Gå til innhold

hva feiler meg nå da?

Fremhevede innlegg

Gjest seroxata
Skrevet

I hele dag har jeg hatt besvimelsesanfall, og konstant kvalme, med trang til å spy.. men får ikke spydd.

Prøvde å støvsuge littegranne, men datt nesten i bakken!

Fikk en svær vedkubbe rett i fjeset i går, min lillebror slengte den på meg ved et uhell..

kan det være en liten hjernerystelse?

Føler meg iallefall helt elendig, og er hypokonder fra før, så tror jo jeg er døden nær her nesten... :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som hjernerystelse.. er det ikke sånn at man kan havne i koma hvis man er skikkelig uheldig etter å ha fått hjernerystelse? Ikke for å skremme deg, men kanskje det er lurt å ringe legevakta for å høre om det er noe å bekymre seg for?

Håper du føler deg bedre snart :klem:

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg synes også det høres ut som en hjernerystelse. Du må være forsiktig, helst ikke være alene i tilfelle det utarter seg... Ta en telefon til legevakten, for sikkerhets skyld.

Gjest gjest 0
Skrevet
Jeg synes også det høres ut som en hjernerystelse. Du må være forsiktig' date=' helst ikke være alene i tilfelle det utarter seg... Ta en telefon til legevakten, for sikkerhets skyld.[/quote']

:Nikke:

God bedring!

Skrevet

du bør i alle fall ikke være i aktivitet. det beste er vel å ligge langflat, og unngå å se på tv, lese etc(har jeg hørt!)

Gjest Formosiss
Skrevet

Ikke sov, iallfall. Har alltid fått beskjed om dette når jeg har hatt hjernerystelse - ikke legge meg ned å sove dersom jeg plutselig blir veldig trøtt.

Gjest seroxata
Skrevet

jeg ble skikkelig elendig senere på kvelden,men så var jeg jo ganske dum og da, tok bussen til byen klokka tolv for å dra til typen... lå rett ut hos han, men følte meg mye bedre da jeg våknet til morgenen i dag!

Merker litt svimmelhet og kvalme innimellom, men siden det ikke har skjedd noe til nå, så er det vel ikke krise?

har uansett time hos legen i morra, så kan hende hun finner noe?

Gjest seroxata
Skrevet
Hvordan går det med deg?

oj, se der gitt, mens jeg svarte jo:) går mye bedre iallefall!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...