AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #1 Skrevet 3. mars 2020 Hva gjør jeg nå? Personen på Adecco sier jeg er aktuell som bhg vikar , men helst om jeg begynner nå. Det kan jeg ikke grunnet studier og barn. Jeg sa jeg kan jobbe en dag i uka, men sa etterpå at jeg ser det ikke blir mulig. At jeg ønsker å være proff mot arbeidsgiver , og at jeg ønsker å starte etter endt studie med vakter. Nå hører jeg ikke mer 😔 Er løpet kjørt for vakter der ? Er barnehage. Anonymkode: e4c95...f13
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #3 Skrevet 3. mars 2020 Hvor i landet er dette? Har mye å si om Adecco.... Og det er lite godt. Anonymkode: 25a72...4f3 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #4 Skrevet 3. mars 2020 Nei, men du får jo ikke vakter da før du kan begynne å få vakter. Anonymkode: ae9ca...44f
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #5 Skrevet 3. mars 2020 Mye enklere å ta kontakt med en eller to barnehager selv, men vent til du har mulighet til å begynne å jobbe slik at de ikke glemmer deg. Anonymkode: d1679...c6c
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #6 Skrevet 3. mars 2020 Det er kjempeviktig å spesifisere i søknaden når du kan begynne å jobbe, slik at du slipper dette her. Anonymkode: 0d2d6...b52 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #7 Skrevet 3. mars 2020 Hvorfor søkte du hos de hvis ikke du kunne begynne jobbe nå da? Adecco tar jo folk rett ut i jobb. Anonymkode: 2b3c2...354
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #8 Skrevet 3. mars 2020 32 minutter siden, AnonymBruker said: Det er kjempeviktig å spesifisere i søknaden når du kan begynne å jobbe, slik at du slipper dette her. Anonymkode: 0d2d6...b52 Det er også kjempeviktig å ikke si ja til å kunne ta vakter man ikke kan ta. Og ingen her kan svare på spørsmålet - hva med å ta kontakt med vedkommende du har snakket med fra før av? Ring? Anonymkode: 61622...879
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå