Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som driver med sjamanisme her? 

Anonymkode: a3c79...a26

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håper ikke det. Den svindelen skulle jeg ønske alle så tvers igjennom.

Anonymkode: b5fa9...104

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Håper ikke det. Den svindelen skulle jeg ønske alle så tvers igjennom.

Anonymkode: b5fa9...104

Tror du det bare finnes en sjaman? Dette er ikke en tråd om en spesifikk person (vet hvem du sikter til).

Sjamanisme er de som finner det hellige i naturen
https://www.sjamanforbundet.no/

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja har vært veldig inne i det før jeg fikk barn :) Hva lurer du på?

Anonymkode: 6b4ca...d7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurte ikke på noe spesielt. Bare om noen drev med det. Tråd starter av kjedsomhet :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker og tror på sjamanisme 

Anonymkode: f99d1...0f2

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg driver ikke med sjamanisme selv, men kjenner to som gikk på sjamanskolen til Ailo Gaup, og har møtt han som har startet organisasjonen Hvite Ørn som jobber for et medisinfritt tilbud i psykiatrien.
Den ene venninna mi samt han som har startet organisasjonen vet jeg har fått hjelp med psykose av sjamanisme.

Jeg kjenner ikke han personlig, men venninna mi vet jeg slet med diverse entiteter som kom inn i hennes virkelighet og plaget henne før. Jeg trodde alltid på det hun fortalte og så henne aldri som gal eller psykotisk. Jeg trodde reelt at det faktisk var vesener som hun ikke klarte å holde ute av energifeltet sitt, som gjorde at de kalte henne "psykotisk".
Gjennom sjamanismen fikk hun hjelp til å bearbeide gamle sår som gjorde at disse vesenene fikk tilgang til henne, og hun lærte å sette grenser for dem, og å reise mellom verdenene selv. Jeg har ikke kontakt med henne lenger, da hun bor i en annen del av landet og har familie og et annet liv enn meg nå, men jeg vet at det var flere år hun ikke hadde disse problemene etter sjamanskolen.

The Horse Boy er en interessant film der foreldrene til en autistisk gutt tar han med til Sibir, til hest, for å oppsøke sjamaner. Han ble bedre etter det også:

Anonymkode: 36a10...ebb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei ikke Sibir, Mongolia!

Anonymkode: 36a10...ebb

AnonymBruker
Skrevet

Den ser fin ut den dokumentaren, takk for at du ville dele :) Jeg skal se den og komme tilbake her med mer tanker :)

Anonymkode: 6b4ca...d7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...