AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #1 Skrevet 3. mars 2020 Ja, har kjæreste. Treffes noen ganger i uken. Jeg er ekstremt glad i sex. Store seksuelle drifter river i denne kroppen! De siste partnerene mine har faktisk klaget over at det blir for mye ... det gjør meg trist. For jeg er stolt av driftene mine! Jeg mener at når ikke kjæresten stiller opp, så skjønner jeg at menn finner på å være utro. Men også motsatt! Jeg har sex for velbehag, gir meg ro og en deilig tilfredstillelse. Ingen følelser involvert. Så akuratt nå har jeg 2 elskere. Det gjør at forholdet mitt til kjæresten er bedre. Jeg maser ikke om sex, vinn vinn situasjon. Jeg har heller ikke dårlig samvittighet. Jeg har lenge diskutert en gyllen middelvei, men når det ikke går inn ... så er det tilpass for han. Jeg er vel også fullstendig klar over at dette er begynnelsen på slutten av forholdet i værste fall. Men den sjansen tar jeg. Er det andre damer der ute som kjenner seg igjen? Altså nesten er avhengig? Jeg svever på skyene jo mer sex jeg har. Avhengig av orgasmer! Går det en stund uten, er jeg ganske så gretten. Crazylady 💋 Anonymkode: 0c4a2...52c 1
-lykke- Skrevet 3. mars 2020 #2 Skrevet 3. mars 2020 Troll, Finn på noe bedre for å provosere neste gang. 6
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #3 Skrevet 3. mars 2020 2 minutter siden, -lykke- skrev: Troll, Finn på noe bedre for å provosere neste gang. Synd du ser dette som provoserende? Dette er en reell del av livet mitt akuratt nå ... og jeg, som alle andre burde kunne fortelle om mine ting her på forumet. Og få iallefall om ikke gode tilbakemeldinger, noe som ligner folkeskikk. Og en viss forståelse for situasjonen. TS Anonymkode: 0c4a2...52c 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #4 Skrevet 3. mars 2020 Du burde nok ikke være i forhold, heller ha elskere som har samme sexbehov som deg(evt finne en partner som har samme behov) Anonymkode: 3c084...1bb 6
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #5 Skrevet 3. mars 2020 11 minutter siden, -lykke- skrev: Troll, Finn på noe bedre for å provosere neste gang. Dette er et svar vi aldri ville ha sett om det var snakk om en utro mann. Anonymkode: 92e36...432 5
-lykke- Skrevet 3. mars 2020 #6 Skrevet 3. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette er et svar vi aldri ville ha sett om det var snakk om en utro mann. Anonymkode: 92e36...432 Det handler om måten det er lagt fram på, det er det som gjør det lite troverdig. Ikke at det er en dame. 5
-lykke- Skrevet 3. mars 2020 #7 Skrevet 3. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synd du ser dette som provoserende? Dette er en reell del av livet mitt akuratt nå ... og jeg, som alle andre burde kunne fortelle om mine ting her på forumet. Og få iallefall om ikke gode tilbakemeldinger, noe som ligner folkeskikk. Og en viss forståelse for situasjonen. TS Anonymkode: 0c4a2...52c Ok, la oss si at dette er sant (noe jeg tviler sterkt på), så er det jo du som ikke har et snev av «folkeskikk». Du sier du ønsker en viss forståelse for situasjonen, men sorry, det får du ikke fra meg i hvert fall. Hvis kjæresten din ikke matcher sexlysten din, og dette er et stort problem for deg, så finner du deg en ny kjæreste eller en elsker. Så nei, ingen sympati eller forståelse fra min side. 6
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #8 Skrevet 3. mars 2020 Oppsøk psykolog Ts, du dekker manglende emosjonelle behov gjennom sex. Ikke ok å være utro fordi du har issues. Anonymkode: a79c7...8ec 8
WhiteSwan Skrevet 3. mars 2020 #9 Skrevet 3. mars 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, har kjæreste. Treffes noen ganger i uken. Jeg er ekstremt glad i sex. Store seksuelle drifter river i denne kroppen! De siste partnerene mine har faktisk klaget over at det blir for mye ... det gjør meg trist. For jeg er stolt av driftene mine! Jeg mener at når ikke kjæresten stiller opp, så skjønner jeg at menn finner på å være utro. Men også motsatt! Jeg har sex for velbehag, gir meg ro og en deilig tilfredstillelse. Ingen følelser involvert. Så akuratt nå har jeg 2 elskere. Det gjør at forholdet mitt til kjæresten er bedre. Jeg maser ikke om sex, vinn vinn situasjon. Jeg har heller ikke dårlig samvittighet. Jeg har lenge diskutert en gyllen middelvei, men når det ikke går inn ... så er det tilpass for han. Jeg er vel også fullstendig klar over at dette er begynnelsen på slutten av forholdet i værste fall. Men den sjansen tar jeg. Er det andre damer der ute som kjenner seg igjen? Altså nesten er avhengig? Jeg svever på skyene jo mer sex jeg har. Avhengig av orgasmer! Går det en stund uten, er jeg ganske så gretten. Crazylady 💋 Anonymkode: 0c4a2...52c Kjenner meg ikke igjen siden jeg er så mye bedre enn det 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #11 Skrevet 3. mars 2020 Om jeg har lyst på sex med andre en kjæresten, sier jeg fra. Siden vi er poly, og har helt fra dag 1 har hatt åpen kommunikasjon om dette, så ingen av oss forventer at den andre er monogam. Sånn slipper man å være utro, og slipper å knuse hjerter for litt sex. Anonymkode: 1dfe0...404 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #12 Skrevet 3. mars 2020 Selv er jeg veldig glad i sex, og føler nesten som deg at jeg er «avhengig» av orgasmene.. men jeg kunne ALDRI vært utro for at jeg og min samboer ikke har sex så ofte nå som før..? Da skaffer jeg meg heller egne orgasmer, både han og jeg gjør det.. Anonymkode: d2414...90a
Gjest Alterego666 Skrevet 4. mars 2020 #13 Skrevet 4. mars 2020 Jeg har gitt kjæresten min full frihet. Jeg har svært begrenset tro på monogami. Jeg vil kanskje anbefale deg å være ærlig overfor kjæresten din, men det er ditt valg og ditt ansvar. Kos deg.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #14 Skrevet 4. mars 2020 Du burde aldri vært i et forhold. Singlelivet er det som passer deg best. Eventuelt et åpent forhold, hvor alle kort ligger på bordet fra dag én. Det du driver med er veldig ondskapsfult. Hadde du vært min kjæreste, og jeg fant ut dette, så hadde jeg banket deg gul og blå. Anonymkode: d2075...dd7
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #16 Skrevet 4. mars 2020 Dette er et så dårlig forsøk, at man må være nesten ubegripelig teit for å gå på. Anonymkode: d6c72...285
Gjest Skrevet 5. mars 2020 #17 Skrevet 5. mars 2020 Tråden er ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov, nedsettende kommentarer og avsporinger. Anki
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #18 Skrevet 5. mars 2020 På 3.3.2020 den 18.02, -lykke- skrev: Ok, la oss si at dette er sant (noe jeg tviler sterkt på), så er det jo du som ikke har et snev av «folkeskikk». Du sier du ønsker en viss forståelse for situasjonen, men sorry, det får du ikke fra meg i hvert fall. Hvis kjæresten din ikke matcher sexlysten din, og dette er et stort problem for deg, så finner du deg en ny kjæreste eller en elsker. Så nei, ingen sympati eller forståelse fra min side. Latterlig, hvorfor skulle jeg lyve? Er ikke dette en plass for det meste? Dette er min situasjon som jeg lufter for dere ... Anonymkode: 0c4a2...52c
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #19 Skrevet 6. mars 2020 15 hours ago, AnonymBruker said: Latterlig, hvorfor skulle jeg lyve? Er ikke dette en plass for det meste? Dette er min situasjon som jeg lufter for dere ... Anonymkode: 0c4a2...52c Da må du tåle å høre hva andre mener, jeg synes direkte synd på kjæresten din. Er du klar over hva et utroskap kan gjøre med folk? Nei, stemmer det, du tenker jo kun på deg selv. Du er kun egoistisk, tenker kun på deg, og ikke den du er sammen med, du burde i hvertfall hatt vett nok til å slå opp, slik at han kan gå videre. Fatter ikke at du har samvittighet til å gjøre dette mot han Anonymkode: 870a4...f9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå