Gå til innhold

En million Get-kunder mistet TV-Norge og mange kanaler i dag. Hvordan rammer det deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke sett 90 Days. Det er faktisk litt krise.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er mer overrasket over at folk fortsatt ser på TV. Masochister!

Anonymkode: 9536f...5ff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke TV-abonnement, så vi ser aldri på TV. Såå glad for å slippe reklamen.

Anonymkode: d622d...d0f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Svært irriterende. Følger med på noen serier og har ikke lyst til å betale 79 kr for Dplay (betaler for 4 andre strømtjenester og GET er allerede ganske dyrt). Håper vi får kraftig reduksjon i regning og om vi har svarte skjermer mer enn noen dager burde de påspandere ALLE sine kunder med dplay! Disse 25 ekstra poengene bør vi beholde gratis lenge, gjerne permanent. Bor i borettslag så kan ikke bytte heller...

Anonymkode: 4332c...ee7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leier og har TV kanaler inkludert, ser nesten aldri på tv så påvirker meg ca 1%, 

Anonymkode: 077c0...de8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa opp get😂 og tro at 25 poeng liksom skal gjøre opp for å miste så mange kanaler, lættis.. regnet på det, ble billigere å ha dplay Viaplay og sumo. Da får jeg akkuratt hva jeg trenger. 🙂 at jeg ikke fant ut det før..

Anonymkode: 8e31d...7d5

• Liker 2
Skrevet

Som CD-kunde påvirker det meg lite.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer i hvert fall ikke på tale å tegne abonnement på Dplay. Gjøkhuer! Jeg kan heller ikke velge bort Get, grunnet borettslagsavtale. 
Er avhengig av MasterChef Australia - men episodene ligger på YouTube, så da skal jeg klare meg.

Det ringte faktisk en stakkar meg fra Get i dag i et forsøk på å selge meg kjappere nett. Tipper han har hatt en strålende dag på jobben... 

Anonymkode: 5f193...ad1

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser nesten bare på TvNorge og en god del på FEM. Så det rammer meg ved at jeg ikke får sett programmene "mine", har ikke Chromecast eller noe sånt, så nå må jeg finne ut om Smart-Tven min er smart nok til å kunne laste ned DPlay som app. Det er veldig fint at de tilbyr Dplay gratis, da. Slitsomt å skulle se på mobil eller måtte koble pc til tv med hdmi.

Jeg tviler på at det blir langvarig, og at vi får tilbake kanalene etter hvert. Så det ordner seg vel.

Ingen andre kanaler jeg har behov for å erstatte det med, egentlig. Pleier å ta opp det som går på tv og se det på tv, bruker ikke Get-app.

Men altså, det er bare TV. Om jeg aldri får sett ferdig 71 grader nord, Gift ved første blikk og Jan Thomas søker kjæreste er det ikke akkurat så ekstremt farlig. I-landsproblem.

Anonymkode: c4edc...21d

Gjør de? Jeg har bare lest at man får 25 poeng til nye kanaler? 

Anonymkode: 85001...393

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gjør de? Jeg har bare lest at man får 25 poeng til nye kanaler? 

Anonymkode: 85001...393

Ja, det har du rett i. Jeg hadde misforstått! 😖

Anonymkode: c4edc...21d

Skrevet

Foreløbig er det ikke noe stort problem, men jeg blir grinete om jeg ikke får tilbake Eurosport-kanalene før eliteserien starter... Så langt er jeg mest irritert over at de er så dårlige på å informere - at jeg mister en haug kanaler burde jeg får beskjed om av dem, ikke lese i media.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa opp get😂 og tro at 25 poeng liksom skal gjøre opp for å miste så mange kanaler, lættis.. regnet på det, ble billigere å ha dplay Viaplay og sumo. Da får jeg akkuratt hva jeg trenger. 🙂 at jeg ikke fant ut det før..

Jeg også sa opp i dag🤪

Anonymkode: 20d70...06c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også sa opp i dag🤪

Anonymkode: 20d70...06c

Haha, love IT! Regner med de har hatt noen av de idag 😂

• Liker 1
Skrevet

Har ikke sett på TV siden 2011, så det skal gå fint.

AnonymBruker
Skrevet

Drit i Corona og hungersnød! Vi sliter pinadø med svarte skjermer et par dager...

Det får de voldsomme konsekvensene at jeg må hoppe på 14-dagers gratis ab. på dplay for å få med meg noen episoder med Mastechef AU. Og at jeg kanskje ser en film eller to på CMore...

Tøffe tak!

Anonymkode: 2c05d...0ef

Skrevet

Jo takk, koser meg med de nye svarte kanalene, må finne noe annet å se på nå. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, *Ariel* skrev:

MasterChef 😩

Søk på YouTube, og du vil finne:) Dagens episode (som er den først vi misset) er sesong 11, episode 47. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Søk på YouTube, og du vil finne:) Dagens episode (som er den først vi misset) er sesong 11, episode 47. 

Prøvde det der, men kunne ikke finne at alle lå der. Og mens jeg lette så stod det hvem vinneren er 😩 Men må se det for det 😎

AnonymBruker
Skrevet

De kanalene jeg som regel finner noe severdig på.(NRK 1 og 2, BBC) blir ikke borte. Hender jeg er innom noen av disse kanalene hvis det går en film jeg vil se, men veldig sjelden. Ser ikke på noen av de seriene.

Anonymkode: 56ead...23e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...