Gå til innhold

Noen menn her som har brukt penis ekstendere ?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Usikker på om eg skulle  poste denne tråden på eit Kvinneforum, men sidan forumet  også ser uttil å vera åpent for menn tar eg sjansen.

Oppdaget plutseleg en dag at penis hadde  fått en kraftig bøyning  i  erigrert tilstand og den såg  mest ut som   en banan, men   Ingen smerter eller ubehag,  og  medfører praktiske problem med igjennomføring av samleie.    Håpte på  at dette var noe som skulle endre seg tiilbake av seg  selv, og såg ingen grunn til å oppsøke lege.   Ettersom bøyningen  har  vedvart  går  mistanken  i rettning Peyronies sykdom.    Etter noen google søk fant eg etterhvert ut  at ved hjelp av tortur innrettninger  proextender / penis ekstender, kunne en forbygge / rette penis  tilbake, men m/ tålmodighet. 

Nå har dette instrumentet vert nyttet tidvis i  3 mnd. m/ jevne mellomrom, og penis har blitt både tykkere og litt lenger, men bøyningen er blitt opprettholdt.     Brukarvennilgheten er ikkje akkurat så behageleg / enstående, og under strekk kan det føles som ein går m/ en konstanf erigrert penis, og ein  føler seg ekstremt  kåthet  hele tiden når denne innrettningen sittet fastspent.

Undres på om det er noen menn "her" som har nyttet dette produktet og hvilke ærfaringer dere har gjordt med det. ?   

Endret av Anonym Bruker
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slike ekstendere er litt skumle. Ja kukstrekking har foregått i tusener av år, men man kan risikere skade som varig potensproblemer. Helsing for eks er et problem. 

Det er dokumentert virkning, men jeg er ikke helt overbevist med disse bevisene. 

Igjen, vær forsiktig mtp skade. Det beste er å ha et kjønnsorgan som fungerer.

Anonymkode: 0b3c2...2be

AnonymBruker
Skrevet

Helsing = jelqing. 

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, for et absurd spørsmål. Nei, aldri brukt, og jeg tror jeg styrer unna i all fremtid. Jeg kunne nok vært noen cm. høyere også, men jeg legger meg ikke i noe strekkbenk av den grunn. Å ha litt bøy på den er vel også heeelt normalt?

Anonymkode: 40475...8a9

Skrevet

Oi. Jeg trodde det var snakk om sleeve og jeg tenkte TS hadde sprengt et blodkar eller noe grunnet vakuum, friksjon eller gnag.

Gjest Anonym Bruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slike ekstendere er litt skumle. Ja kukstrekking har foregått i tusener av år, men man kan risikere skade som varig potensproblemer. Helsing for eks er et problem. 

Det er dokumentert virkning, men jeg er ikke helt overbevist med disse bevisene. 

Igjen, vær forsiktig mtp skade. Det beste er å ha et kjønnsorgan som fungerer.

Ekstendere er solgt i tusenvis, og ingen dokumetasjon som indikerer at er  helseskadeleg dersom ein bruker dem m/ fornuft og ikkje overdriver.    Det er imidlertid  komt eit nytt legemiddel på markedet for behandling av Peyronies sykdom, men ettersom eg har forstått så kan dette gji en rekke biverknader.   Kirurgisk inngrep i penisskaftet er en risikofylt oprasjon, og kan i værste fall medføre allvorliger kompl.

Har nå brukt denne innrettning noen timer  hver siste 3 mnd . og etter en viss tilvenning, har den utvilsamt gjitt resultater.  Nå er ikkje den ønskede effekt å få fyldigere og større penis , men forsøke å rette den ut att.    Problemet er at ein blir bare så  ekstremt kåt av gå med denne innrettningen.        lengden har  økt ifra omlag 12  cm i erigrert tilstand til omlag 14 cm,  og tykkelsen har økt m/ 2-3 cm. 

Merket stikninger i penis for omlag 2 år sidan, og lignet på blærebetennelsen, men tydelegvis da denne bøyningen har skjedd.    Ingen vet idah hav som forårsaker Peyronies sykdom, og kan råke mange menn heilt uforvarnede 

Pørsmålet er om noen ekstrem krumming av penis / tilsynelatende (peyronies ) og hvordan andre taklet dette.   

https://www.dagensmedisin.no/artikler/2019/05/27/nytt-legemiddel-ved-skjev-penis/

https://nocurvature.com/no/

Gjest Anonym Bruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, for et absurd spørsmål. Nei, aldri brukt, og jeg tror jeg styrer unna i all fremtid. Jeg kunne nok vært noen cm. høyere også, men jeg legger meg ikke i noe strekkbenk av den grunn. Å ha litt bøy på den er vel også heeelt normalt?

Anonymkode: 40475...8a9

Hvordan vil du forklare at dette er eit absurd spørsmål ?    

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...