AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #1 Skrevet 3. mars 2020 Lider sikkert av flink pike syndrom, men jeg sliter skikkelig med en vond klump i magen etter å ha sagt opp jobben min! Drømmejobben ble plutselig utlyst og jeg fikk den, jeg er sikker på at jeg har gjort riktig valg, men samvittigheten overfor kollegaene plager meg skikkelig! Jeg trives godt der jeg er nå, men tenker at det er fornuftig med dette byttet. Please si at det er normalt? Føler meg koko 😫 Anonymkode: 9ebd9...b9f 1
NewInTown Skrevet 3. mars 2020 #2 Skrevet 3. mars 2020 Jeg tenker at i arbeidslivet må man faktisk være litt egoistisk. De fleste andre tenker stort sett kun på seg selv, og det må man gjøre selv og. Når man får en sjanse for drømmejobben må man ta den. 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #3 Skrevet 3. mars 2020 5 minutter siden, NewInTown skrev: Jeg tenker at i arbeidslivet må man faktisk være litt egoistisk. De fleste andre tenker stort sett kun på seg selv, og det må man gjøre selv og. Når man får en sjanse for drømmejobben må man ta den. Det var akkurat det jeg tenkte da jeg bestemte meg for å signere. Satser på den dårlige samvittigheten gir seg snart 😝 Anonymkode: 9ebd9...b9f 2
Hanne67 Skrevet 5. mars 2020 #4 Skrevet 5. mars 2020 Man lever bare én gang, og siden vi tilbringer så mange av døgnets timer på jobb, er det viktig at vi har det best mulig der. Da yter man best også. Lurt å ta drømmejobben når den dukker opp! 👍
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #5 Skrevet 5. mars 2020 På 3.3.2020 den 23.23, NewInTown skrev: Jeg tenker at i arbeidslivet må man faktisk være litt egoistisk. De fleste andre tenker stort sett kun på seg selv, og det må man gjøre selv og. Når man får en sjanse for drømmejobben må man ta den. Ego?? En arbeidsgiver er jo den største EGOEN som finnes!!! Sorry TS, du er bare arbeidskraft for en bedrift. De skal tjene penger på deg, du er ikke verdt en dritt! Så si opp når DU VIL!! Det er ditt liv! Anonymkode: 69a37...3c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå