AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #1 Skrevet 3. mars 2020 Jeg har veldig smale lepper. Har også en veldig kort/liten munn med viker som peker nedover. Ønsker å få gjort noe med dette, da jeg hele tiden får høre at jeg ser sur ut, og når jeg ser bilder av meg skjønner jeg jo hva folk mener. Hva kan gjøres? Anonymkode: 1aa1c...121
Gjest Dævendøtte Skrevet 3. mars 2020 #3 Skrevet 3. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har veldig smale lepper. Har også en veldig kort/liten munn med viker som peker nedover. Ønsker å få gjort noe med dette, da jeg hele tiden får høre at jeg ser sur ut, og når jeg ser bilder av meg skjønner jeg jo hva folk mener. Hva kan gjøres? Anonymkode: 1aa1c...121 Har også samme tendens og jeg har løst det veldig enkelt. Som AB sier over her, jeg smiler mer Og det hjelper faktisk utrolig mye, ikke bare på humøret, men også på utseendet og at andre smiler tilbake til meg. Øv deg på det og så skal du se at etter kort tid, så går munnen mye mer oppover enn nedover automatisk. Er ikke tull altså, det funker!
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #4 Skrevet 3. mars 2020 Faceyoga, søk opp Face yoga Method med Fumiko på facebook. Anonymkode: 96410...9a1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #5 Skrevet 4. mars 2020 Det er noe som heter liplift som er kirurgi og jeg har sett på nettet at man na ta botox for å løfte munnvikene, men da jeg har spurt behandlere i Norge om dette sier de at det ikke gjøres men at man bruker fillers i munnvikene. Det vil jeg ikke ha for da ser man ut som en kvinnelig versjon av Jokeren med psykopatisk smilende munnviker til enhver tid, blir forvirret av kroppsspråk /ansiktsuttrykket til de som har filler for å løfte munnvikene. face yoga har jeg lest forskning på at ikke fungerer men å smile og holde muskulaturen igang er viktig. Etter jeg var deprimert et år og aldri smilte endret munnvikene mine seg permanent nedover. Behandlinger som trådløft funker også men best å bare akseptere at med tid og alder faller huden med tyngdekraften og godta det! Anonymkode: 64efa...504 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #6 Skrevet 21. mars 2020 Litt filler i underkant av munnvik kan gjøre mye for å fjerne surmunn. Har prøvd det selv, det gir et effektivt og diskret lite løft. Du blir ikke en psykotisk, smilende Joker som noen over her kommenterte. Finn en anerkjent klinikk, så hjelper de deg garantert. Anonymkode: a8c3d...a46 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #7 Skrevet 21. mars 2020 Du kan også bruke botox for å løfte munnvikene. Det varer bare ca 3 måneder, så liten risiko. Jeg gjør det jevnlig. Anonymkode: 85045...63e
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #8 Skrevet 22. mars 2020 På 21.3.2020 den 12.12, AnonymBruker skrev: Du kan også bruke botox for å løfte munnvikene. Det varer bare ca 3 måneder, så liten risiko. Jeg gjør det jevnlig. Anonymkode: 85045...63e Har du mer info om dette? Jeg har lest t det går an men de to behandlerne jeg går til sier at de ikke gjør det fordi det ikke gir resultat? Anonymkode: fa68f...4aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå