AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Skrevet 4. mars 2020 Inspirert av "dont tell det bride". Hvordan tror du ditt bryllup hadde vært fra utdrikningslag, valg av kjole, lokale, pynt, mat, fest osv om din mann/kjæreste skulle planlagt alt alene? Utdrikningslag: Tror han hadde klart seg greit nok. Han vet hva jeg liker, men mulig han kunne tenkt seg å forberede en litt før kleint utfordring eller noe siden han ville terget meg. Kjole/antrekk: Han vet litt hva jeg liker. Men ville nok bekymret meg for om størrelsen var riktig og at passformen var bra. Tror ikke han hadde tenkt på hår og sminke. Sminke kunne jeg gjerne ordnet selv da, håret skulle jeg nok klart å få hjelp med av forlover selv om frisør hadde vært greit. Lokale og pynt: Tror han ville truffet bra på lokalet. Han hadde nok vært opptatt av god nok plass og fasiliteter, men hadde sikkert ikke tenkt like mye som jeg på at lokalet burde vært litt fotovennlig, ha behagelig belysning og litt sjarm. Mat og drikke: Han er opptatt av god mat og drikke. Det skal være ordentlig. Men han kunne nok også funnet på å forsøkt å gjøre maten billigere, men da tror jeg også han ville tenkt på helheten. Feks at sodd eller noe slikt enkelt kan passe på en låve, men ikke fin restaurant. Festen: Her stoler jeg på han. Han er mer opptatt av band, musikk osv enn meg Annet: Budsjettet tror jeg kanskje han ikke hadde klart å holde Anonymkode: c2c9c...282
Alice123 Skrevet 8. mars 2020 #2 Skrevet 8. mars 2020 Jeg tror min mann hadde klart seg hundre ganger bedre enn hva jeg hadde gjort om jeg skulle vært den som gjorde alt alene. Jeg tror også bryllupet og alt med ville blitt penere og bedre om han gjorde alt alene, enn om vi sammarbeidet om det. Vår episode hadde vært verdens kjedeligste. Det hadde bare vært meg som drakk champagne med en venninne med lave skuldre, mens mannen min ordnet i stand et klassisk og smakfullt bryllup innenfor budskjettet. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #3 Skrevet 8. mars 2020 Min hadde nok klart det helt fint Han hadde nok ikke klart å holde seg til noe budsjett nødvendigvis og sikkert glemt ting, men ikke så viktige ting. Han har tatt ganske mye ansvar i bryllupsplanleggingen vår, jeg har egentlig bare ordnet invitasjoner, kjole, pynt og blomster selv 😁 Anonymkode: f3c44...008
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå