AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #1 Del Skrevet 3. mars 2020 Har det vært en evolusjonsmessig fordel å ha et spesielt type utseende? Liksom jeg ser så mange menn, både i virkeligheten og i kjendis/nyhetsverden som ligner på Alan Rickman. Noen som kjenner til dette fenomenet? Anonymkode: a81e6...876 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #2 Del Skrevet 3. mars 2020 Det skyldes at bestefar til Alan, Richard Rickman var en skikkelig rundbrenner. Han gikk under kallenavnet Dickman. Det var jo lite med prevensjon på den tiden, og endel barn førte jo aktivitetene hans til. Disse fikk jo selv barn og resultatet ser vi nå. Anonymkode: 3c7ef...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krok1 Skrevet 3. mars 2020 #3 Del Skrevet 3. mars 2020 (endret) Det med utseende og hva som er attraktivt forandrer seg såpass fort og er såpass ulikt geografisk at jeg ikke tror det ville hatt noe å si for evolusjonen. Jeg er imidlertid ingen fagekspert. Det jeg vet er at evolusjon går ut på å ha best forutsetning for å overleve og videreføre genene sine, over tid. Det skal ganske mange generasjoner til for å findyrke et visst utseende. Og det vi synes er pent er det ikke sikkert engang barna våre kommer til å sette pris på. Endret 3. mars 2020 av Krok1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #4 Del Skrevet 3. mars 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Har det vært en evolusjonsmessig fordel å ha et spesielt type utseende? Liksom jeg ser så mange menn, både i virkeligheten og i kjendis/nyhetsverden som ligner på Alan Rickman. Noen som kjenner til dette fenomenet? Anonymkode: a81e6...876 Kan det være at Alan Rickman er en mann, og at han lignet på mange andre menn? Og at en del menn har en tendens til å ha noen like trekk? Anonymkode: b38be...40d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #5 Del Skrevet 3. mars 2020 Kanskje er dette en måte å få deg til å videreføre dine gener. Eller, det er en traume minne fra Harry potter. Du har ikke forsonet deg med hans karakter. Det at du ser han overalt er måte kroppen gir beskjed til deg at du trenger å tilgi han og Dumbledore sin manipulasjon. Det ikke din skyld, og du trenger å tilgi deg selv for din hat for han i begynnelsen. Anonymkode: fea3c...2fc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #6 Del Skrevet 4. mars 2020 Jeg søkte opp Alan Rickman, og jeg synes han har lengre ansikt, lavere ører og smalere øyne enn de fleste og synes ikke han ligner på så mange andre. Du må altså synes folk som ikke ligner så mye ligner på ham, og da har jeg tro på at du enten har en vid definisjon slik at mannlige trekk alle går innunder dette eller at du har en issue som gjør at du tenker mye på ham. Litt på samme måte som at du ser mange gravidmager og barnevogner om du er der i livet selv. Anonymkode: 8de00...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå