars 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aldri har problemer med el før jeg heller.. bare fått letrozol for å booste som hun sa.. Jeg merket ingenting og fant ikke el den pp på letrozol men denne pp uten.. Satser på at det er det som skjer.. men så vondt a.. Er det egentlig den dagen man får positiv test man bør ha sex? Vanskelig å ha sex dagen før 😂 Anonymkode: fa41c...c56 Æsj, føler jeg har sløst bort to prøveperioder pga letrozol. Kjenner jeg blir irritert egentlig Jeg har hatt skikkelig smerter før jeg også, så det er nok ikke noe farlig! Jeg tenker det er lurt å ha sex dagen man får positiv test og dagen etter!
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #5 Skrevet 4. mars 2020 2 minutter siden, Havfrue8 skrev: Æsj, føler jeg har sløst bort to prøveperioder pga letrozol. Kjenner jeg blir irritert egentlig Jeg har hatt skikkelig smerter før jeg også, så det er nok ikke noe farlig! Jeg tenker det er lurt å ha sex dagen man får positiv test og dagen etter! Jeg har aldri hatt så merkbar el som nå, så kanskje det er pp etter bruk ( Letrozol pause mnd) som gir utslag? virker slik her.. Ja det er nok sant.. Googler meg ihjel, men der står det sagen før.. som om det er så lett med ustabil syklus😂 Anonymkode: fa41c...c56
Havfrue8 Skrevet 4. mars 2020 #6 Skrevet 4. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri hatt så merkbar el som nå, så kanskje det er pp etter bruk ( Letrozol pause mnd) som gir utslag? virker slik her.. Ja det er nok sant.. Googler meg ihjel, men der står det sagen før.. som om det er så lett med ustabil syklus😂 Anonymkode: fa41c...c56 Det er jo ingen regel at man må ha sex dagen før. Egget slipper som regel 12-36 timer etter positiv test, så da har man en del timer å gå på 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå