AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #1 Skrevet 3. mars 2020 Vurderer tørkeskap til nytt vaskerom (tenkte i stede for tørketrommel. Har pr. i dag ingen av delene). Noen som har erfaringer? Anonymkode: 1e4d0...de0
BMF Skrevet 3. mars 2020 #2 Skrevet 3. mars 2020 Jeg har begge deler, og slipper å ha tørkestativ stående. Er kjempe fornøyd med løsningen. Bruker sjeldent skapet med varme/luft, så det er et dyrt tørkestativ, men alt skjules der og det støver ikke ned stua mi. 😀
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #3 Skrevet 3. mars 2020 5 minutter siden, BMF skrev: Jeg har begge deler, og slipper å ha tørkestativ stående. Er kjempe fornøyd med løsningen. Bruker sjeldent skapet med varme/luft, så det er et dyrt tørkestativ, men alt skjules der og det støver ikke ned stua mi. 😀 Hvorfor bruker du det ikke? Jeg tenkte å bruke det til typ håndklær, sengeklær, tørke av votter og våte dresser.. Anonymkode: 1e4d0...de0 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #4 Skrevet 3. mars 2020 Har både trommel og skap. Alt av våte dresser, votter og evt sko går i tørkeskapet. Håndklær og sengetøy går i trommel. Anonymkode: f85b6...060
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #5 Skrevet 3. mars 2020 Vi hadde tørkeskap før. Ufff ,syns det var stress å henge klær der hele tiden. Spes. søkker og truser og barneklær (les små klær).... Nå har vi tørketrommel å jeg syns at det funker mye bedre ,og raskere. Vil ikke ha tørkeskap igjen. Anonymkode: dca7c...282
BMF Skrevet 3. mars 2020 #6 Skrevet 3. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor bruker du det ikke? Jeg tenkte å bruke det til typ håndklær, sengeklær, tørke av votter og våte dresser.. Anonymkode: 1e4d0...de0 Vi bor kun 2 voksne her, så vi har ikke votter og dresser som må være tørt til dagen etter, derfor er skapet sjelden i bruk. Trommelen bruker vi til sengetøy og håndklær.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #7 Skrevet 3. mars 2020 Har begge deler. Hadde valgt tørketrommel om jeg skulle velge, men hadde jeg hatt små barn og mye våte uteklær og slikt, hadde jeg kanskje valgt skap. Kommer litt an på generelle tørkemuligheter. Den late delen av meg elsker trommelen. Jeg tomler alt unntatt ull. Anonymkode: 04bed...52e 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #8 Skrevet 3. mars 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har begge deler. Hadde valgt tørketrommel om jeg skulle velge, men hadde jeg hatt små barn og mye våte uteklær og slikt, hadde jeg kanskje valgt skap. Kommer litt an på generelle tørkemuligheter. Den late delen av meg elsker trommelen. Jeg tomler alt unntatt ull. Anonymkode: 04bed...52e Vi har tre barn i barnehagealder. Mye votter, dresser, regnklær etc. Sliter ikke tromling på klærne? Og krymper de ikke? Hvis vi kjøper trommel så tenkte jeg først og fremst på håndklær og sengeklær. Kanskje truse og sokker. Anonymkode: 1e4d0...de0
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #9 Skrevet 3. mars 2020 Vil heller anbefale defukter. Den er veldig effektiv for å tørke klær. Om vinteren plasserer vi klær foran varmepumpe om de skal tørke fort Anonymkode: e8c65...559
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #10 Skrevet 3. mars 2020 Ja, det fungerer veldig bra. Sko, ytterjakker, luer, overtrekksklær. Særlig tror jeg det redder mange yttersko fra vond lukt. Bruker tørketrommel på alt av 60 vask. Og klær som tåler en del, som hjemmeklær og treningsklær. Eneste gangen jeg bruker tørkeskap til klær er ved mer delikate klær vi behøver at tørker raskt. Ellers orker jeg ikke styre med dette, og bruker vegghengt tørkestativ på vaskerom for alt av klær som ikke går i trommelen. Anonymkode: 9e68c...675
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå