Gjest care Skrevet 10. september 2002 #1 Del Skrevet 10. september 2002 Hei, det jeg lurer på er om hunnkatter kan produserer barn helt til de dør?? Når som har kunnskap om dette. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 10. september 2002 #2 Del Skrevet 10. september 2002 Ja, det kan de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. september 2002 #3 Del Skrevet 10. september 2002 Takk for raskt svar Vibeke..........da må jeg løpe til vetrinæren og få mer p-piller....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2002 #4 Del Skrevet 18. september 2002 P-piller er ikke bra! Det får kattene jurkreft av, eller va det nå enn var. Jeg skal ta lille-pus til mannen med hvit frakk og få henne sterilisert jeg. Mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. september 2002 #5 Del Skrevet 18. september 2002 Jeg vet det Rabalder, har tenkt å få pusimor sterilisert..... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2002 #6 Del Skrevet 18. september 2002 Ok... Var ikke meningen å lekse for deg. Skulle bare si at det var farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå