Cr@sh Skrevet 11. juni 2005 #1 Skrevet 11. juni 2005 Noen som har vært der? Jeg skal på U2-konsert der i juli :hoppe: ... men jeg aner ikke hvordan det ser ut der... Vet du? Er det noen form for tribune? Eller bare en stor gressmatte eller lignende? *lurer*
Gjest kenneth Skrevet 11. juni 2005 #2 Skrevet 11. juni 2005 Noen som har vært der? Jeg skal på U2-konsert der i juli :hoppe: ... men jeg aner ikke hvordan det ser ut der... Vet du? Er det noen form for tribune? Eller bare en stor gressmatte eller lignende? *lurer* Var der på Bruce Springsteen-konsert for et par år siden. Bortsett fra noen grønne hellinger langs kantene, var det vel kun betong å oppdrive. Etter drøye 3 timer med konsert (pluss køståing, samt litt dødtid forut for konserten) var jeg ganske så knekt i kroppen. Det var en befrielse å gå de 4-5 kilometrene hjem etterpå. Ta på deg gode sko...
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2005 #3 Skrevet 11. juni 2005 Tror jeg var der på Guns N' Roses konsert i 6. klasse... Hun som passet på oss var så redd for at vi skulle bli trampet ihjel at vi måtte stå helt bakerst. Sånn HELT bakerst... Ved inngangen... fikk låne kikkert i ett minutt eller noe og så særdeles lite
Cr@sh Skrevet 12. juni 2005 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2005 Takk for svar. Gode sko (væh...betong) og masse drikke (puhh...) er sikkert et must. Gleder meg som en drittunge!
MiniMjau Skrevet 14. juni 2005 #5 Skrevet 14. juni 2005 please ikke gå gjennom hagen min(eller andres hager) på vei hjem fra konserten!!!! Etter Springsteen konserten for et par år siden ble alt jeg hadde av blomster og planter tråkket ned! Veldig leitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå