Gå til innhold

Hva er ålreit pris for disse hvitevarene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pusser opp kjøkkenet og har lyst å bytte ut noen av hvitevarene, nærmere bestemt koketoppen, kjøleskapet og ventilatoren. Det er et ganske lite kjøkken, så det er ikke noen svære greier jeg skal ha.

Hvor mye penger bør man legge i et sånt kjøp? Jeg har ikke bruk for noe fancy, men jeg er villig til å betale litt ekstra for et fint utseende på ventilatoren. 

Er det noen merker jeg burde unngå (bortsett fra sånne åpenbare billigmerker som heter Candy o.l)?

En annen ting: Kjøkkenet er fra HTH, og det er integrerte hvitevarer. Gjør jeg det enklere for meg selv hvis jeg bestiller hvitevarene fra HTH, eller er alt standardmål uansett?

Mange spørsmål, takk for svar:) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Alt er standardmål. HTH selger kjøkken, ikke hvitevarer, altså de selger men prisene er mye høyere enn eks elkjøp.
Har du ok hvitevarer og kan vente litt er hvitevarer noe av det du får best pris på på black friday. 

Jeg har lært en ting med hvitevarer og det er at du får det du betaler for. 
Kjøleskap er kjøleskap sånnsett, men legg gjerne endel ekstra penger å kjøp deg opp i kvalitet på platetopp, komfyr, oppvaskemaskin og mikrobølgeovn.

edit: ventilatorer får du fine av til en ok pris på ikea. 

Jeg sverger selv til siemens og bosch på hvitevarer men de er litt dyrere enn andre

Endret av Akay
  • Liker 2
Skrevet

Vi kjøpte nylig ny oppvaskmaskin fra Bosch.  Den kostet 4.999 kr på tilbud.  Nå er jeg ute etter god pris på en ekstra stekeovn. Har valgt modell og merke, og lagt inn på prisguiden.no.  Da får jeg melding når prisen går ned. 

Når du vet hva du vil ha og ikke har hastverk, så er det en enkel måte å få god pris på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...