Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha prøvd i over to år har jeg nå hatt tre spontanaborter. Skulle i gang med IVF ved offentlig sykehus, men har nå blitt anbefalt utredning for habituell abort først. Sykehuset hadde ikke selv kapasitet til å ta denne utredningen. Jeg ringte gynekologen min sitt kontor, men fikk beskjed om at det er tre måneders ventetid. Etter dette må hun henvise til annen instans (klinikk eller sykehus) for videre utredning.

IVF sykehuset anbefalte vannscan og versaskopi, og antydet at det kanskje kunne dreie seg om en muskelknute eller polypp som gjør at jeg spontanaborterer.

Jeg er 35 år og ved utredning av infertilitet ble det funnet lave eggreserver hos meg (samboer har dårlig sædkvalitet). Er redd for at tiden snart renner ut. Lurer på om det er bedre å ta utredningen for habituell abort privat. Er det noen som har erfaringer der, og evt. vet noe om hvilke priser jeg da kan vente?

Takk for alle svar.

Anonymkode: 758f0...f63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sjekket pris for hysteroskopi og det var rundt 5000 kr hos medicus. Du finner prisliste på klinikkenes hjemmeside. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...