AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 Jeg har ingen. Er helt ensom og forlatt. Sliter psykisk så får ikke til å få meg venner. Er redd jeg må på legevakta eller sykehus og å si jeg ikke har noen pårørende. Hva er ulemper med det å ikke ha noen pårørende? Kan man klare seg? Anonymkode: 8ba14...b12
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #2 Skrevet 4. mars 2020 Har du ingen familie ? Anonymkode: 5e2c1...bc7 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #3 Skrevet 4. mars 2020 Pårørende kan være hvem som helst, foreldre, søskenbarn, venn eller arbeidsgiver så lenge alle er klar over at de er oppsatt som pårørende og syns det er greit. Har du absolutt ingen familie heller? ❤️ Anonymkode: 9557e...fe4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #4 Skrevet 4. mars 2020 Jeg er i samme situasjon. Verken venner eller familie. Ingen sjef eller kollegaer heller ( er uføretrygdet ). Her fremdeles ikke havnet i en slik situasjon hvor jeg har måttet oppgi pårørende, men jeg vi tro at det bare er å være ærlig og si at du faktisk ikke har noen. Anonymkode: 23a21...54c
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #5 Skrevet 4. mars 2020 Jeg har vært mye på sykehus, men har aldri blitt spurt om pårørende. I hva slags situasjon blir en spurt om det? Anonymkode: 46acb...147
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #6 Skrevet 4. mars 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært mye på sykehus, men har aldri blitt spurt om pårørende. I hva slags situasjon blir en spurt om det? Anonymkode: 46acb...147 Er det ikke vanlig hvis man f.eks blir innlagt over tid ( Enten i psykiatri eller somatisk avdeling) Eller hvis man skal gå til psykolog/poliklinisk behandling? Jeg gikk i behandling for 6 år siden og noe av det første psykologen ville sette opp var pårørende. Samme da jeg gikk på skole og hadde samtale med en lærer. Der måtte man også sette opp en pårørende. Anonymkode: 23a21...54c
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #7 Skrevet 4. mars 2020 Ts. Jeg er også ufør så har ingen pårørende. Anonymkode: 8ba14...b12
Bollis Skrevet 4. mars 2020 #8 Skrevet 4. mars 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært mye på sykehus, men har aldri blitt spurt om pårørende. I hva slags situasjon blir en spurt om det? Anonymkode: 46acb...147 Ved bl.a ansettelse på en arbeidsplass, barnehageplass og skrive seg inn for å føde et sted.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #9 Skrevet 4. mars 2020 Hvordan er det mulig å ikke ha et eneste menneske i verden man kan spørre om kan være pårørende? Man kan jo bruke naboen sin om de sier ja til det tilogmed. Jeg har ikke familie, men hadde aldri kommet meg såpass unna noen at jeg ble SÅ alene uansett hvor mye jeg hadde villet. Hvordan kan man ikke kjenne et eneste menneske i det samfunnet vi lever i? Anonymkode: 24537...070
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #10 Skrevet 4. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det mulig å ikke ha et eneste menneske i verden man kan spørre om kan være pårørende? Man kan jo bruke naboen sin om de sier ja til det tilogmed. Jeg har ikke familie, men hadde aldri kommet meg såpass unna noen at jeg ble SÅ alene uansett hvor mye jeg hadde villet. Hvordan kan man ikke kjenne et eneste menneske i det samfunnet vi lever i? Anonymkode: 24537...070 Alvorlig psykisk og fysisk sykdom. Kunne sikkert satt opp naboen min, men jeg kjenner dem ikke så det spørs jo om det hadde vært greit for dem. Anonymkode: 23a21...54c
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #11 Skrevet 4. mars 2020 Har ikke familie eller venner jeg heller av kompliserte årsaker, så min nærmeste pårørende er min tidligere sjef. Fantastisk sjef som jeg har mye respekt for. Aner ikke hvem andre jeg skal sette. Anonymkode: fbd8a...f60
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #12 Skrevet 4. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alvorlig psykisk og fysisk sykdom. Kunne sikkert satt opp naboen min, men jeg kjenner dem ikke så det spørs jo om det hadde vært greit for dem. Anonymkode: 23a21...54c Hva med psykologen? Regner med at du går til psykolog. Anonymkode: 24537...070
applestories Skrevet 4. mars 2020 #13 Skrevet 4. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det mulig å ikke ha et eneste menneske i verden man kan spørre om kan være pårørende? Man kan jo bruke naboen sin om de sier ja til det tilogmed. Jeg har ikke familie, men hadde aldri kommet meg såpass unna noen at jeg ble SÅ alene uansett hvor mye jeg hadde villet. Hvordan kan man ikke kjenne et eneste menneske i det samfunnet vi lever i? Anonymkode: 24537...070 Spørsmålet var vel ikke hvordan det er mulig, mulig er det jo helt tydelig.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #14 Skrevet 4. mars 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med psykologen? Regner med at du går til psykolog. Anonymkode: 24537...070 Mener du å sette psykologen min som nærmeste pårørende? Det gjør han ikke, mitt pårørende felt står nå tomt . Anonymkode: 23a21...54c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå