AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #1 Skrevet 3. mars 2020 Jeg brukte yogabh under.... Men redd noen så på meg med sexøyne. Venninnen min tok bilde av meg og først da jeg ble klar over hvor synlig puppene mine var. Toppen er lys. Stirrer menn på pupper på trening? Kan legge ved et bilde..... Eller kan jeg trygt gå slik uten å bli sett på av «griser»? Anonymkode: 829b6...82f
SoWhat? Skrevet 3. mars 2020 #2 Skrevet 3. mars 2020 Jeg får bare si en ting. Kan man slutte å kalle menn griser? Unge som gamle? De er visuelle og seksuelle vesener. Hvorfor må vi trakassere dem som griser for det? Har aldri skjønt det! Ingen forskjell på ung og gammel heller. Å SE er lov. Men ikke stirre åpenlyst. Ikke komme med slibrige bemerkninger. Ikke være frekke i det store og hele. Men altså.... skal de skru av alle sanser og bli kjønnsløse roboter? Hadde jeg sett Jason Momoa på treningssenter ville jeg sett ja! 😉 men diskresjon er nøkkelordet 14
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #3 Skrevet 3. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg brukte yogabh under.... Men redd noen så på meg med sexøyne. Venninnen min tok bilde av meg og først da jeg ble klar over hvor synlig puppene mine var. Toppen er lys. Stirrer menn på pupper på trening? Kan legge ved et bilde..... Eller kan jeg trygt gå slik uten å bli sett på av «griser»? Anonymkode: 829b6...82f Hvis du er redd for det, så gå med andre klær. Veldig enkelt. Anonymkode: 965af...9ab 13
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #4 Skrevet 3. mars 2020 I og med at du la dette under seksualitetsforumet så sitter du vel og vibrerer i forhåpning om at det skal komme x antall menn inn her for å be deg poste bilde av brystene dine så du får vist deg enda mer frem. Altså, du er redd for at menn på senteret skal se på deg med sex øyne, men poster gjerne bilder i bh her? Herregud. Anonymkode: feb54...a2e 23
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #5 Skrevet 3. mars 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: sexøyne REIN OG SKJÆR SYND!!!!!! RIV UT ØYET OM DET FRISTER DEG TIL SYND!!!! Anonymkode: 4fe34...d28 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #6 Skrevet 3. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: I og med at du la dette under seksualitetsforumet så sitter du vel og vibrerer i forhåpning om at det skal komme x antall menn inn her for å be deg poste bilde av brystene dine så du får vist deg enda mer frem. Altså, du er redd for at menn på senteret skal se på deg med sex øyne, men poster gjerne bilder i bh her? Herregud. Anonymkode: feb54...a2e La det her for jeg lurer på om menn ser på det med sexøyne ja. Her er det ingen som vet hvem jeg er uansett. Og kanskje ikke menn vil se på dem med sexøyne om jeg bruker ettersittende topper. Om dem ikke ikke gjør det så kan jeg fortsette å gå sånn. Det er bare en vanlig treningstopp som er stram og bh under. Hadde vært greit med en vurdering. Anonymkode: 829b6...82f
Gjest Alkoholist Skrevet 3. mars 2020 #7 Skrevet 3. mars 2020 Det er vel bare å bruke en annen BH på trening, eller bare gi f... i hvor synlige de er. Man er jo der for å trene.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #8 Skrevet 3. mars 2020 Ro ned! Det er bare pupper. Djiiises... Anonymkode: f39ae...e91 1
MortenMinstelønn Skrevet 3. mars 2020 #9 Skrevet 3. mars 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men redd noen så på meg med sexøyne. Venninnen min tok bilde av meg og først da jeg ble klar over hvor synlig puppene mine var. Toppen er lys Topp! Du hadde sikkert sett på meg med såkalte "sexøyne," så ikke kall det en manneting. