Gå til innhold

Familiemedlem som tar av på snapchat..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er møkklei, det sendes snap flere ganger om dagen. Gjerne videoer som er flere minutter lange.

Har sagt ifra at det blir litt mye, og personen ble fornærma. Ble stillt en stund før det var samme mengde snap igjen. Dette har pågått de siste to årene, hver dag! Kan jo ikke blokkere personen, må bare finne meg i dette.

Ikke bare til meg det sendes, andre i familien har også sagt at det er voldsomt mye,men de har ikke turt å sagt det til personen direkte. Noen tips eller?

Anonymkode: 18160...008

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel bare å klikke seg fort gjennom de på kveldstid? Kanskje du kan ta av varsling slik at du ikke får varsel hver gang han/hun legger noe ut?
Du kan jo Evt tipse han/hun om å legge de i my story slik at du selv kan velge om du vil se på de?

Anonymkode: 3cca5...974

Skrevet

Hvorfor kan du ikke slette personen? 

AnonymBruker
Skrevet

Sett varsel på den personen på lydløs? Samma det vel om den personen sender mye drit, enten finner du deg i det eller så gjør du noe med det. Smålig ting å sitte og irritere seg over 😅 

Anonymkode: 3fe2a...37b

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sett varsel på den personen på lydløs? Samma det vel om den personen sender mye drit, enten finner du deg i det eller så gjør du noe med det. Smålig ting å sitte og irritere seg over 😅 

Anonymkode: 3fe2a...37b

Håper noen begynner å spamme deg hver bidige dag med flere minutters lange snapvideoer i 2 år! Tipper at du hadde endret mening da ;) Og jeg har som oftest mobilen på lydløs uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan du ikke blokke? Og hvis du ikke kan blokke så kan du vel trykke deg gjennom, det er ingenting du Må se på? 

Anonymkode: deab6...45f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel bare å klikke seg fort gjennom de på kveldstid? Kanskje du kan ta av varsling slik at du ikke får varsel hver gang han/hun legger noe ut?
Du kan jo Evt tipse han/hun om å legge de i my story slik at du selv kan velge om du vil se på de?

Anonymkode: 3cca5...974

Har nå satt varsling på personen på "stille" på snapchat, men jeg får vel uansett varsel ved at mobilen lyser opp 20 ganger i løpet av dagen? Litt usikker på det. Takk for tips :)

AnonymBruker
Skrevet

Du vet du bare kan trykke deg videre? La nå vedkommende bare holde på, du trenger jo absolutt ikke følge det opp.

Anonymkode: 63ca4...ad2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan du ikke blokke? Og hvis du ikke kan blokke så kan du vel trykke deg gjennom, det er ingenting du Må se på? 

Anonymkode: deab6...45f

Fordi jeg føler ikke for å blokke dette familiemedlemmet på snap. Ja, jeg kan trykke meg gjennom, men det tar jo lang tid det og

Skrevet

Håper noen begynner å spamme deg hver bidige dag med flere minutters lange snapvideoer i 2 år! Tipper at du hadde endret mening da ;) Og jeg har som oftest mobilen på lydløs uansett.

Ser ikke problemet. Du trenger ikke å åpne, du kan blad i gjennom eller slette brukeren. 

Ikke være tiltaksløs. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg får noen ganger mange av noen. Åpner de ikke  før på kvelden, og da alle med en gang. Er ikke alltid jeg svarer da. Men sender gjerne en en annen gang.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har nå satt varsling på personen på "stille" på snapchat, men jeg får vel uansett varsel ved at mobilen lyser opp 20 ganger i løpet av dagen? Litt usikker på det. Takk for tips :)

Tror du kan gå på innstillinger og ikke få varsel opp.

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er møkklei, det sendes snap flere ganger om dagen. Gjerne videoer som er flere minutter lange.

Har sagt ifra at det blir litt mye, og personen ble fornærma. Ble stillt en stund før det var samme mengde snap igjen. Dette har pågått de siste to årene, hver dag! Kan jo ikke blokkere personen, må bare finne meg i dette.

Ikke bare til meg det sendes, andre i familien har også sagt at det er voldsomt mye,men de har ikke turt å sagt det til personen direkte. Noen tips eller?

å huff av meg. var dette så forferdelig at du måtte lage en tråd på kg av det ? når du helt enkelt bare kan LOGGE UT AV APPEN?....jizzes. 3 verdenskrig problemer her

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, DonKing skrev:

å huff av meg. var dette så forferdelig at du måtte lage en tråd på kg av det ? når du helt enkelt bare kan LOGGE UT AV APPEN?....jizzes. 3 verdenskrig problemer her

Buhu, det tok jeg meg nær av gitt! Takk for bidraget ;)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg føler ikke for å blokke dette familiemedlemmet på snap. Ja, jeg kan trykke meg gjennom, men det tar jo lang tid det og

Du kan mute folk på Snapchat. 

Du klarer å klikke 8 ganger per sekund, tar du med den lille delayen til Snapchat mellom hver video, burde 6 Snapchat-videoer (10 sekunder per) ta 1-1.5 sek - jævlig vanskelig liv du lever.

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å fjerne varsler fra den personen helt.

Da må du gå inn på snap innboks for å se om du har fått snap fra de.

Så kan du bare trykke deg raskt gjennom de en dag du har tid/ gidder.

Jeg har selv mange 100 på snap, så bare fjerner de jeg ikke vil se med en gang :)

Null stress :)

Anonymkode: e64d0...f45

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, abc123detvardet skrev:

Du kan mute folk på Snapchat. 

Du klarer å klikke 8 ganger per sekund, tar du med den lille delayen til Snapchat mellom hver video, burde 6 Snapchat-videoer (10 sekunder per) ta 1-1.5 sek - jævlig vanskelig liv du lever.

Takk for tips :) Lever ikke et vanskelig liv

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å fjerne varsler fra den personen helt.

Da må du gå inn på snap innboks for å se om du har fått snap fra de.

Så kan du bare trykke deg raskt gjennom de en dag du har tid/ gidder.

Jeg har selv mange 100 på snap, så bare fjerner de jeg ikke vil se med en gang :)

Null stress :)

Takk :)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, DonKing said:

Kanskje man faktisk vil se snapper fra noen ;)

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje man faktisk vil se snapper fra noen ;)

du må ikke på liv og død det nei.største delen av verden greier seg uten snap, da greier hun det også, eller evnt slett han/henne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...