Gå til innhold

Erstatte sokkel fra Ikea Faktum med sokkel fra annen produsent

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har vært uheldig og knekket en sokkel til Ikea Faktum. Kan bestille på Ikea sitt ettersalg, men med frakt kommer det på nesten 900 kroner. Ser at Elkjøp sitt Epoq også er 16 cm høyt, og lurer på om noen har brukt dette som erstatning?

Anonymkode: 8a597...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke komt så langt enda men har bestilt, fikk beskjed av de som jobber på IKEA at epoq kjøkkenet er kompatibelt med det gamle IKEA kjøkkenet så de anbefalte å bestille det. Vi skulle ha flere skap, og de har samme mål i alle fall :) men er ikke sikkert det er så mye å spare, epoq er jo dyrere enn IKEA, og er alt fra 399-799 i frakt der også. 

Anonymkode: cc042...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går veldig bra å bruke andre sokler så lenge man har skruer som passer. Her har jeg både sokler og håndtak fra andre kjeder på våre IKEA kommoder og skjenker, i mitt tilfelle er det for pynten og designens skyld :)

Forferdelig urimelig og rart at frakten skal være så dyr da, det har jeg aldri vært borte i før og hadde muligens sendt IKEA en mail å spurt om det var korrekt.

Redigert: skjønte ikke at du mente til kjøkkeninnredning. Her er jeg mer usikker på hvor lett det er å bruke erstatning, men om målene stemmer går det vel greit tenker jeg!

Endret av Hvitegardiner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke komt så langt enda men har bestilt, fikk beskjed av de som jobber på IKEA at epoq kjøkkenet er kompatibelt med det gamle IKEA kjøkkenet så de anbefalte å bestille det. Vi skulle ha flere skap, og de har samme mål i alle fall :) men er ikke sikkert det er så mye å spare, epoq er jo dyrere enn IKEA, og er alt fra 399-799 i frakt der også. 

Anonymkode: cc042...727

Takk for svar. Ser at Elkjøp har Epoq på kampanje nå. Tenker å ta en tur innom. Passer soklene i farge og størrelse,er det liksågreit å bestille alle nye. Trenger også noen glasshyller. 

Anonymkode: 8a597...035

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...