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #10 Skrevet 3. mars 2020 Så du synes det er verre å bli sett av noen få menn på et treningssenter enn hundrevis av personer på nett? Hvor er logikken? Anonymkode: 9cfe5...6f6 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #11 Skrevet 3. mars 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg brukte yogabh under.... Men redd noen så på meg med sexøyne. Venninnen min tok bilde av meg og først da jeg ble klar over hvor synlig puppene mine var. Toppen er lys. Stirrer menn på pupper på trening? Kan legge ved et bilde..... Eller kan jeg trygt gå slik uten å bli sett på av «griser»? Anonymkode: 829b6...82f 😂🤣 Selvsagt gjør de det. Anonymkode: b2b6e...8e5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #12 Skrevet 3. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg brukte yogabh under.... Men redd noen så på meg med sexøyne. Venninnen min tok bilde av meg og først da jeg ble klar over hvor synlig puppene mine var. Toppen er lys. Stirrer menn på pupper på trening? Kan legge ved et bilde..... Eller kan jeg trygt gå slik uten å bli sett på av «griser»? Anonymkode: 829b6...82f Ja. Tok bilde av deg i smug. Nå sitter jeg å runker til puppene dine.. Anonymkode: 9548a...930 3
Sphere Skrevet 3. mars 2020 #13 Skrevet 3. mars 2020 Jeg hadde ikke fått det med meg. Når jeg trener, så trener jeg. Jeg er heller ikke interessert i å se puppene dine nå, så for min del behøver du ikke å poste noe bilde. Og seriøst... sexøyne? 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #14 Skrevet 3. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg brukte yogabh under.... Men redd noen så på meg med sexøyne. Venninnen min tok bilde av meg og først da jeg ble klar over hvor synlig puppene mine var. Toppen er lys. Stirrer menn på pupper på trening? Kan legge ved et bilde..... Eller kan jeg trygt gå slik uten å bli sett på av «griser»? Anonymkode: 829b6...82f Så du har pupper. Damer (og omtrent halvparten av alle menn) har pupper. Det er helt normalt å ha pupper. Folk flest har sett påkledde og avkledde pupper i fleng. Og du er opprørt over at folk så at du har ... puppe-konturer? Hva er for øvrig «sexøyne»? Folk, Ts, ser på deg. Av og til hviler øynene på puppene, munnen, rumpa eller hælene dine. Av og til tenker de på middagen sin mens øynene hviler der. Andre ganger på hvor stygg buksa di er. Og noen ganger på sex. Alt er helt innafor normalen. Anonymkode: a6ad6...7fc 4
blaffen Skrevet 3. mars 2020 #16 Skrevet 3. mars 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: REIN OG SKJÆR SYND!!!!!! RIV UT ØYET OM DET FRISTER DEG TIL SYND!!!! Anonymkode: 4fe34...d28 Matteus 5:29 I tilfelle noen lurte.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #17 Skrevet 3. mars 2020 Griser har et meget velutviklet syn når de zoomer med sexøyne. Dine intime detaljer er nok allerede godt beskrevet og omtalt i ekle miljøer hvor kvinner dyrkes som noe vakkert og behagelig. Anonymkode: 0f0c9...663 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #18 Skrevet 3. mars 2020 Lalalalalalalalala😴Snork.. Anonymkode: 6519a...31c
Krok1 Skrevet 3. mars 2020 #19 Skrevet 3. mars 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: La det her for jeg lurer på om menn ser på det med sexøyne ja. Her er det ingen som vet hvem jeg er uansett. Og kanskje ikke menn vil se på dem med sexøyne om jeg bruker ettersittende topper. Om dem ikke ikke gjør det så kan jeg fortsette å gå sånn. Det er bare en vanlig treningstopp som er stram og bh under. Hadde vært greit med en vurdering. Anonymkode: 829b6...82f Er det noen på treningssenteret som vet hvem du er? Hvis du faktisk ikke takler at folk ser på deg og konturene dine, kle deg annerledes. Om det ikke er så farlig, ikke bry deg. Personlig går jeg i det jeg er komfortabel i på trening, og hadde blitt glad for å få et par sexøyne, men det er såpass lite sannsynlig at jeg ikke kler meg hverken for eller mot sexøyne.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #20 Skrevet 3. mars 2020 Du kan ta på deg burka til trening. Vi har alle "sexøyner" og du blir ikke en gris av bruke de. Anonymkode: 04c7c...fe6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå