AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #1 Skrevet 3. mars 2020 I dag så jeg noe ekkelt i fjellet. Da jeg var på fjellet i dag med ski, fant jeg disse skumle sporene. Hva i alle dager kan det være for noe hvis ikke det er et enormt stort dyr? Det ligner ikke på gaupe, bjørn eller elg ihvertfall. Ingen kjente dyr har en sånn form på fotsporene sine... Kan jeg sende dette inn til kripos for nærmere undersøkelse? det er akkurat sånn som i de store skogene i nord Amerika . Ingen ser noe før det plutselig dukker opp. de er nærmere enn vi tror men jeg har lest at de har en helt syk luktesans og kan lukte mennesker fra flere kilometer. De kommer kun frem når ingen er i nærheten. Men sporene er hvertfall helt klare. Aldri sett så klare spor av noe ukjent. se på tyngden i sporene og den rare formen. Anonymkode: 4d0e0...a1d 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #2 Skrevet 3. mars 2020 Ser ut som skotruger? Anonymkode: 3c1c1...848 17
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #3 Skrevet 3. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I dag så jeg noe ekkelt i fjellet. Da jeg var på fjellet i dag med ski, fant jeg disse skumle sporene. Hva i alle dager kan det være for noe hvis ikke det er et enormt stort dyr? Det ligner ikke på gaupe, bjørn eller elg ihvertfall. Ingen kjente dyr har en sånn form på fotsporene sine... Kan jeg sende dette inn til kripos for nærmere undersøkelse? det er akkurat sånn som i de store skogene i nord Amerika . Ingen ser noe før det plutselig dukker opp. de er nærmere enn vi tror men jeg har lest at de har en helt syk luktesans og kan lukte mennesker fra flere kilometer. De kommer kun frem når ingen er i nærheten. Men sporene er hvertfall helt klare. Aldri sett så klare spor av noe ukjent. se på tyngden i sporene og den rare formen. Anonymkode: 4d0e0...a1d 🙄 Anonymkode: 8c1c2...0b6 2
Mezzosoprena Skrevet 3. mars 2020 #4 Skrevet 3. mars 2020 Dette er nok definitivt den store trugeyetien ja 😂 12
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #5 Skrevet 3. mars 2020 Veldig skummelt med trugespor, gitt.... Anonymkode: 03504...a51 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #6 Skrevet 3. mars 2020 Det er jo ikke truge, de drar man slik at de ligner litt på sledespor. dette er noe helt annet. Anonymkode: 4d0e0...a1d
Jaybird Skrevet 3. mars 2020 #7 Skrevet 3. mars 2020 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker said: Kan jeg sende dette inn til kripos for nærmere undersøkelse? Haha, ja, send det inn, de ser så mye faenskap at de har nok godt av å få seg en god latter! 😄 Endret 3. mars 2020 av Jaybird 6
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #8 Skrevet 3. mars 2020 Alle vet at big foot bor i amerika. Det der er trollspor. Anonymkode: 9318f...4b6 11
megda Skrevet 3. mars 2020 #9 Skrevet 3. mars 2020 Vel, da er det et 50-50 spørsmål. yeti eller truger. livet er noen ganger meget enkelt 2
visp Skrevet 3. mars 2020 #10 Skrevet 3. mars 2020 Du ser at Big Foot har gått med en stav iallefall:) 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #11 Skrevet 3. mars 2020 Kan minne litt om Donald Duck sine spor. Anonymkode: 4f13b...ed3 7
Heisenberg Skrevet 3. mars 2020 #12 Skrevet 3. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan minne litt om Donald Duck sine spor. Anonymkode: 4f13b...ed3 Det er ikke tull! Endelig bevis for at han finnes! 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #14 Skrevet 3. mars 2020 Her kan dere se at de ligner på bigfoot, sasquatch-spor, etc https://www.spokesman.com/stories/2019/jun/06/idaho-state-professor-says-fbi-research-dilutes-ev/ https://www.sfgate.com/travel/article/Hunt-for-Bigfoot-near-Trinity-River-3198900.php https://www.dailymail.co.uk/news/article-3219349/Is-REALLY-Yeti-footprint-Russian-boy-12-claims-signs-Bigfoot-Siberian-wilderness.html Den siste er jo fra Russland. Sibir er ikke så langt unna Norge. Dere ser at form og størrelse ligner mye. Anonymkode: 4d0e0...a1d 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #15 Skrevet 4. mars 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke truge, de drar man slik at de ligner litt på sledespor. dette er noe helt annet. Anonymkode: 4d0e0...a1d Det er nå mulig å få kjøpt truger som man spenner fast i skoa slik at de kan løftes. Da bruker man mindre krefter. 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Her kan dere se at de ligner på bigfoot, sasquatch-spor, etc https://www.spokesman.com/stories/2019/jun/06/idaho-state-professor-says-fbi-research-dilutes-ev/ https://www.sfgate.com/travel/article/Hunt-for-Bigfoot-near-Trinity-River-3198900.php https://www.dailymail.co.uk/news/article-3219349/Is-REALLY-Yeti-footprint-Russian-boy-12-claims-signs-Bigfoot-Siberian-wilderness.html Den siste er jo fra Russland. Sibir er ikke så langt unna Norge. Dere ser at form og størrelse ligner mye. Anonymkode: 4d0e0...a1d Ja, spesielt tærne var helt like. 😂🤣 Anonymkode: b1046...d51 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #17 Skrevet 4. mars 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: I dag så jeg noe ekkelt i fjellet. Da jeg var på fjellet i dag med ski, fant jeg disse skumle sporene. Hva i alle dager kan det være for noe hvis ikke det er et enormt stort dyr? Det ligner ikke på gaupe, bjørn eller elg ihvertfall. Ingen kjente dyr har en sånn form på fotsporene sine... Kan jeg sende dette inn til kripos for nærmere undersøkelse? det er akkurat sånn som i de store skogene i nord Amerika . Ingen ser noe før det plutselig dukker opp. de er nærmere enn vi tror men jeg har lest at de har en helt syk luktesans og kan lukte mennesker fra flere kilometer. De kommer kun frem når ingen er i nærheten. Men sporene er hvertfall helt klare. Aldri sett så klare spor av noe ukjent. se på tyngden i sporene og den rare formen. Anonymkode: 4d0e0...a1d Så du har gått med de nye trugene dine i snøen, snudd deg, tatt bilde og sender inn på kvinneguiden for å trolle. Herlig Anonymkode: 91ba9...8e5 15
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #18 Skrevet 4. mars 2020 Tror nok det hadde vært mer avstand mellom skrittene om det var et 2 meter høyt beist som hadde gått der. Har forøvrig en venn som så bigfoot på en øy i Arktis Anonymkode: 86b69...581 9
Aragorn ll Elessar Skrevet 4. mars 2020 #20 Skrevet 4. mars 2020 Det er umulig av to ting en ifølge legenden lever Bigfoot bare i Himalaya i Tibet og Nepal. Nummer to og dette er den viktigste grunnen, Bigfoot finnes ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå